Το SEO είναι για τον ιδιοκτήτη μιας ιστοσελίδας μια μεγάλη απόφαση. Κι αυτό γιατί αν το SEO γίνει από επαγγελματίες και αποδώσει, σημαίνει μια αλματώδης ανάπτυξη για την επιχείρηση, σημαίνει μεγάλη αύξηση πελατών και πωλήσεων, σημαίνει μια νέα ιδανική πραγματικότητα. Σκεφτείτε τι σημαίνει για μια επιχείρηση να βρεθεί μπροστά σε όσους αναζητούν το αντικείμενο της, ακριβώς τη στιγμή της αναζήτησης…

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε 3 βασικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στην εταιρεία SEO που σκοπεύετε να συνεργαστείτε πριν πάρετε τη μεγάλη απόφαση.

1. Πώς θα βελτιώσετε την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης της εταιρείας μου;

Μια αξιόπιστη εταιρεία SEO θα έχει μια πολύπλευρη απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Οι SEO expert τέτοιων εταιρειών γνωρίζουν ότι η βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας, το blogging, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα βίντεο και ένα πλήθος άλλων παραγόντων συμβάλλουν στην κατάταξη. Ένας έλεγχος SEO του διαδικτυακού σας τόπου θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μια αξιόπιστη εταιρεία θα σας ζητήσει να κάνετε.

Προσοχή στις εταιρίες SEO που βλέπουν την τοποθέτηση backlinks ως το μόνο μέσο για την ενίσχυση της κατάταξης. Παρόλο που τα backlinks ποιότητας θα βελτιώσουν την κατάταξη του ιστότοπού σας, αυτά δεν είναι το μόνο κομμάτι αυτού του παζλ.

Ενώ η δημιουργία συνδέσμων εξακολουθεί να έχει μέρος στις ταξινομήσεις, η Google έχει καταρρίψει τους τύπους και τον αριθμό συνδέσμων που μπορεί να έχει ο ιστότοπός σας. Ένας σύνδεσμος υψηλού βαθμού αξίας, αξίζει περισσότερο από 100 αδύναμους συνδέσμους που δεν έχουν εξουσία ή αξία. Προσέξτε τις εταιρείες SEO που εγγυώνται πολλά backlinks. Αυτοί είναι πιθανόν σύνδεσμοι χαμηλής αξίας που δεν θα βοηθήσουν τις βαθμολογίες σας. Οι σύνδεσμοι υψηλής αξίας απαιτούν μεγάλη προσπάθεια, έτσι οι εταιρείες που υπόσχονται να σας δίνουν συνδέσμους από αξιόπιστους διαδικτυακούς τόπους σε τακτική βάση, χωρίς προβλήματα, είναι αυτές στις οποίες θα πρέπει να δώσετε σημασία.

Με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να ακολουθήσει μια ερώτηση σχετικά με το είδος των συνδέσμων που υπόσχονται να σας προσφέρουν. Black-hat εταιρείες SEO θα χρησιμοποιούν συχνά ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο οικοδόμησης συνδέσμων για τη δημιουργία πολλών backlinks. Μπορούν επίσης να συμμετάσχουν στην αγορά συνδέσμων που παίρνουν ένα μεγάλο ΟΧΙ από την Google. Αυτά τα είδη αυτοματοποιημένων συνδέσμων θα τιμωρηθούν από την Google και θα είναι άσχημα νέα για τον ιστότοπό σας και επομένως για την επιχείρησή σας.

2. Πότε πρέπει να περιμένω να δω αποτελέσματα;

Όποιος είναι ειδικός SEO και ξέρει πώς το SEO λειτουργεί, γνωρίζουν ότι οι αισθητές βελτιώσεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης δεν θα συμβούν κατά τη διάρκεια μιας νύχτας. Στην πραγματικότητα, μπορούν (και συνήθως κάνουν) να προκύψουν έπειτα από μήνες. Μια βελτίωση στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας είναι πολύ πιθανόν να φανεί αμέσως μετά τον πρώτο μήνα, όμως αυτό δεν θα είναι αποτέλεσμα. Θα είναι μια ένδειξη ότι όλα πάνε καλά. Οι εταιρείες που υπόσχονται σημαντικά αποτελέσματα σε λίγες εβδομάδες είναι εκείνες που πρέπει να αποφύγετε.

3. Τι είδους αναφορές marketing και αναλύσεων θα λάβω και πόσο συχνά;

Μια αξιόπιστη εταιρεία SEO θα σας προσφέρει τις υπηρεσίες της με απόλυτη διαφάνεια σχετικά με το έργο που θα πραγματοποιήσει για την ιστοσελίδα σας. Δεν θα αφήσει κανένα «θολό σύννεφο» να αιωρείται στην ατμόσφαιρα. Δεν θα αφήσει κανένα ερώτημα αναπάντητο. Θα παράγει και θα σας αποστέλλει τακτικά, εμπεριστατωμένα και περιεκτικά report. Μια εταιρεία SEO που δεν σας παρέχει τακτική ενημέρωση και δεν σας αποστέλλει συνεχώς μηνιαίες αναφορές είναι μια «κόκκινη σημαία» προς διερεύνηση. Επιλέξτε μια εταιρεία που όχι μόνο σας παρέχει τακτικές αναφορές, αλλά αναλύει τις αναφορές μαζί σας. Μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις και να αποκτήσετε περισσότερες γνώσεις. Αυτό θα παρουσιάσει επίσης την εμπειρία του οργανισμού και τις γνώσεις του αναφορικά με το SEO.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;