Ποιες στρατηγικές SEO θα λειτουργήσουν και θα σας βοηθήσουν να κυριαρχήσετε στα SERPs και να αποκτήσετε περισσότερα έσοδα το 2019;

1. Επενδύστε στο Τεχνικό SEO.

Οι ιστότοποι συνεχίζουν να αναπτύσσονται σε πολυπλοκότητα κάθε χρόνο, καθιστώντας το τεχνικό SEO έναν σημαντικό επενδυτικό τομέα από το 2019.
Μερικοί βασικοί τομείς στην τεχνική πλευρά του SEO θα είναι:

Ταχύτητα: «Οι ιστοσελίδες θα αρχίσουν τελικά να γίνονται απλούστερες και ταχύτερες, καθώς οι SEO ανακαλύπτουν ότι η Google επιβραβεύει τις τοποθεσίες περισσότερο από το διπλάσιο για την ταχύτητα». Αυτό σύμφωνα με τον Jon Henshaw, ιδρυτή της Coywolf Marketing και έμπειρο αναλυτή SEO στο CBS Interactive.

JavaScript: «Ένας νέο έτος σημαίνει ότι ακόμη περισσότερες από τις ιστοσελίδες που συναντάτε θα τρέχουν βαριά με JavaScript (πιθανότατα ένα από τα μεγάλα πλαίσια, όπως το React, το Vue.js και το Angular).

Αυτό σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να εξοικειωθείτε τουλάχιστον λίγο με την JavaScript και με τον τρόπο που οι κυριότερες μηχανές αναζήτησης λειτουργούν καλύτερα με ιστοσελίδες που τρέχουν με JavaScript», δήλωσε ο Paul Shapiro, διευθυντής στρατηγικής και καινοτομίας της Catalyst.

Προοδευτικές εφαρμογές ιστού (PWA).

«Για το 2019, θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η ιστοσελίδα σας ως PWA στο μέλλον. Πώς μπορεί η PWA σας να γίνει μια διατηρήσιμη εμπειρία την οποία οι χρήστες σας θα ήθελαν να θέσουν στην αρχική οθόνη τους; «δήλωσε ο Tandler.

2. Ετοιμαστείτε για φωνητική αναζήτηση.

Την τελευταία δεκαετία, το «έτος κινητής τηλεφωνίας» έγινε ένα είδος αστείου. Κάθε χρόνο, οι εμπειρογνώμονες προέβλεπαν ότι, τελικά, αυτή θα ήταν η χρονιά του κινητού. Χρόνο με το χρόνο. Μέχρι που η δημοσιότητα τελικά συμφώνησε με την πραγματικότητα γύρω στο 2015.

Λοιπόν, είναι φέτος το έτος της φωνητικής αναζήτησης; Για άλλη μια φορά, όχι ακριβώς.

Παρόλο που η φωνητική αναζήτηση έλαβε μεγάλη προσοχή το 2018, η Aleyda Solis, διεθνής σύμβουλος SEO και ιδρυτής της Orainti, δήλωσε ότι η φωνητική αναζήτηση είναι απλά ένα κομμάτι μιας μεγαλύτερης μετατόπισης. Από συγκεκριμένα «αποτελέσματα» σε «απαντήσεις» ως μέρος ενός “ταξιδιού αναζήτησης μέσω συνομιλίας.»

3. Παρακολουθήστε την μηχανική εκμάθηση.

Ο Dave Davies, Διευθύνων Σύμβουλος της Beanstalk Internet Marketing, δήλωσε ότι η μηχανική εκμάθηση πρόκειται να εκραγεί το 2019.

«Αν και είδαμε την μηχανική εκμάθηση στην αναζήτηση με το RankBrain, τις ομάδες Google News, κλπ., δεν βιώσαμε πραγματικά την πραγματική δύναμη της.

Αυτό είναι το έτος της αλλαγής», δήλωσε ο Davies. «Μπορούμε να δούμε την προετοιμασία που έρχεται μαζί με μερικές από τις αλλαγές διάταξης που οι μηχανές απομακρύνουν και την επιθυμία τους να απαντήσουν σε προθέσεις και όχι σε ερωτήσεις. Αυτή είναι η ρίζα της επίδρασης της μηχανικής εκμάθησης στην αναζήτηση.»

Αλλά η μηχανική εκμάθηση δεν θα είναι απλώς κάτι που θα παρακολουθήσουμε στο Google και στις μηχανές αναζήτησης, δήλωσε ο Jenn Mathews της Jenn Mathews Consulting.

«Οι εταιρείες πρέπει να υιοθετήσουν την μηχανική εκμάθηση για να δημιουργήσουν μοναδικό περιεχόμενο για SEO, ξεκινώντας με ένα σύνολο δεδομένων που βασίζονται σε συγκεκριμένες μεταβλητές», δήλωσε ο Mathews. «Η μηχανική εκμάθηση, σε συνδυασμό με την ανάγκη για ανάλυση και αναφορά. Όπως η δοκιμή νέων στρατηγικών και η εφαρμογή τους είναι επιτακτική ανάγκη για την κατανόηση των επιτυχιών και των αποτυχιών».

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;