Για τα περισσότερα brands ηλεκτρονικού εμπορίου, το Facebook εξακολουθεί να είναι η νούμερο ένα πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά την επισκεψιμότητα και τη δημιουργία ενός πιστού κοινού.

Ας δούμε κάποιους αποτελεσματικούς τρόπους που μπορείτε να κάνετε πωλήσεις με το Facebook και να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό με fans.

1. Χρησιμοποιήστε Εικόνες

Για να προωθήσετε τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα μέσω Facebook, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να χτίσετε ένα πιστό κοινό. Μάλλον γνωρίζετε ήδη ότι οι εικόνες είναι πιο αποτελεσματικές στο Facebook από οποιοδήποτε άλλο είδος αναρτήσεων. Παρ’ όλα αυτά, μην πιστεύετε ότι όλες οι εικόνες είναι το ίδιο. Οι εικόνες που είναι πιο αποτελεσματικές είναι αυτές που δεν χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις.

2. Πουλήστε το lifestyle γύρω από το προϊόν σας

Μία ακόμα σημαντική στρατηγική είναι να καταλάβετε ότι δεν πουλάτε μόνο τα προϊόντα σας, αλλά επίσης πουλάτε το lifestyle γύρω από τα προϊόντα σας. Με άλλα λόγια, αναρτήστε εικόνες που δείχνουν τους ιδανικούς σας πελάτες να χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας σε ένα περιβάλλον που αρμόζει στο brand σας και στον δημογραφικό πληθυσμό που έχετε στοχεύσει.

3. Διοργανώστε Giveaways και διαγωνισμούς

Οι έρευνες δείχνουν ότι το 42% των ανθρώπων κάνουν ‘like’ σε ένα brand στο Facebook έτσι ώστε να αποκτήσουν κουπόνια ή έκπτωση. Οι διαγωνισμοί είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δίνετε κουπόνια ή να προσφέρετε εκπτώσεις με έναν τρόπο που θα αυξήσει την αλληλεπίδραση με το κοινό σας και θα φέρει καινούργιους πελάτες στην σελίδα σας. Αρκεί βέβαια, ο διαγωνισμός να είναι επαγγελματικά φτιαγμένος με ειδική εφαρμογή που οι χρήστες αναγνωρίζουν και έτσι θα τον κατατάξουν στους αξιόπιστους διαγωνισμούς. Ρωτήστε μας για περισσότερες πληροφορίες.

4. Προσφέρετε εκπτώσεις για μικρό χρονικό διάστημα

Το να προσφέρετε εκπτώσεις μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να κάνετε τους ανθρώπους να δράσουν. Με το να βάλετε μία ημερομηνία λήξης στις εκπτώσεις σας, δίνετε την αίσθηση στο κοινό ότι υπάρχει έλλειψη αποθεμάτων και αυτός είναι ένας πολύ ισχυρός ψυχολογικός παράγοντας ο οποίος πυροδοτεί τις πωλήσεις.

5. Προσφέρετε κάρτες δώρου

Είναι γνωστό σε όλους ότι οι άνθρωποι λατρεύουν τις κάρτες δώρου. Το να προσφέρετε κάρτες δώρου στο Facebook (ειδικά όταν πλησιάζουν γιορτές) δίνει στους ανθρώπους έναν τρόπο να μοιραστούν το brand σας και τα προϊόντα σας με την οικογένεια και τους φίλους τους.

6. Διοργανώστε ένα Caption Contest

Οι διαγωνισμοί “Caption contests” αποτελούν έναν υπέροχο τρόπο να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση και να κάνετε τους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν καλύτερα το προϊόν σας. «Παίξτε» με φαντασία, με εικόνες, με σχέδια, με κείμενα και αφήστε τους χρήστες να παίξουν με τη δική τους φαντασία.

7. Παρουσιάστε θέματα, εικόνες ή προϊόντα που «σηκώνουν» κουβέντα

Το να παρουσιάσετε ένα θέμα ή προϊόν που προκαλεί ενδιαφέρον μπορεί αν είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ρούχα, μπορείτε να επιλέξετε ένα προϊόν σας και να ρωτήσετε το κοινό σας “Θα το φορούσατε για να βγείτε ραντεβού; Κάντε ‘Like’ εάν θα το φορούσατε και αφήστε από κάτω ένα σχόλιο εάν δεν θα το φορούσατε”.

8. Προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής

Εάν γενικά δεν προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής, τότε θα σας ωφελήσει σημαντικά να το κάνετε περιστασιακά και θα αποτελέσει μία πολύ αποτελεσματική κινητήρια δύναμη που θα κάνει το κοινό σας να ενδιαφερθεί περισσότερο με το μαγαζί σας.

9. Χρησιμοποιήστε μια εξατομικευμένη εφαρμογή facebook store

Υπάρχουν εξαιρετικές εφαρμογές facebook store οι οποίες σας επιτρέπουν να δημοσιοποιήσετε τα προϊόντα και τις συλλογές σας στην σελίδα σας στο Facebook, χωρίς να αφήσουν το χρήστη να βγει από το περιβάλλον του Facebook. Είναι μία υπέροχη λύση και οικονομική λύση για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας από το Facebook. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εφαρμογές Facebook.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;