Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένας όρος που σχετίζεται με την αναζήτηση του ατόμου που χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης για να βρει συγκεκριμένες πληροφορίες.

1. Δώστε έμφαση σε 1-2 λέξεις-κλειδιά long-tail που ταιριάζουν με την πρόθεση του ιδανικού σας αναγνώστη

Η βελτιστοποίηση των αναρτήσεων του blog σας σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά δεν αφορά την ενσωμάτωση όσο το δυνατόν περισσότερων λέξεων-κλειδιά στις δημοσιεύσεις σας. Έχει μετρηθεί ότι αυτό βλάπτει πραγματικά το SEO σας, καθώς οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ως αρνητικό το γέμισμα με λέξεις-κλειδιά.

Δηλαδή, η χρήση όσο το δυνατόν περισσότερων λέξεων-κλειδιά με μοναδικό σκοπό την υψηλή ταξινόμηση στην οργανική αναζήτηση. Επίσης, αυτή η πρακτική δεν βοηθάει στη σχέση του αναγνώστη με το κείμενο που έρχεται σε επαφή, δεν αποκομίζει μια καλή εμπειρία, που είναι ένας παράγοντας κατάταξης που οι μηχανές αναζήτησης θέτουν τώρα ως προτεραιότητα για να διασφαλίσετε ότι ανταποκρίνεστε στην πρόθεση των επισκεπτών σας.

Ως εκ τούτου, πρέπει να χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που αφορούν στο περιεχόμενο ιστοσελίδας,  με τρόπο που δεν φαίνονται αφύσικες ή ότι έχουν μπει με το ζόρι. Ένας καλός κανόνας είναι να επικεντρωθείτε σε μία ή δύο λέξεις-κλειδιά long-tail ανά δημοσίευση blog. Παρόλο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες από μία λέξεις-κλειδιά σε μία μόνο δημοσίευση, αφιερώστε χρόνο στη βελτιστοποίηση πραγματικά μόνο για μία ή δύο λέξεις-κλειδιά.

Γιατί λέξεις-κλειδιά long-tail; Αυτές οι πιο μακριές λέξεις-κλειδιά, που συνήθως βασίζονται σε ερωτήσεις, διατηρούν την ανάρτησή σας επικεντρωμένη στους συγκεκριμένους στόχους του κοινού σας.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας που ψάχνουν long-tail όρους είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ολόκληρη την ανάρτηση και στη συνέχεια να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες από εσάς. Με άλλα λόγια, θα δημιουργήσετε το επιδιωκόμενο είδος επισκεψιμότητας, αφού με το Conversion Rate Optimization (CRO) θα βελτιωθούν οι αποδόσεις και θα αυξηθεί η αναλογία των επισκεπτών της ιστοσελίδας, οι οποίοι μετατρέπονται σε πελάτες.

2. Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλές παρόμοιες ετικέτες θεμάτων

Οι ετικέτες θεμάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε το περιεχόμενο του blog σας, αλλά εάν τις χρησιμοποιείτε υπερβολικά, μπορεί να είναι πραγματικά επιζήμιες. Αν έχετε πάρα πολλές παρόμοιες ετικέτες, ενδέχεται να τιμωρηθείτε από τις μηχανές αναζήτησης για το ότι θα έχετε διπλό περιεχόμενο. Σκεφτείτε το έτσι: όταν δημιουργείτε μια ετικέτα θέματος, δημιουργείτε επίσης μια νέα σελίδα ιστότοπου όπου θα εμφανιστεί το περιεχόμενο από αυτές τις ετικέτες θέματος.

Εάν χρησιμοποιείτε πάρα πολλές παρόμοιες ετικέτες για το ίδιο περιεχόμενο, τότε οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν σαν να εμφανίζετε το περιεχόμενο πολλές φορές σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, οι ετικέτες θέματος όπως «blogging», «blog» και «blog posts» είναι πολύ παρόμοιες μεταξύ τους για να χρησιμοποιηθούν στην ίδια δημοσίευση.
Αν ανησυχείτε ότι οι τρέχουσες αναρτήσεις blog σας έχουν πάρα πολλές παρόμοιες ετικέτες, αφιερώστε λίγο χρόνο στο σύντομο μέλλον για να κάνετε ένα καλό ξεσκαρτάρισμα.

Επιλέξτε 15-25 ετικέτες θέματος που πιστεύετε ότι είναι σημαντικές για το blog σας και που δεν είναι πολύ παρόμοιες μεταξύ τους και, στη συνέχεια, βάλτε στις αναρτήσεις σας μόνο με αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσετε για το διπλό περιεχόμενο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;