Τα ‘χετε όλα έτοιμα! Έχετε αγοράσει το domain σας, η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που εμπιστευθήκατε σχεδίασε για εσάς ένα πραγματικά πολύ όμορφο e shop, έχετε φορτώσει προϊόντα και έχετε γράψει δελεαστικές περιγραφές, μια προσεγμένη σελίδα πληροφοριών και φυσικά, μια μελετημένη αρχική σελίδα φτιαγμένη για να τραβάει το μάτι, αλλά παρόλα αυτά, φαίνεται ότι ο ιστότοπός σας δεν λαμβάνει σχεδόν καμία προβολή. Με λίγο παραπάνω τύχη ίσως παρατηρήσετε ότι έχετε λιγοστούς επισκέπτες, αλλά φαίνεται να εγκαταλείπουν το site σας γρήγορα χωρίς να το εξερευνήσουν. Πριν σκεφθείτε ότι το site σας χρειάζεται αύξηση επισκεψιμότητας, θα προτείναμε να ξεκινήσετε από τον εντοπισμό του προβλήματος. Αυτό θα σας οδηγήσει σε μια σίγουρη λύση. Ποιο είναι το πρόβλημα; Προφανώς όχι η κακή σας αναπνοή αφού δεν μπορούν να την μυρίσουν ή κάτι παρόμοιο, οπότε τι θα μπορούσε να είναι;

#1 Σωστή βελτιστοποίηση SEO

Πώς θα γίνει αυτό σωστά; Καταρχήν δεν είναι απλό, γιατί αν ήταν δεν θα ήταν SEO. Κατά δεύτερον κι όσο και να σας στεναχωρεί αυτό, δεν είναι κάτι που μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας. Το SEO περιλαμβάνει δεκάδες ενέργειες που πρέπει να γίνονται εντός και εκτός ιστοσελίδας και προδιαγραφές οι οποίες αλλάζουν πολύ συχνά. Η συμβολή μια εταιρείας Digital marketing προκειμένου να υπάρξει αποτέλεσμα και σύντομα η ιστοσελίδα σας να φιγουράρει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι δεδομένη και επιτακτική. Εμπιστευτείτε λοιπόν ένα digital agency που ειδικεύεται στο SEO και ξέρει καλά να φέρνει αποτελέσματα και να είστε σίγουροι πως θα πρόκειται για τα πιο χρήσιμα χρήματα που θα έχετε δαπανήσει από την αρχή της ενασχόλησης σας στο διαδίκτυο, αφού η αναρρίχηση του site σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, σημαίνει… όλα τα λεφτά!

#2 Να είστε περιγραφικοί

Νιώσατε ποτέ «αιχμάλωτοι» ενός συγγραφέα; Νιώσατε πως δεν μπορείτε να αποχωριστείτε εύκολα ένα βιβλίο του; Ένας πραγματικά φοβερός συγγραφέας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έως και πέντε ή περισσότερες σελίδες περιγράφοντας ένα δέντρο. Στο digital marketing δεν χρειάζεται να το πάτε τόσο μακριά, αλλά πρέπει να είστε περιγραφικοί με το περιεχόμενο του website σας.

Εάν πρόκειται για περιγραφή προϊόντος, περιγράψτε πώς αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ένα βοήθημα για τον ύπνο, φροντίστε να περιγράψετε πόσο καλά θα κάνει τους ανθρώπους να κοιμηθούν και μάλιστα χωρίς τις παρενέργειες των φαρμάκων που υπάρχουν για αυτόν το λόγο. Χρησιμοποιήστε αυτές τις περιγραφές για να πουλήσετε το προϊόν σας και να κάνετε τους ανθρώπους να το θέλουν. Εάν το περιεχόμενο είναι για την αρχική σας ή για τη σελίδα πληροφοριών, περιγράψτε επίσης τα πράγματα όσο πιο απλά, αλλά και όσο πιο περιεκτικά μπορείτε.

Περιγράψτε πώς βρήκατε το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, περιγράψτε τον εαυτό σας, την εταιρεία και οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Αυτό θα τραβήξει άμεσα τους αναγνώστες και θα τους κάνει να αισθάνονται σαν να σας γνωρίζουν ήδη.

#3 Παράλληλα, διατηρήστε το απλό

Προσοχή–> Να μην αντικρούεται με το #2. Ένα άλλο μέρος του περιεχομένου που προκαλεί επιρροή είναι η απλότητα, καθώς και η περιγραφικότητα και δημιουργικότητα. Όταν γράφετε περιεχόμενο για εμπλοκή, πρέπει να το κρατάτε απλό. Αν γράφετε υπερβολικά περίπλοκες περιγραφές προϊόντων, θα διαπιστώσετε ότι δεν θα διατηρείτε τους αναγνώστες σας κοντά σας για πολύ καιρό.

Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι για να γράψετε ένα υψηλής ποιότητας κείμενο, αυτό θα πρέπει να είναι γεμάτο με μακριές λέξεις και επαγγελματική φρασεολογία. Τίποτα δεν απωθεί τους πελάτες περισσότερο από ένα κείμενο σαν αυτό. Είναι προτιμότερο να γράφετε κείμενα που χρησιμοποιούν απλές λέξεις και που περιγράφουν τα πράγματα αντί να χρησιμοποιείτε φρασεολογία που μόνο όσοι βρίσκονται στη συγκεκριμένη βιομηχανία θα γνωρίζουν.

Εάν δεν αισθάνεστε ότι παραβιάζετε τους κανόνες της γραμματικής και του συντακτικού, τότε σκεφτείτε απλώς να γράψετε συντομότερες προτάσεις. (Αυτό δεν σημαίνει σύντομα μήκη περιεχομένου – απλώς πιο ευανάγνωστες, απλούστερες προτάσεις και διατύπωση.)

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;