Εδώ παρατίθενται 2 τρόποι για να συνδυάσετε το e-mail marketing και το SEO για τις εκστρατείες digital marketing σας.

1. Αναπροσαρμόστε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου.

Πολλά ενημερωτικά δελτία υπόσχονται αποκλειστικό περιεχόμενο και ειδοποιήσεις.
Αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Γενικά, δεν μπορείτε να εφαρμόσετε αυτό το σημείο, εάν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο όταν δημοσιεύετε μια νέα ανάρτηση.
Προσπαθήστε να στέλνετε στους συνδρομητές σας αποκλειστικό περιεχόμενο για να τους κάνετε να αισθάνονται ξεχωριστοί.
Η αλήθεια είναι ότι είναι κάτι που αξίζει να το κάνετε – ειδικά εάν το κείμενο εγγραφής σας υπόσχεται κάτι τέτοιο.
Σας προσφέρει επίσης μελλοντικό περιεχόμενο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως ανάρτηση blog ή οποιαδήποτε άλλη μορφή περιεχομένου (π.χ. αναφορά έρευνας, πληροφορίες, εργαλείο/λογισμικό) που μπορεί να επιλέξετε. Εκεί θα βρείτε το πλεονέκτημα του SEO.

Η Google αγαπάει το εξαιρετικό περιεχόμενο.

Όταν αναπροσαρμόζετε το ενημερωτικό σας δελτίο σε διαφορετική μορφή για άτομα που δεν βρίσκονται ακόμα στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, το περιεχόμενο είναι πιθανό να ταξινομηθεί στις μηχανές αναζήτησης – υπό τον όρο ότι ακολουθείτε επίσης τις βέλτιστες πρακτικές SEO.

Φροντίστε να υποδείξετε ότι το περιεχόμενο στάλθηκε αρχικά στους συνδρομητές του ενημερωτικού σας δελτίου.
Επιπλέον, επιτρέψτε στους ανθρώπους να γνωρίζουν ότι τέτοια αναπροσαρμογή δεν είναι τακτικό φαινόμενο και εξακολουθεί να υπάρχει περιεχόμενο μόνο για συνδρομητές. Αυτό εξυπηρετεί δύο σκοπούς:
Μπορεί να ενθαρρύνει ορισμένους παρευρισκόμενους να εγγραφούν στη λίστα σας.
Θα προβάλλει επίσης ότι ενδιαφέρεστε για τους συνδρομητές σας.

Αναπροσαρμόστε το περιεχόμενό σας στο ενημερωτικό δελτίο, αλλά μην το παρακάνετε αλλιώς θα υπάρχουν ελάχιστα ή ακόμη και κανένα κίνητρο για να εγγραφεί κανείς στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

2. Στείλτε εξατομικευμένο περιεχόμενο στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι στο 77% των επαγγελματιών αρέσει η λήψη εξατομικευμένου περιεχομένου.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ενσωματώσετε την εξατομίκευση στο περιεχόμενό σας καθώς και στα ενημερωτικά δελτία.
Αλλά μας ενδιαφέρει περισσότερο το τελευταίο και πώς αυτό μπορεί να ωφελήσει το SEO.

Εξετάστε το κοινό σας και ρωτήστε πόσο συχνά θέλουν να λαμβάνουν το ενημερωτικό δελτίο σας.
Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι αναγνώστες που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι συνήθως πιο ενεργοί από άλλους επισκέπτες.
Επίσης, οι έρευνες μπορούν να σας βοηθήσουν να ταξινομήσετε τους συνδρομητές σας ανάλογα με τον τύπο ή τα θέματα περιεχομένου που θέλουν να λαμβάνουν στο ενημερωτικό δελτίο τους.

Για παράδειγμα, το HubSpot διαθέτει διάφορα blog, συμπεριλαμβανομένου ενός blog marketing και πωλήσεων. Οι συνδρομητές του blog marketing δεν θα λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με τις δημοσιεύσεις στο blog πωλήσεων (και αντίστροφα), εκτός εάν έχουν εγγραφεί και στα δύο.
Αυτή η κατάτμηση σας βοηθά να στέλνετε μόνο το πιο σχετικό περιεχόμενο στους συνδρομητές σας.
Η σχετικότητα είναι ένας βασικός πυλώνας του SEO.
Όταν στέλνετε εξατομικευμένο, σχετικό περιεχόμενο στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, είναι πιο πιθανό οι παραλήπτες να το κοινοποιήσουν και να χρησιμοποιήσουν τον σύνδεσμο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;