Οι εταιρείες λογισμικού για παροχή υπηρεσιών (SaaS) έχουν ήδη και θα συνεχίζουν να κερδίζουν ή να αποσπούν μεγάλα τμήματα της οικονομίας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά από στρατηγικές digital marketing που μπορούν να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις SaaS για να αυξήσουν τις προσπάθειες παραγωγής των μετατροπών τους. Χρειάζεστε έμπνευση για τη δική σας στρατηγική; Ελέγξτε τις παρακάτω ιδέες.

1. Δοκιμές Προϊόντων
Η δοκιμή προϊόντος γίνεται πολύ γρήγορα μια σημαντική πηγή παραγωγής μετατροπών για τη βιομηχανία SaaS. Τίποτα δεν ξεπερνά την «δοκιμή οδήγησης» ενός προϊόντος και η επιχείρησή σας πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να κάνει μια δοκιμή διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας σας, αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Οι δοκιμές είναι ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο παραγωγής μετατροπών εάν πωλείτε σε ένα τεχνολογικό κοινό που θέλει να «βιώσει» το προϊόν, αντί να μιλήσει με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων. Οι δοκιμές προϊόντων είναι συνήθως αυτο-εξυπηρετούμενες, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να δημιουργείτε μετατροπές με λίγες συνεχείς επενδύσεις marketing .

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναφερθούμε σε μερικά σημεία τα οποία χρειάζονται προσοχή. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες θα έχουν μια θετική εμπειρία κατά τη δοκιμή του προϊόντος σας, οπότε θα πρέπει να εξετάσετε την πιθανότητα να προσφέρετε κάποια βοήθεια ή υποστήριξη, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος και τα οικονομικά της μονάδας σας. Αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε μέσω κλήσεων one-to-one, webinars ομάδων, αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με συνδυασμό και των τριών.

Η αξία των δοκιμών των προϊόντων είναι ότι αποτελούν ισχυρό δείκτη της πρόθεσης του αγοραστή. Ένας δυνητικός πελάτης επενδύει το χρόνο του για να γνωρίσει το προϊόν σας. Το κλειδί είναι να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ της επίδειξης της αξίας χωρίς να συντρίβεται ο δυνητικός πελάτης και αυτή να γίνει με ένα ελαφρύ άγγιγμα και έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο. Αυτό απαιτεί κάποια δοκιμή (λογοπαίγνιο) και σφάλμα, αλλά με συνεχή βελτιστοποίηση, οι δοκιμές προϊόντος μπορούν να φέρουν μια ροή υψηλού αριθμού μετατροπών.

2. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
Το SEO λειτουργεί σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ περιεχομένου καθώς κάνει το περιεχόμενό σας ανακαλύψιμο από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Bing, το Yandex και το Baidu. Θα πρέπει να σκεφτείτε το SEO σε δύο ξεχωριστές αλλά συμπληρωματικές κατηγορίες: SEO εντός-σελίδας και SEO εκτός-σελίδας.

SEO Εντός-Σελίδας
Τα καλά νέα σχετικά με το SEO εντός-σελίδας είναι ότι αυτό είναι εξ ολοκλήρου υπό τον έλεγχό σας. Πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι να θέλουν να διαβάσουν, να συνδεθούν μαζί του και να μοιραστούν, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη. Αυτοί περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά , την εσωτερική σύνδεση, τη χρήση τίτλων και περιγραφών, καθώς και το χρόνο φόρτωσης σελίδας και του περιβάλλοντος χρήστη.

SEO Εκτός-Σελίδας
Οι άνθρωποι συχνά σκέφτονται ότι το SEO εκτός-σελίδας αναφέρεται αποκλειστικά στην κατασκευή συνδέσμων, αλλά υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό. Ενώ οι σύνδεσμοι είναι σημαντικοί, η ποιότητα αυτών των συνδέσμων είναι αυτό που έχει περισσότερο σημασία.

Οι σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας από αξιόπιστους και έγκυρους ιστότοπους κάθε φορά τροφοδοτούν την ποσότητα. Τα κοινωνικά μέσα είναι επίσης σημαντικά, καθώς οι κοινοποιήσεις και οι σύνδεσμοι από κοινωνικούς λογαριασμούς με μεγάλη επιρροή είναι ένας άλλος δείκτης ποιότητας.
Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε συνδέσμους και κοινοποιήσεις είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής διανομής.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;