#1 «Ακούστε» τo κοινό σας

Το πιο σίγουρο σημάδι του υπερβολικού marketing φαίνεται πολύ εύκολα. Στην πραγματικότητα, το κοινό σας απλά θα βγει και θα σας πει ότι αυτό που κοινοποιείτε δεν είναι χρήσιμο, θεωρείται spammy ή ότι του κοινοποιείτε κάτι πολύ συχνά. Το σημαντικό είναι ότι πρέπει να τους ακούσετε. Π.χ. εάν μια επαφή πατήσει διαγραφή από τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, πρώτα απ’ όλα, βεβαιωθείτε ότι θα σεβαστείτε την επιθυμία της επαφής να σταματήσει να λαμβάνει τα μηνύματα. Μετά από αυτό, γυρίστε πίσω και παρακολουθήστε το ποσοστό opt-out κάθε μηνύματος που στέλνετε για να δείτε ποιες επικοινωνίες δεν λειτουργούν με τους δυνητικούς πελάτες. Ομοίως, αν για παράδειγμα κάποιος σχολιάσει «σταμάτα να μιλάς για αυτό» σε μια από τις δημοσιεύσεις σας στα κανάλια σας στα social media, σημειώστε το και δείτε αν μπορείτε να διαφοροποιήσετε τη «συνταγή» που ακολουθείτε στο digital marketing, ώστε να γίνει λίγο περισσότερο θελκτική και αποδοτική.

Πριν αρχίσετε να στέλνετε επικοινωνίες online marketing σε μια επαφή, βεβαιωθείτε ότι έχετε αποκτήσει την άδειά τους μέσω κάποιου μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης και ενημερώστε τους ότι θα λαμβάνουν επικοινωνία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή και άλλα. Το γεγονός ότι έχετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μιας επαφής δεν σημαίνει ότι αυτή θα πρέπει να προστεθεί αυτόματα στη βάση δεδομένων σας, καθώς η αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε αυτές τις επαφές θα βλάψει μόνο τη φήμη σας μαζί τους. Να παρακολουθείτε πάντα τα αποτελέσματα των μηνυμάτων που στέλνετε και πειραματιστείτε με διαφορετικούς τρόπους βελτίωσης, όπως:

• Αν υπάρχουν επαφές που δεν έχουν εγγραφεί στη λίστα σας με τις επικοινωνίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σκεφτείτε να προσπαθήσετε να τις ενεργοποιήσετε μέσω μιας ειδικής καμπάνιας ή να σταματήσετε να τους στέλνετε εντελώς

• Εκτελέστε δοκιμές A/B σε διαφορετικά στοιχεία των καμπανιών αποστολής newsletter, όπως στις γραμμές θέματος, στα CTA ή σε διάφορες προσφορές, για να αποκαλύψετε τι ανταποκρίνεται καλύτερα με τις επαφές σας και να βελτιστοποιήσετε τις μετατροπές

• Βάλτε τον εαυτό σας σε διαφορετικές ροές εργασιών και εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να μάθετε πώς οι συνδρομητές σας λαμβάνουν τα μηνύματά σας. Να έχετε καλύτερη κατανόηση της συχνότητας και του ρυθμού, καθώς και της δημιουργικής αίσθησης. Εάν για παράδειγμα αισθάνεστε ότι το newsletter σας πάσχει από σχεδίαση και το εικαστικό δεν είναι καν responsive, ενώ τα μηνύματα αποστέλλονται πολύ συχνά ή η ότι η σειρά των μηνυμάτων δεν έχει καμιά συνοχή και νόημα, οι πιθανότητες είναι ότι οι επαφές σας αισθάνονται ακριβώς το ίδιο με σας.

 #2 Συντονίστε τις προσπάθειές σας στο digital marketing

Εάν έχετε χάσει την προσοχή του κοινού σας μέσα από ασυντόνιστες «εκρήξεις» περιεχομένου marketing, είναι πλέον καιρός να αρπάξετε τα ηνία και να επαναρυθμίσετε τη στρατηγική digital marketing που θα ακολουθήσετε. Ελέγξτε όλα τα διαφορετικά περιεχόμενα marketing που εκτελείτε στις ροές εργασίας σας, καθώς και οτιδήποτε έχει προγραμματιστεί για δημοσίευση (ηλεκτρονικά μηνύματα, κοινωνικά μέσα, blogs κ.λπ.) για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενα ή αντικρουόμενα μηνύματα.

Οι προσπάθειές σας στο blogging, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το social media marketing και η στρατηγική πωλήσεων δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο δικό τους σιλό. πρέπει να έχετε ένα ενοποιημένο σχέδιο που μεγιστοποιεί την επίδραση του περιεχομένου σας σε όλα τα κανάλια marketing. Αυτό που κοινοποιείτε στο blog σας πρέπει να επηρεάζει το περιεχόμενο που κοινοποιείτε στα κοινωνικά μέσα, αυτό που προωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αυτό που χρησιμοποιεί η ομάδα πωλήσεών σας κατά την επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες.

Για πολλά B2Bs, η κοινοποίηση υπερβολικού περιεχομένου marketing σπάνια είναι πρόβλημα, αλλά η κοινοποίηση λανθασμένου συνδυασμού περιεχομένου με λάθος κοινό συμβαίνει πολύ συχνά. Αντί να σταματήσετε ή να ακυρώσετε τις προσπάθειές marketing σας από φόβο υπερκορεσμού, αφιερώστε χρόνο στην ανάπτυξη των κύριων αγοραστών σας και προγραμματίστε στρατηγικά το περιεχόμενό σας και τα μηνύματά σας με τις ανάγκες τους κατά νου.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;