Σε αυτό το άρθρο θα δούμε λάθη απλά, λάθη καθημερινά που κάνουμε οι περισσότεροι στις επικοινωνίες μας με email marketing. Όμως τις περισσότερες φορές, τα μικρά λάθη φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα, οπότε θα πρέπει να αποφεύγονται. Η στοχευμένη επικοινωνία με newsletter μπορεί να αποδειχθεί αξιόλογη και αποδοτική ενέργεια. Γι αυτό άλλωστε είναι και μια από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες του digital marketing. Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο όνομα αποστολέα

Πώς να το διορθώσετε: Γίνετε πιο γνώριμοι και πιο φιλικοί γράφοντας το ίδιο όνομα αποστολέα κάθε φορά

Αν και είναι χρήσιμο οι παραλήπτες των newsletters σας να περιμένουν συγκεκριμένα πράγματα από εσάς και να έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες, μην περιορίζετε τον εαυτό σας μόνο στην αποστολή μηνυμάτων από την επωνυμία της εταιρείας σας ή από ένα μέλος της ομάδας. Ο πειραματισμός με «φιλικά μηνύματα» μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ανοίγματος. Για παράδειγμα, αντί να στείλετε απλώς ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την επωνυμία της εταιρείας σας, μπορείτε να δώσετε ένα όνομα υπαλλήλου, όπως το «Νίκος από το Awesome.com»

Εννοείται βέβαια, πως η λίστα των παραληπτών σας πρέπει να είναι απολύτως νόμιμη και ότι όλες οι δραστηριότητες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν θα παραβιάζουν τον κανονισμό CAN-SPAM (περί μη ζητηθείσας αλληλογραφίας). Επίσης, τα μηνύματα σας δεν πρέπει να είναι ψευδή ή παραπλανητικά. Ωστόσο, αν το ζητούμενο για εσάς είναι να εντυπωσιάσετε τους παραλήπτες σας, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους η εταιρεία σας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Σε αυτή τη φάση, θα σας βοηθήσει πολύ η συνεργασία σας με μια εταιρεία digital agency.

Το κείμενό σας είναι τόσο επαγγελματικό που καταντάει βαρετό

Πώς να το διορθώσετε: Αναπτύξτε έναν ξεχωριστό τόνο «φωνής»

Ο «τόνος της φωνής» της εταιρείας σας είναι ίσως το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να σας διαφοροποιήσει στην αγορά. Είτε χρησιμοποιείτε κάποιο είδος χιούμορ είτε προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν πιο ακαδημαϊκό ύφος, μια ξεχωριστή φωνή θα επιτρέψει στους αναγνώστες να συνδεθούν με την εταιρεία σας σε ανθρώπινο επίπεδο.

Σε μια εποχή που η τεχνολογική εξέλιξη μας κάνει να κοιτάμε με χαρά το παρελθόν και να θυμόμαστε πιο οικείους χρόνους, οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να κλιμακώσουν και να διατηρήσουν την «ανθρωπιά» ενός μαγαζιού. Ο τόνος σας μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε αυτόν τον αγώνα. Η απάντηση είναι να έχετε μια προσωπικότητα. Τη δική σας εταιρική προσωπικότητα. Αυτή η ανάγκη δεν είναι δύσκολος στόχος. Είναι αποτέλεσμα μια καλοσχεδιασμένης στρατηγικής digital marketing.

Εστιάζετε στο περιεχόμενο

Πώς να το διορθώσετε: Δώστε βαρύτητα στο design. Μια καλή εικόνα ενισχύει πάντα την προώθηση

Αν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, ο σχεδιασμός είναι η βασίλισσα. Το περιεχόμενό σας μπορεί να είναι ισχυρό και ενδιαφέρον, αλλά αν ο σχεδιασμός σας δεν περιλαμβάνει τη δυνατότητα να μοιράζεστε εύκολα το μήνυμά σας, κρατάτε το περιεχόμενό σας πίσω.

Σύμφωνα με την Bernadette Jiwa, συγγραφέα του βιβλίου marketing «Μια Ιστορία Αγάπης». «Το hacking προώθησης είναι στην πραγματικότητα η πρακτική της δημιουργίας και της ανύψωσης μιας πρόθεσης που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα». Και συνεχίζει: «Οι hackers προώθησης βελτιστοποιούν την επιχείρησή τους για να αποκτήσουν νέους πελάτες αρχικά ικανοποιώντας έναν πελάτη και στη συνέχεια προσφέροντάς του τη δυνατότητα να μοιραστεί με ευκολία το κατάστημα με φίλους».

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;