Σήμερα θα σας αναλύσουμε 3 τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να έχετε μεγαλύτερη απόδοση στην επόμενη επένδυσή σας σχετικά με την προώθηση περιεχομένου σας.

Παρόλο που ο τύπος περιεχομένου που δημιουργείτε μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τον κλάδο σας, ο τρόπος με τον οποίο προ

ωθείτε το περιεχόμενό σας δεν διαφέρει τόσο πολύ – σε μεγάλο βαθμό. Αυτό συμβαίνει επειδή η προώθηση έχει έναν καθολικό στόχο, την προβολή του περιεχομένου σας από όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.

1. Βάλτε Influencers να μιλήσουν για το περιεχόμενό σας

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας ανακάλυψαν πρόσφατα την πλειοψηφική ψευδαίσθηση, μια θεωρία που τονίζει πως η ποιότητα του δικτύου σας είναι πιο σημαντική από το μέγεθός του.
Το σκεπτικό πίσω από αυτό είναι απλό: Οι δημοσιεύσεις από λίγους χρήστες που δεν ανήκουν σε ένα ευρύ δίκτυο δεν θα φτάσουν πολύ μακριά εξαιτίας της έλλειψης συνδέσεων. Αλλά μια δημοσίευση από λίγους χρήστες που αποτελούν μέρος ενός διευρυμένου δικτύου θα εξαπλωθεί γρήγορα.

2. Υποβάλετε το περιεχόμενό σας σε διαδικτυακές κοινότητες

Οι περισσότεροι έμποροι αποτελούν μέρος διαδικτυακών κοινοτήτων και ορισμένα websites επιτρέπουν στα μέλη να υποβάλλουν το δικό τους περιεχόμενο για να το μοιραστούν με την υπόλοιπη κοινότητα.
Εδώ δίνονται τρεις ιστοσελίδες που ενθαρρύνουν τους χρήστες να υποβάλουν περιεχόμενο.

  • Inbound.org: Με περισσότερους από 170.000 εγγεγραμμένους εμπόρους, η ιστοσελίδα προσφέρει ένα μείγμα πρωτότυπων άρθρων και δημοσιεύσεων από άλλες ιστοσελίδες.
  • GrowthHackers: Ένας άλλος πόρος για την εύρεση, την προώθηση και την παροχή εξαιρετικού περιεχομένου για ανάπτυξη με ένα από τα πιο δημοφιλή τμήματα του να είναι το AMA ή «Ask Me Anything».
  • HackerNews: Αυτή η πλατφόρμα μοιάζει πολύ με το Reddit, αλλά είναι σχεδιασμένη για εμπόρους.

Λάβετε υπόψη ότι ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός σε αυτές τις ιστοσελίδες, οπότε βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που ανεβάζετε περιλαμβάνει κάτι μοναδικό που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερο ενδιαφέρον.

3. Συμμετάσχετε στο HARO

Διανέμοντας περισσότερες από 50.000 δημοσιογραφικές αναζητήσεις ετησίως, το Help A Reporter Out (HARO) μπορεί να σας συνδέσει με συγγραφείς από τους μεγαλύτερους εκδότες. Συμπεριλαμβανομένων των The New York Times και The Huffington Post.
Το HARO στέλνει συνήθως τρία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ημέρα στους συνδρομητές – πρωινές, απογευματινές και βραδινές αναζητήσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;