Συμβουλές για να απογειώσετε τις πωλήσεις σας από τον Τριανταφύλλου Χαραλάμπο

Ακολούθησε αυτές τις 3 απλές συμβουλές στην επιχείρηση σου και δες τις πωλήσεις σου να απογειώνονται.

Μπορεί το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και η γενικότερη κατάσταση να σε γεμίζει ανασφάλεια και τρόμο, όμως αν κοιτάξεις προσεκτικά γύρω σου σ΄αυτή την κλονισμένη αγορά που όλα δείχνουν να καταρρέουν, κάποιες εταιρείες σε πείσμα των καιρών και των συνθηκών κερδοφορούν και πηγαίνουν ανέλπιστα καλά, τόσο που σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι παραπάνω κάνουν από σένα ή τι δεν κάνεις εσύ σωστά. Για όλα τα πράγματα υπάρχει μια απάντηση, έτσι και στο άγχος σου για το αν υπάρχει μέλλον στην επιχείρηση σου, μπορούμε να σου απαντήσουμε με σιγουριά ΝΑΙ, αν διαβάσεις, κατανοήσεις πλήρως και υιοθετήσεις τις 3 συμβουλές που θα δεις παρακάτω.

Κι αν διαβάζοντας τις 3 συμβουλές, αναρωτηθείς “καλά το ότι δεν κάνω digital marketing φταίει που δεν πουλάω;” Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Γιατί δεν είναι δυνατόν μια επιχείρηση να επιβιώσει μέσα σε έναν σκληρό ανταγωνισμό, όταν π.χ. δεν διαθέτει μια επαγγελματική ιστοσελίδα, όταν δεν εμφανίζεται με κανένα τρόπο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης τη στιγμή που κάποιος ψάχνει το αντικείμενο της, ή όταν δεν έχει παρουσία στα Social media, ή ακόμα χειρότερα όταν την εποχή της ψηφιακής πληροφορίας συνεχίζει να ρυπαίνει με φυλλάδια τα παρ-πριζ αυτοκινήτων και την ίδια στιγμή που παρακαλεί να μην πιάσει… βροχή, να θεωρεί πως έκανε και διαφήμιση!

Συμβουλές για να απογειώσετε τις πωλήσεις σας

Με απλά λόγια, οι εποχές και οι καταστάσεις αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ και αυτοί που θα επιζήσουν είναι αυτοί που θα καταφέρουν να ακολουθούν και να υιοθετούν τις εξελίξεις. Δε χωρά αμφιβολία πως είναι αποκλειστικά στο χέρι σου αν θα είσαι με τους νικητές ή τους χαμένους. Απλά διαλέγεις με ποιους θες να είσαι και προχωράς ή μένεις στάσιμος…

Συμβουλή #1  ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΟΧΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ

Τα ψάρια στο ποτάμι κολυμπούν ανάποδα στο ρεύμα, τα νεκρά ψάρια όμως όχι. Άρα για να επιβιώσεις πρέπει καταρχήν να είσαι κινητικός, να ψάχνεσαι συνεχώς και να μην το βάζεις κάτω, να πηγαίνεις και συ ανάποδα στο ρεύμα. Όμως, επειδή τα πάντα αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς, δεν πρέπει να μείνεις ο ίδιος. Θα πρέπει να ακολουθείς την εποχή. Το ότι κάποτε η επιχείρηση σου πήγαινε καλά δεν σημαίνει ότι πάντα θα πηγαίνει καλά. Έτσι, όπως όλα αλλάζουν, θα πρέπει να αλλάξεις και συ. Δεν μπορείς να μείνεις ο ίδιος και να κάνεις ότι έκανες πάντα σ’ ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον!

Συμβουλή #2  ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ “ΨΑΧΝΟΥΝ”, ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Μπορεί κάποτε εσύ και η επιχείρηση σου να ήσασταν leader στην αγορά σας. Οι κορυφαίοι, οι καλύτεροι, οι Νο.1. Και ξαφνικά όλο αυτό το δημιούργημα έχει αρχίσει να γκρεμίζεται χωρίς σταματημό. Κάθε μέρα βλέπεις ότι μένεις πίσω, άλλοι “παίχτες” κερδίζουν έδαφος και άλλοι πλέον θεωρούνται ηγέτες. Τι συνέβη; Η αγορά σου σε διώχνει; Όχι! Η απάντηση είναι πιο απλή απ’όσο νομίζεις. Απλά άλλαξε ο τρόπος που οι καταναλωτές ψάχνουν προϊόντα και υπηρεσίες. Και συ και η επιχείρηση σου δεν είστε εκεί! Λείπετε από τη νέα τάξη πραγμάτων. Δεν είστε ενεργοί και δυστυχώς αυτό κοστίζει…

Συμβουλή #3  ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟ DIGITAL MARKETING

Στη νέα τάξη πραγμάτων το internet πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα όλων και αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν. Όπως δεν αμφισβητείται πως το Digital marketing είναι πλέον το Νο. 1 εργαλείο για τις επιχειρήσεις και πως όσες επιχειρήσεις δεν ασχοληθούν με αυτό μάλλον δεν θα έχουν συνέχεια. Η αποτελεσματικότητα του δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα παραδοσιακό μέσο διαφήμισης αφού μπορεί να στοχεύσει κοινό με συγκεκριμένες ανάγκες και ενδιαφέροντα και μπορεί να φέρει πλήρως μετρήσιμα και εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να συνεργαστείτε με μια σοβαρή εταιρεία που θα αναλάβει να σας μυήσει στα μυστικά του digital marketing ώστε σύντομα να αρχίσετε να απολαμβάνετε τα αποτελέσματα.

Ο Τριαντάφυλλου Χαραλάμπος είναι digital marketer με έδρα την Κύπρο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.