Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας πρέπει να είναι ένα μέρος που να προσφέρει επίκαιρες πληροφορίες. Αλλά, πάνω από όλα, πρέπει να αντιπροσωπεύει το ποιοι είσαστε και το τι κάνετε. Για να είναι μια ιστοσελίδα με δυνατό marketing και οι επισκέπτες να μετατρέπονται γρήγορα σε πελάτες, η σελίδα σας πρέπει να έχει αυτά τα 10 πράγματα:

1. Προσωπικότητα

Οι περισσότεροι εύποροι αγοραστές δεν ψάχνουν εις βάθος τεχνικές πληροφορίες. Ψάχνουν ειδικούς στους οποίους να μπορούν να στραφούν και να εμπιστευτούν ότι θα πάρουν τις καλύτερες αποφάσεις για αυτούς. Δώστε προσωπικότητα στην ιστοσελίδα σας μέσα από φωτογραφίες, video και ποιοτικά κείμενα.

2. Αξιοπιστία

Η αξιοπιστία είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Ειδικά όταν δραστηριοποιήστε σε μία εύπορη αγορά, δεν μπορείτε να έχετε μία ιστοσελίδα που να σας παρουσιάζει σαν έναν “απλό έμπορο.”
Τι μπορεί να σας κάνει αξιόπιστο ειδικό; Έχετε εμφανιστεί ποτέ στα media; Ασχολείστε με κάποιον εμπορικό συνεταιρισμό; Αυτοί οι παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο στο να μπορέσετε να αυξήσετε την αξιοπιστία σας.

3. Γνώμες πελατών

Οι μαρτυρίες είναι ένας πολύ ισχυρός εγγυητής που σας καθιστά αξιόπιστους μέσω κοινωνικής απόδειξης. Οι καλύτερες μαρτυρίες είναι αυτές που δεν βασίζονται μόνο σε κείμενο, αλλά επίσης χρησιμοποιούν εικόνες ή video από τους ευχαριστημένους πελάτες.

4. Συλλογή Lead

Όταν οι άνθρωποι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας πρέπει να εκμεταλλεύεστε την επίσκεψή τους συλλέγοντας τις πληροφορίες τους, ώστε να μπορείτε να μείνετε σε επαφή μαζί τους.

5. Λέξεις-κλειδιά

Το να γνωρίζετε τις λέξεις-κλειδιά της αγοράς σας είναι πολύ σημαντικό για να κάνετε την ιστοσελίδα σας να καταταχθεί στις μηχανές αναζήτησης. Ιδανικά θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε λέξεις κλειδιά με μεγάλη επισκεψιμότητα και χαμηλό ανταγωνισμό. Ακόμα καλύτερα θα ήταν αν είχατε μια εικόνα ακριβείας για όλες τις σχετικές αναζητήσεις των χρηστών, γιατί τις περισσότερες φορές οι σχετικές με το αντικείμενο μας λέξεις δεν είναι μόνο αυτές που φανταζόσαστε! Σε αυτό θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα η SEO υπηρεσία μας για τα Keywords.

6. WordPress

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι στο WordPress, βάλτε την! Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να χρησιμοποιείτε το WordPress, αλλά ο πιο σημαντικός είναι ότι είναι τέλειο για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.(SEO)

7. Επίκαιρο, σχετικό περιεχόμενο

Αυτό είναι πολύ σημαντικό για δύο λόγους. Καταρχάς δίνει λόγο στις μηχανές αναζήτησης να επισκέπτονται συνεχώς την ιστοσελίδα σας. Δεύτερον, εάν οι άνθρωποι έρχονται στην ιστοσελίδα σας και αυτή είναι απαρχαιωμένη, η πρώτη σκέψη που τους έρχεται στο μυαλό είναι “Μήπως είναι και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης απαρχαιωμένος;”

8. CTA (Κάλεσμα σε δράση)

Το καλό περιεχόμενο χωρίς δράση θα είναι τόσο αποτυχημένο όσο μια ιστοσελίδα χωρίς καθόλου περιεχόμενο. Τα CTA πρέπει να χρησιμοποιούνται σε όλη την ιστοσελίδα σας ώστε να οδηγούν τους επισκέπτες σε ένα προκαθορισμένο μονοπάτι. Χρησιμοποιώντας CTA στην αρχική σας σελίδα, μπορείτε να συνδεθείτε με τα προβλήματα των πελατών σας και να τους οδηγήσετε σε μία εσωτερική σελίδα ώστε να τα λύσετε.

9. RSS feeds και κοινωνικά εικονίδια bookmarking

Και τα δύο επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδράσουν περισσότερο με την ιστοσελίδα σας. Τα RSS feeds τους επιτρέπουν να εγγραφούν στα newsfeed σας, και κάθε φορά που ανεβάζετε κάτι καινούργιο στην σελίδα σας, θα το λαμβάνουν στο inbox τους.

Το κοινωνικό bookmarking επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν links για σελίδες που τους αρέσουν. Τα κοινωνικά bookmarks είναι δημόσια οπότε μπορούν να είναι ένα πολύ καλό εργαλείο ώστε να προωθήσουν οι άλλοι το περιεχόμενο της σελίδας σας, κάτι που θα αυξήσει την επισκεψιμότητά σας.

10. Εικονίδια για κοινωνικά μέσα δικτύωσης

Τα εικονίδια για κοινωνικά μέσα δικτύωσης επιτρέπουν στους χρήστες να συνδεθούν μαζί σας κοινωνικά εάν το επιθυμούν. Θα θελήσουν όλοι να επισκεφτούν την σελίδα σας στο Facebook; Όχι, αλλά πρέπει να υπάρχει η επιλογή για τους καταναλωτές που θέλουν να ενημερώνονται μέσα από αυτές τις πλατφόρμες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;