Όλοι (σχεδόν) έχουν περιορισμένους πόρους, περιορισμένο προϋπολογισμό και περιορισμένο προσωπικό. Αλλά αυτό που χρειάζεστε περισσότερο από όλα είναι περισσότερος χρόνος. Ενώ πιστεύατε πως αν ασχοληθείτε με το internet marketing θα βελτιωθούν αρκετά πράγματα σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο σας, ακόμα προσπαθείτε να τα χωρέσετε όλα μέσα στην εβδομάδα ώστε να μην χρειαστεί να δουλεύετε και τα Σαββατοκύριακα.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν κάποιες τακτικές marketing που μπορούν να αυτοματοποιηθούν και να σας δώσουν κάποιο χρόνο να ξεκουραστείτε.

Βήμα #1. Remarketing για καινούργιους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας

Μόνο μία πολύ μικρή μειοψηφία των επισκεπτών σας θα αγοράσει κάτι την πρώτη φορά που θα μπει στην ιστοσελίδα σας. Τουλάχιστον οι μισές από όλες τις αλληλεπιδράσεις των πελατών είναι πλέον ένα ταξίδι που απαιτεί αρκετό χρόνο. Και εδώ είναι που μπαίνει το remarketing. Είναι αυτό που ουσιαστικά κάνει τους ανθρώπους να έρθουν πίσω στην σελίδα σας και τους οδηγεί σιγά σιγά στον δρόμο μέχρι να πάρουν την τελική τους απόφαση.

Μπορείτε να φτιάξετε την καμπάνια remarketing σας πολύ εύκολα και άμεσα μέσω του AdWords. Επειδή είναι τόσο εύκολο, είναι επίσης και πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί πολλοί δεν χρησιμοποιούν αυτή την τακτική, κυρίως εφόσον όσες περισσότερες τέτοιες καμπάνιες χρησιμοποιήσετε, τόσο πιο πολύ θα ανέβει ο δείκτης μετατροπών σας.

Βήμα #2. Αυτοματισμός marketing για νέα leads

Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν τον αυτοματισμό και τα κορυφαία αποτελέσματα digital marketing για την δυνατότητά του να αυξήσει τις πωλήσεις ακόμα και κατά 534%. Όταν γίνεται σωστά είναι το καλύτερο σας εργαλείο για δημιουργία lead χωρίς να χρειαστεί να κάνετε σχεδόν τίποτα.

Αυτό που χρειάζεστε είναι πληροφορίες για τους εν δυνάμει πελάτες σας. Όχι απλά ένα όνομα ή την διεύθυνση email τους. Αλλά πιο συγκεκριμένες και μετρήσιμες πληροφορίες που θα σας κάνουν να καθορίζετε εάν κάποιος είναι εν δυνάμει πελάτης και που πρέπει να δώσετε προτεραιότητα. Έπειτα μπορείτε να δημιουργήσετε κάποιες εξειδικευμένες ροές email που να συνδυάζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου και να εξατομικεύουν την αλληλεπίδρασή του μαζί σας.

Βήμα #3. Δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων για όσους είναι έτοιμοι να αγοράσουν

Καλά leads θεωρούνται όσοι πελάτες βλέπουν τις βασικές σας σελίδες, όπως π.χ την σελίδα με τα προϊόντα και τις τιμές. Όταν αυτοί οι άνθρωποι φεύγουν από την σελίδα σας με άδεια τα χέρια είναι τραγικό. Ήταν τόσο κοντά στο να κάνουν την αγορά. Μπορείτε και πρέπει να εφαρμόσετε αυτοματοποιημένες καμπάνιες marketing ώστε να τους κάνετε να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας.

Ευτυχώς για εσάς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Dynamic Product Ads του Facebook. Αυτές οι δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων είναι κάπου ανάμεσα στο αυτοματισμό marketing και τις διαφημίσεις remarketing, καθώς δείχνουν στους ανθρώπους συγκεκριμένες διαφημίσεις από προϊόντα που έχουν δει πρόσφατα στην ιστοσελίδα σας.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;