Τα Google Analytics 5 πήραν τα καλύτερα χαρακτηριστικά του προγράμματος analytics τους και το έκαναν ακόμα πιο εύκολο στη χρήση με νέα χαρακτηριστικά οργάνωσης και «οπτικοποίησης».

Παρακάτω θα δείτε 3 φοβερά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με τα Google Analytics 5 που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις πληροφορίες analytics σας και να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε το περιεχόμενο, τις μετατροπές και την εμπειρία του χρήστη της ιστοσελίδας σας.

1. Μάθετε ποιες online καμπάνιες φέρνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και μετατροπές.

Έχετε περιέργεια για το ποια από τις διαδικτυακές καμπάνιες online marketing σας (οτιδήποτε, από την τοπική αναζήτηση στο social media marketing) είναι η πιο επιτυχημένη στην προσέγγιση της κυκλοφορίας και των μετατροπών στην ιστοσελίδα σας; Τότε, ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε μαζί όλες τις λεπτομέρειες…

Για να δημιουργήσετε ένα σύνθετο τμήμα, κάντε κλικ στην αναπτυσσόμενη λίστα – Σύνθετα τμήματα και στη συνέχεια στο Νέο Προσαρμοσμένο Τμήμα. Αν θέλετε να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα από τους τοπικούς καταλόγους αναζήτησης, τότε καλέστε το προσαρμοσμένο τμήμα Τοπικής αναζήτησης προφίλ σας και να αρχίσετε την εισαγωγή των sites που έχετε προφίλ στο όπως maps.google.com/maps/ για Google Places και yelp.com για τις καταχωρήσεις σας στο Yelp.

Μόλις έχετε εισάγει όλα τα domains που θέλετε να παρακολουθήσετε, μπορείτε να δείτε το τμήμα για να βεβαιωθείτε ότι τραβάει τα σωστά δεδομένα και στη συνέχεια να το αποθηκεύσετε.

Για να το δείτε, κάντε κλικ στα σύνθετα τμήματα, ελέγξτε το προσαρμοσμένο τμήμα που θέλετε να προβάλετε και πατήστε Εφαρμογή. Τώρα μπορείτε να δείτε όλα τα δεδομένα μετατροπής κίνησης και του στόχου σας που προέρχονται από τις πηγές, τα οποία θα σας δώσουν μια καλή ιδέα για το τι λειτουργεί καλύτερα για την ιστοσελίδα σας.

Με τα κατάλληλα προσαρμοσμένα τμήματα, μπορείτε να μάθετε την απόδοση της επένδυσής της εκστρατείας σας των μέσων κοινωνικής δικτύωσής σας, καθώς και σε άλλες online στρατηγικές μάρκετινγκ σας.

2. Καθορίστε πού βρίσκονται οι καλύτεροι επισκέπτες σας.

Έχετε σκεφτεί ποτέ τη χρήση διαφήμισης μέσω του Google, του Facebook, του StumbleUpon, ή άλλων υπηρεσιών;

Αν όχι, ίσως να είναι ένα δύσκολο έργο να καθορίσετε ποιον θα πρέπει να στοχεύσετε κατά τη διάρκεια της ρυθμίσεις της διαφήμισής σας. Πολλές από αυτές θα σας ρωτήσουν αν θέλετε να επικεντρωθείτε σε μια συγκεκριμένη χώρα ή να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε όλο τον κόσμο.

Χάρη στο Google Analytics, δεν θα εκνευριστείτε πια. Απλά κοιτάξτε κάτω από το μενού επισκεπτών σας για να δείτε τα δημογραφικά στοιχεία τοποθεσίας των επισκεπτών σας.

Εδώ, μπορείτε να δείτε σε όλο τον κόσμο τα στατιστικά σας, συμπεριλαμβανομένου του μέσου χρόνου στο χώρο της ιστοσελίδας σας και το ποσοστό αναπήδησης των επισκεπτών από συγκεκριμένες χώρες. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε σε συγκεκριμένες χώρες και να δείτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία, καθώς και τα ποσοστά μετατροπής του στόχου σας σε συγκεκριμένες περιοχές.

Τώρα θα ξέρετε τις συγκεκριμένες τοποθεσίες των οποίων οι επισκέπτες σας δίνουν τις περισσότερες μετατροπές. Η στόχευση των επισκεπτών σε αυτές τις τοποθεσίες με τις διαφημίσεις σας θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη ολοκλήρωση του στόχου που έχετε θέσει για το site σας.

3. Μάθετε τι ψάχνουν οι άνθρωποι στην ιστοσελίδα σας

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξέρουν πώς να βρουν τις λέξεις κλειδιά που φέρνουν τους επισκέπτες στις ιστοσελίδες τους από τις μηχανές αναζήτησης. Αλλά δεν θα θέλατε να πάτε πέρα από αυτό και να μάθετε τι ψάχνουν οι επισκέπτες από τη στιγμή που είναι στην ιστοσελίδα σας;

Εάν η ιστοσελίδα σας έχει ένα πλαίσιο αναζήτησης, προχωρήσει και εκτελέστε μια αναζήτηση για να δείτε το URL των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Το Site Search μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν οι άνθρωποι βρίσκουν αυτό που ψάχνουν στην ιστοσελίδα σας. Μπορεί επίσης να σας δώσει ιδέες για το αν οι σελίδες του περιεχομένου σας χρειάζονται πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, καθώς και νέο περιεχόμενο που μπορείτε να δημιουργήσετε στην ιστοσελίδα σας ώστε να συμμετάσχουν περαιτέρω οι επισκέπτες σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;