Το ΄χουμε ξαναπεί, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σε αυτό το άρθρο όμως, θα ασχοληθούμε με κάποια από τα πράγματα που δεν επηρεάζουν, τουλάχιστον άμεσα.

1. Η ηλικία της ιστοσελίδας σας

Το πρώτο, το οποίο έχει προκαλέσει αρκετές συζητήσεις είναι το πότε κατασκευάστηκε μια ιστοσελίδα. Τι λέτε; Ενδιαφέρεται η Google εάν o ιστότοπός σας σχεδιάστηκε το 1999, το 2009 ή το 2017; Όχι, δεν την νοιάζει καθόλου. Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι ο βαθμός με τον οποίο το περιεχόμενό σας βοηθά πραγματικά τους ανθρώπους και το εάν έχετε συνδέσμους, αναφορές και τέτοια σχετικά.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει συσχέτιση σε αυτή την κατεύθυνση. Αν ξεκινήσατε μια ιστοσελίδα το 1998 και εξακολουθεί να είναι ισχυρή σήμερα, οι πιθανότητες να έχετε δημιουργήσει πολλούς συνδέσμους, αναφορές και όλα αυτά που ενδιαφέρουν τη Google, είναι πολλές.

Αλλά είναι εξίσου πιθανό να είχατε δύο πολύ επιτυχημένες πρώτες χρονιές και να καταχωρίσατε τον ιστότοπό σας μόλις το 2015 και να έχετε δημιουργήσει επίσης πολλά θετικά στοιχεία, ποιοτικά backlinks κ.α. Η Google είναι στην πραγματικότητα πιο πιθανό να ανταμείψει την ιστοσελίδα αυτή ακόμα περισσότερο, επειδή έχει δημιουργήσει όλα αυτά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.

2. Εάν χρησιμοποιείτε εφαρμογές και υπηρεσίες της Google

Oι άνθρωποι ανησυχούν, σκεπτόμενοι, «Μισό λεπτό, μήπως η Google μπορεί να ελέγξει τι συμβαίνει με το λογαριασμό μου στο Google Analytics και να δει όλα τα δεδομένα μου εκεί και στο AdSense; Τι θα γίνει αν ελέγξει και όλες τις επικοινωνίες μου μέσα στο Gmail ή στο Google Docs;»

Οι περισσότεροι μηχανικοί της Google που εργάζονται σε αυτά τα προϊόντα, θα παραιτούνταν την ίδια ημέρα αν ανακάλυπταν ότι η Google κοίταζε στον Gmail λογαριασμό σας για να ανακαλύψει ότι αγοράζετε backlinks ή ότι δεν έχετε πραγματικά τα στοιχεία που προσπαθείτε να προβάλλετε στην ιστοσελίδα σας ή οτιδήποτε σχετικό. Επομένως, μην φοβάστε τη χρήση αυτών ή ότι η απόφασή σας να μην τα χρησιμοποιήσετε θα βλάψουν τις ταξινομήσεις σας στην αναζήτηση ιστού Google με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.

3. Ο αριθμός των αλληλεπιδράσεων (likes, share, +1, tweet κλπ.) στην ιστοσελίδα σας

Έχετε λοιπόν έναν μετρητή Facebook που σας δείχνει ότι έχετε 17.000 κοινοποιήσεις σε αυτή τη σελίδα. Πω πω, πράγματι, είναι πολλές κοινοποιήσεις! Ε, και; Ενδιαφέρει αυτό τη Google; Όχι, δεν την ενδιαφέρει καθόλου. Στην πραγματικότητα, ούτε καν το βλέπει και ούτε το χρησιμοποιεί. Αλλά τι γίνεται αν αποδειχθεί ότι πολλοί από εκείνους τους ανθρώπους που κοινοποίησαν στο Facebook πραγματοποίησαν επίσης άλλες δραστηριότητες που οδήγησαν σε πολλή δραστηριότητα του browser και δραστηριότητα αναζήτησης, δραστηριότητα click-through, προώθηση επωνυμίας, προτίμηση της επωνυμίας σάς στα αποτελέσματα αναζήτησης και δημιουργία συνδέσμων; Λοιπόν, η Google ενδιαφέρεται για πολλά από αυτά. Έτσι έμμεσα, αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο. Άμεσα, όχι. Θα έπρεπε να αγοράσετε 10.000 κοινοποιήσεις Facebook; Όχι, δεν θα έπρεπε.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;