Σήμερα θα σας δώσουμε 3 συμβουλές σχετικές με τις υπηρεσίες SEO που θα συμβάλλουν στην αλλαγή προς το καλύτερο της στρατηγικής σας.
Οι επαγγελματίες SEO πρέπει να είναι πιο τεχνικοί για να συμβαδίζουν με το ρυθμό με τον οποίο εξελίσσονται οι νέες τεχνολογίες.

1. Οι μετρήσεις απόδοσης των χρηστών πρέπει να αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές αποδόσεις.

Η εκτέλεση μεμονωμένων τυπικών δοκιμών ταχύτητας και η εξέταση μόνο του χρόνου φόρτωσης δεν αρκούν, καθώς αυτό δεν θα σας δώσει την πλήρη εικόνα.
Για να επιτευχθεί μια πληρέστερη κατανόηση, χρειάζονται πραγματικές μετρήσεις χρηστών και αντικειμενικές μετρήσεις από αντικειμενικά πλήθη.

Όπως η αναφορά χρήστη Chrome User Experience Report (CRUX).

Τι θα συμβεί αν συγκρίνετε τις επιδόσεις του Hulu και του Netflix όσο αφορά την οργανική αναζήτηση;

Παρόλο που οι σελίδες τους έχουν παρόμοιο χρόνο φόρτωσης, το Hulu εμφανίζει το περιεχόμενο της σελίδας μόνο μόλις φορτωθεί πλήρως η σελίδα.

Το Netflix έχει ένα πολύ πιο γρήγορο χρονικό διάστημα First Meaningful Paint. Συνεπώς προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη.

2. Μην κολλάτε στην ιδέα ότι μπορείτε να βελτιστοποιήσετε μόνο websites.

Η Google εξελίσσεται και προσπαθεί να απομακρυνθεί από τη χρήση του γραφήματος συνδέσμων, με αυξημένη εστίαση στις γλώσσο-αγνωστικές οντότητες.
Ο στόχος της Google είναι να οργανώσει τα πάντα και επιθυμεί να κατατάξει και άλλα στοιχεία, πέρα από τα websites (π.χ. ήχους, επιχειρήσεις, podcasts, φωτογραφίες, μουσική).

Στην τελική, αυτές είναι όλες μορφές πληροφοριών και δεν χρειάζονται απαραιτήτως διευθύνσεις URL.
Στο επίκεντρο αυτής της αλλαγής βρίσκονται οντότητες οι οποίες είναι καθολικές ιδέες. Ή έννοιες που δεν απαιτούν απαραιτήτως συνδέσμους ή ιστοσελίδες.
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να προσαρμοστούμε και να κατανοήσουμε το γεγονός ότι δεν έχουμε πλέον μόνο βελτιστοποίηση και ταξινόμηση ιστοσελίδων.

3. Η Google μπορεί να αντιμετωπίσει ένα subdomain ως μέρος του κύριου domain.

Η Google επιχειρεί να καταλάβει τι ανήκει σε μια ιστοσελίδα και τι όχι. Μερικές φορές αυτό περιλαμβάνει συγκεκριμένα subdomain και υποκαταλόγους, ενώ άλλες φορές, όχι.
Εάν υπάρχουν πολλά subdomain σε ένα domain, τότε αυτά μπορεί να θεωρηθούν μέρος του ίδιου του website.
Εάν η Google βλέπει ένα subdomain ως μέρος του ίδιου του ιστότοπου, τότε αυτό θα μοιάζει με έναν υποκατάλογο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;