Είναι γνωστό πως το digital marketing μπορεί να αποφέρει άπειρες επιτυχίες και μεγάλα κέρδη, φτάνει όλες οι ενέργειες του να γίνονται βάση μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής. Το ίδιο συμβαίνει και με το Social Media Marketing. Αρκεί μια επιτυχημένη στρατηγική για να το απογειώσει.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τα 3 σημαντικότερα συστατικά που πρέπει να έχει κάθε στρατηγική Social Media που θέλουμε να επιτύχει.

1. Σαφείς, ρεαλιστικοί, μετρήσιμοι στόχοι marketing

Όχι, το ότι θες να «βγάλεις λεφτά» δεν είναι στόχος. Και αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα των περισσότερων. Δεν γνωρίζουν να βάζουν στόχους. Δεν ξέρουν τι θα πει στόχος. Σε αυτό το άρθρο για αυτό το πρόβλημα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά, θα συνεχίσουμε σαν να γνωρίζουν όλοι να θέτουν στόχους! Ας συνεχίσουμε…

Η ανάρτηση περιεχομένου σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα μπορεί να φαίνεται οικονομική, αλλά δεν θα σας δώσει τα αποτελέσματα που ψάχνετε.

Στην πραγματικότητα, χωρίς στόχους, ποτέ δεν θα ξέρετε τη σημασία των αποτελεσμάτων, ή αν οι προσπάθειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας βοήθησαν την επιχείρησή σας ή αν αυτή έμεινε στάσιμη.

Η αξία μιας κοινωνικής στρατηγικής media, δεν έχει καμία αξία αν είχε εφαρμοστεί χωρίς έναν στόχο – δεν έχει σημασία σε πόσες πολλές πλατφόρμες δημοσιεύετε.

Με σκοπούς και στόχους, μπορείτε να εκτιμήσει κατά πόσον το σχέδιο και η στρατηγική social media σας έχουν επιτυχία, είναι στάσιμα, ή πηγαίνουν προς λάθος κατεύθυνση. Αν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που ψάχνετε, ένας σκοπός και ένας στόχος μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε γρήγορες βελτιώσεις και προσαρμογές.

2. Η τακτική δημοσίευση στις πλατφόρμες που σας δίνουν την καλύτερη απόδοση της επένδυσης ROI

Δεν είναι αρκετό να δημοσιεύετε μία φορά την εβδομάδα. Για την μέγιστη εμπλοκή και αλληλεπίδραση, καθώς και για την υψηλότερη πιθανότητα μετατροπής, θα πρέπει να δημοσιεύετε αρκετές φορές την εβδομάδα, αν όχι μία φορά την ημέρα.

Ορισμένα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν πιο συχνές δημοσιεύσεις από άλλους, όπως το Twitter, καθώς η δημοσίευσή σας γρήγορα θα θαφτεί στη ροή ενημέρωσης του χρήστη.

Τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε κείμενα, εικόνες και βίντεο. Ορισμένα δίκτυα, ωστόσο, τονίζουν ένα είδος προς τους άλλους (δηλαδή βίντεο στο YouTube, εικόνες στο Pinterest και το Instagram και κείμενα στο Twitter).

Το είδος των μηνυμάτων που πρέπει να στείλετε θα είναι εμφανές στους στόχους σας και στην έρευνα του κοινού-στόχου σας, των ανταγωνιστών και των κοινωνικών δικτύων.

Οι εταιρείες με επιτυχημένες καμπάνιες social media δημιουργούν ένα κύριο ημερολόγιο που περιέχει λεπτομερώς τις ημέρες και τις ώρες δημοσίευσης σε συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και το είδος του περιεχομένου που θα δημοσιεύσουν.

Υπάρχουν κάποια κοινωνικά δίκτυα που έχουν εργαλεία προγραμματισμού που σας επιτρέπουν να δημοσιεύσετε την ημέρα και την ώρα που θα επιλέξετε, οπότε δεν υπάρχει πραγματικά καμία δικαιολογία αν χάσετε την τακτική σας δημοσίευση

3. Δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας

Μπορεί να έχετε ακούσει μερικές χιλιάδες φορές ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. (Έχει αναφερθεί άπειρες φορές σε αυτό το blog.) Πιστέψτε με, χωρίς περιεχόμενο χρήσιμο, ενημερωτικό ή που τραβά την προσοχή, οι χρήστες των social media δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να προσπεράσουν το περιεχόμενό σας.

Εκτός από ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο, οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να διευκολύνουν την εμπλοκή και την αλληλεπίδραση. Η αλληλεπίδραση είναι το κλειδί για την οικοδόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές. Είναι οι ενδιαφέρουσες εκπλήξεις και οι ευκαιρίες που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να μοιράζονται το περιεχόμενό σας στα social media και να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο της ιστοσελίδας σας.

Το ποιοτικό περιεχόμενο online μπορεί να ξεπεράσει οτιδήποτε. Πώς θα κάνετε το περιεχόμενό σας να ξεχωρίσει από το πλήθος; Κάντε το ενδιαφέρον και προκαλέστε τη συμμετοχή.

Μερικοί από τους πιο δημοφιλείς και ελκυστικούς τύπους περιεχομένου στα Social media περιλαμβάνουν:

• Βίντεο
• Οδηγούς
• Infographics
• Ανέκδοτα (αλλά να είστε προσεκτικοί με αυτά)
• Διαγωνισμούς

Σύμφωνα με ένα άρθρο του Forbes, διαπιστώθηκε ότι το διαδραστικό και χρήσιμο περιεχόμενο παρέχει οφέλη τόσο για τον αναγνώστη όσο και για τις εταιρείες.

Η γραφή τέτοιου περιεχομένου απαιτεί χρόνο, ενέργεια και πολλή σκέψη, και πρέπει να αναρτηθεί τη σωστή στιγμή στο σωστό κοινωνικό δίκτυο για να πάρετε τη μέγιστη προσοχή και αφοσίωση. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η συγγραφή του πρωτότυπου ποιοτικού περιεχομένου είναι από τις βασικότερες υπηρεσίες του digital marketing, είτε πρόκειται για περιεχόμενο ιστοσελίδων είτε για διαχείριση λογαριασμών social media.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;