Για κάθε επιχείρηση που βασίζει την online ανάπτυξη της σε υπηρεσίες digital marketing, το blog είναι συνήθως η ραχοκοκαλιά της στρατηγικής περιεχομένου της. Εκτός από το blogging, ωστόσο, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να δημιουργούν προηγμένο περιεχόμενο για τη λειτουργία της στρατηγικής παραγωγής μετατροπών και να προσθέσουν κάποια διαφοροποίηση σε όλο το περιεχόμενο του blog.

Με το χρόνο έρευνας του αγοραστή να γίνεται όλο και πιο σύντομος, οι σημερινοί αγοραστές B2B επιθυμούν να φτάσουν στη βάση των πληροφοριών που θα τους βοηθήσει να προχωρήσουν στο κανάλι αγοράς τους. Σε αυτό το σημείο μπορούν να δημιουργηθούν διαφορετικοί τύποι προηγμένου περιεχομένου, όχι μόνο για να προσελκύονται οι πελάτες στην κορυφή του καναλιού αγοράς, αλλά και για να προχωρήσουν από το μέσο και το κάτω μέρος του καναλιού.

Για να παρέχουμε οδηγίες σχετικά με τους διάφορους τύπους προηγμένου πρωτότυπου περιεχομένου blog & website για την οδήγηση των πελατών στην κορυφή (ToFu) και στη μέση (MoFu) του καναλιού αγοράς, δημιουργήσαμε έναν πίνακα που εξηγεί 12 διαφορετικούς τύπους προηγμένων περιεχομένων που οι επιχειρήσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αποκτήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα και, το πιο σημαντικό, περισσότερες μετατροπές.

Δείτε τους 12 τύπους:

1. Οι σελίδες συμβουλών είναι σύντομες, στοχευμένες προσφορές που παρέχουν συμβουλές, συντομεύσεις ή βέλτιστες πρακτικές

2. Οι λίστες ελέγχου (checklists) παρέχουν οδηγίες για να ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη διαδικασία για την ολοκλήρωση μιας εργασίας

3. Τα Infographics είναι καλύτερα για καταστάσεις στις οποίες έχετε πολλές πληροφορίες ή δεδομένα προς προβολή

4. Τα case studies είναι ιστορίες επιτυχίας των πελατών που εξηγούν πώς η επιχείρησή σας ήταν σε θέση να βοηθήσει έναν πελάτη

5. Τα ηλεκτρονικά βιβλία βοηθούν στην εκπαίδευση των πελατών σχετικά με ένα θέμα σε μια συνοπτική και εύκολα αναλώσιμη μορφή

6. Τα σύντομα εγχειρίδια παρουσιάζουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και τη λύση του σχετικά με μια βιομηχανία. είναι λεπτομερή, ενημερωτικά και συχνά παρέχουν ερευνητικά ευρήματα

7. Οι online έρευνες, οι διαγωνισμοί με δώρα και τα διάφορα ερωτηματολόγια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κινήσετε το ενδιαφέρον των πελατών με τις πιο πρόσφατες ειδήσεις και θα ενισχύσουν το προϊόν σας

8. Οι οδηγοί How-To μπορεί να είναι σύντομοι ή πιο λεπτομερείς και να παρέχουν σαφείς οδηγίες για την επίλυση μιας πρόκλησης ή την εκπόνηση μιας εργασίας

9. Τα βίντεο Tutorials & διαλέξεις εκμάθησης εξηγούν πώς να ξεπεραστούν δύσκολα προβλήματα, προβάλουν μια διαδικασία/προϊόν ή παρουσιάζουν κάτι ενδιαφέρον για τους πελάτες

10. Τα Webinars συνήθως κοινοποιούνται σε επεισόδια, παρέχουν πληροφορίες σε βάθος για ένα θέμα που ενδιαφέρει τους πελάτες

11. Τα Podcasts μπορούν να θεωρηθούν προεγγεγραμμένα και επεξεργασμένα ραδιοφωνικά προγράμματα στα οποία μπορείτε να απαντήσετε σε συνήθεις ερωτήσεις και να μιλήσετε για διάφορα θέματα

12. Τα Πρότυπα και τα Φύλλα Εργασίας παρέχουν μια άμεση πορεία προς την προσπέραση ενός εμπόδιου ή την απλοποίηση μιας πρόκλησης

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;