Συμβουλή #1 – Να έχετε πάντα μια αξιόλογη διαδικτυακή παρουσία

Το πρώτο μεγάλο λάθος που κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις λιανικής είναι ότι υποθέτουν ότι μόνο και μόνο επειδή δεν πωλούν το προϊόν τους στο διαδίκτυο, σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι ενεργά συνδεδεμένοι.

Είναι ζωτικής σημασίας οι άνθρωποι να έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την επιχείρησή σας και τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο. Η απόφαση αγοράς του πελάτη συχνά γίνεται έξω από την τοποθεσία της επιχείρησης όταν προσφέρονται ηλεκτρονικές πληροφορίες σε αυτόν βοηθώντας να ξεπεραστούν οι ανησυχίες του.

Για παράδειγμα, ας δούμε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης επίπλων. Τα έπιπλα είναι ένα προϊόν που τα τοπικά καταστήματα μικρών επίπλων συνήθως δεν πωλούν στο διαδίκτυο. Τα μεγάλα καταστήματα επίπλων λιανικής γνωρίζουν ότι πρέπει να εισάγουν πληροφορίες στους πελάτες τους στο διαδίκτυο εάν θέλουν να πουλήσουν περισσότερα.

Όταν ένας πελάτης εγκαταλείπει το μικρό κατάστημα λιανικής πώλησης, ενδέχεται να του γεννηθούν ερωτήσεις αργότερα, οδηγώντας τον πελάτη να αναζητήσει απαντήσεις στο διαδίκτυο. Συχνά οι πελάτες οδηγούνται απλώς στην επαγγελματική ιστοσελίδα του κατασκευαστή ή του ανταγωνιστή, με αποτέλεσμα συχνά να πραγματοποιούν την αγορά στον εν λόγω ανταγωνιστή.

Ακόμη και αν είστε της «παλιάς σχολής» και αντίληψης και δεν επενδύετε σε online διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στο digital marketing, βεβαιωθείτε ότι έχετε μια εντυπωσιακή ιστοσελίδα που θα αποτελέσει πόλο έλξης και εξαιρετική πηγή προσέλκυσης για τους πελάτες σας.

Συμβουλή #2 – Αποκτήστε ακόλουθους όταν δεν πουλάτε online

Ένα άλλο μεγάλο κοινό λάθος μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων είναι το γεγονός ότι δεν έχουν καταλάβει την αξία του να έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό, fans & followers μέσω της online παρουσίας τους στα Social media ή στην ιστοσελίδα τους. Είναι εύκολο να πιστεύετε ότι οι άνθρωποι θα σας καλέσουν αν ενδιαφέρονται για το προϊόν που πουλάτε μόνο στο χώρο λιανικής πώλησής σας. Σε αυτή την εποχή που ζούμε, όπου οι άνθρωποι δεν φοβούνται να δώσουν τις πληροφορίες τους, οι επιχειρήσεις αυτό θα πρέπει να το αξιοποιήσουν.

Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ακόμα καλύτερο αν ένα άτομο συμπληρώνει μια φόρμα, έναντι μιας κλήσης, επειδή μπορείτε να κρατήσετε και να στείλετε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του μήνυμα προς ακολούθηση, σε σύγκριση με την κλήση. Φανταστείτε εάν εκατοντάδες και χιλιάδες άνθρωποι συμπληρώσουν αυτή τη φόρμα, ξαφνικά θα έχετε μια λίστα με ανθρώπους στους οποίους μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν σας στην επόμενη μεγάλη επιτυχία σας. Δώστε μεγάλη σημασία στους ακόλουθους σας. Είναι το κοινό σας, οι «δικοί σας άνθρωποι».

Συμβουλή #3 – «Εμπλακείτε» με την τοπική κοινότητα στο διαδίκτυο

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενδέχεται να μην είναι η καλύτερη πηγή σας για να αυξήσετε τις πωλήσεις του e-shop σας και τις μετατροπές, αλλά θα είναι μια από τις καλύτερες πηγές για να εμπλακείτε με την κοινότητα. Το Instagram, το Twitter, το Google+ και το Facebook είναι τα τέλεια μέρη για hashtag τα οποία θα εμφανίζουν αυτά για τα οποία οι «ντόπιοι» μιλάνε και με τα οποία εμπλέκονται. Έχω εντυπωσιαστεί προσωπικά με ένα μικρό τοπικό κατάστημα παγωτού που εμπλέκεται πολύ με το Instagram. Οι εκδηλώσεις της κοινότητας είναι συνεχώς αναρτημένες και επισημασμένες, κάνοντας αυτό το κατάστημα και το εμπορικό σήμα τους ένα μεγάλο όνομα στην κοινότητα. Οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να αποδέχονται το Social media marketing επειδή έχει χαμηλό κόστος και είναι προσιτό, μπορεί να τους βοηθήσει απίστευτα γρήγορα να «χτίσουν» ένα εμπορικό σήμα σε μια κοινότητα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;