Όσον αφορά το Content marketing (marketing περιεχομένου), έχουμε πλέον ξεπεράσει την ερώτηση, ‘Είναι αποτελεσματικό;’ και την έχουμε αντικαταστήσει με ερωτήσεις όπως ‘Πώς μπορώ να ενισχύσω την αποτελεσματικότητα του marketing περιεχομένου;

Κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσοι ασχολούνται με το marketing περιεχομένου είναι ότι σαν πρακτική είναι χρονοβόρα, κουραστική και δεν αποφέρει γρήγορα αποτελέσματα.

Για όσους ασχολείστε με το αντικείμενο, υπάρχουν πράγματα τα οποία σας έρχονται φυσικά και άλλα τα οποία πρέπει να θυμάστε. Κάποια από τα πράγματα που δεν σας έρχονται φυσικά μπορεί να αποτελούν παράγοντες οι οποίοι έχουν την δύναμη να δώσουν ώθηση στην στρατηγική σας και να σας αποφέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Κάποιες φορές έχουμε την τάση να αγνοούμε αυτούς τους παράγοντες, θεωρώντας ότι είναι μικρής σημασίας, ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Ας δούμε τρεις σημαντικούς παράγοντες του marketing περιεχομένου που θεωρώ ότι συχνά αγνοούμε.

1. Εμπνευστείτε

Υπάρχουν κάποια πολύ μεγάλα brands τα οποία έχουν τεράστια έσοδα από τις καμπάνιες marketing περιεχομένου. Μπορείτε να μάθετε πολλά από αυτές τις εταιρείες. Είναι σημαντικό να βλέπετε πώς η δική σας καμπάνια στέκεται σε σχέση με τις καμπάνιες άλλων επιχειρήσεων και κυρίως των ανταγωνιστών. Μπορεί να δείτε μία συγκεκριμένη τακτική που ακολουθούν η οποία τους προσφέρει μεγάλο μέρισμα και την οποία ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιείτε και εσείς.

2. Περισσότερο «εσείς,» λιγότερο «εγώ»

Το marketing περιεχομένου πρέπει να προσανατολίζεται περισσότερο στο κοινό του brand σας και όχι στο brand σας. Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις στρατηγικές τους αρχίζουν με το να εντοπίζουν τα προβλήματα τα οποία προσπαθούν να λύσουν οι εν δυνάμει πελάτες τους και έπειτα τους προσφέρουν λύσεις μέσω περιεχομένου υψηλής ποιότητας.

Εάν μέχρι τώρα μιλάτε μόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίας σας και αγνοείτε τις ‘πραγματικές ανάγκες’ του κοινού σας, ίσως θα πρέπει να αλλάξετε τακτική.

3. Δημιουργικότητα και καινοτομία

Προσπαθώντας να αποκτήσουμε μετρήσιμα αποτελέσματα από την καμπάνια μας, κάποιες φορές βλέπουμε τα πράγματα μέσα από ένα πολύ στενό πρίσμα, το οποίο ορίζεται από ένα σύνολο κανόνων ‘πρέπει’. Έτσι, ξεχνάμε την ουσία του marketing περιεχομένου – την δημιουργικότητα.

Σίγουρα είναι σημαντικό να ακολουθούμε τους κανόνες, αλλά όχι με τέτοιο τρόπο ώστε να περιορίζεται η δημιουργικότητά μας. Εάν ρίξετε μία ματιά στις πιο επιτυχημένες στρατηγικές θα δείτε ότι με κάποιο τρόπο καινοτομούν. Εξερευνούν καινούργια μονοπάτια και το περιεχόμενο που διανέμουν έχει μεγάλη ποικιλία.

Μακροπρόθεσμα θα δείτε ότι η δημιουργικότητα αποφέρει καρπούς, σε αντίθεση με τα ‘πρέπει’ που κάνουν τα αποτελέσματα να είναι στην καλύτερη περίπτωση συνηθισμένα.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;