Η εταιρεία σας σχεδιάζει να ξεκινήσει μια νέα ιστοσελίδα ή να κάνει μια αναδιαμόρφωση στην ήδη υπάρχουσα;

Για να μην βγείτε εκτός προϋπολογισμού, ορισμένες εταιρείες προχωρούν στην απόφαση να αναλάβουν οι ίδιες να δημιουργήσουν ένα τμήμα του περιεχομένου για την ιστοσελίδα τους, ακόμη και αν συνεργάζονται με έναν web developer ή μια εταιρεία digital marketing για τις υπόλοιπες υπηρεσίες.

Τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί μια ιστοσελίδα αξιόλογη είναι συγκεκριμένα και η συχνή δημοσίευση με πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένα από τα σημαντικότερα.
Αυτή η διαδικασία όμως είναι χρονοβόρα, ενώ είναι σύνηθες φαινόμενο οι επικεφαλής των εταιρειών να περιμένουν «θαύματα» και μάλιστα άμεσα.

Αυτό οδηγεί σε πολλές υποσχέσεις που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν και στην μη τήρηση του χρονοδιαγράμματος του έργου, προσθέτοντας περισσότερο άγχος στην όλη διαδικασία.

Για να βοηθήσουμε τους πελάτες να αποφύγουν να βρεθούν αντιμέτωποι με παρόμοιες καταστάσεις, τους παρέχουμε τις ακόλουθες συμβουλές για να διευκολύνουμε τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου:
1. Φτιάξτε μια Ομάδα Περιεχομένου

Όταν σε ένα και μόνο άτομο έχει ανατεθεί η δημιουργία συγκεκριμένου κομματιού του περιεχομένου για τη νέα ιστοσελίδα, είναι σχεδόν αναπόφευκτο να γίνουν λάθη και ως γνωστόν τα λάθη κοστίζουν.  Όχι μόνο αυτός ο άνθρωπος (ο οποίος μπορεί να έχει ή να μην έχει ικανότητες γραψίματος) θα υπερφορτωθεί, αλλά είναι επίσης εύκολο να μη δοθεί σημασία σε πολλές και σημαντικές σημαντικές λεπτομέρειες.

Για να αποφύγετε αυτό το λάθος, ζητήστε από άτομα στην εταιρεία σας να συμμετάσχουν στην Ομάδα Περιεχομένου. Ορισμένοι μπορούν να ενεργούν ως experts θεμάτων, ενώ άλλοι να είναι υπεύθυνοι για το συντακτικό και τη γραμματική ή και να γράφουν περιεχόμενο. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο, όπως λένε, και επιπλέον θα είστε πιο σίγουροι ότι η αξία του περιεχομένου σας θα πείσει τους δυνητικούς πελάτες.

Όσοι είναι επιφορτισμένοι με τη συγγραφή περιεχομένου SEO θα πρέπει να μπορούν να βασίζονται σε άλλους καθώς γράφουν, να αναφέρουν τις ιδέες τους για να βεβαιωθούν ότι είναι σχετικές και, μόλις δημιουργηθεί το περιεχόμενο, κάποιοι θα πρέπει να διορθώσουν και γενικά να αξιολογήσουν την ποιότητα και τη χρησιμότητα του περιεχομένου.

2. Η στρατηγική θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα

Πριν η ομάδα σας ξεκινήσει να γράφει περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να υπάρχει ένα ακριβές σχέδιο που να μπορεί να εξασφαλίσει ότι το περιεχόμενό σας θα «χτυπάει» στο σωστό σημείο.

Η υπηρεσία Content Marketing είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ενθαρρυνθούν οι μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες και ο βασικός του στόχος είναι να χτίσει μια στρατηγική που θα καλύψει τις ανάγκες του στοχευμένου κοινού σας. Πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε ποιοι είναι οι εν δυνάμει αγοραστές σας και ποια είναι η πορεία των αγορών τους.

Καθώς θα δημιουργείτε την ιστοσελίδα, θα πρέπει πάντα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας, ποιοι είναι οι άνθρωποι για τους οποίους γράφετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και ποιες είναι οι ανάγκες τους.

Αυτό σημαίνει ότι οφείλετε εκ των προτέρων να προβλέψετε την ευθυγράμμιση αυτών που θα βρουν στις διάφορες σελίδες του website με τις ανάγκες και τις ερωτήσεις του αγοραστή. Οι σελίδες που στοχεύουν στους εν δυνάμει αγοραστές στο στάδιο της ευαισθητοποίησης πρέπει να έχουν πολύ διαφορετικούς τύπους πληροφοριών από εκείνους που στοχεύουν στους αγοραστές στο στάδιο της απόφασης.

3. Καθορίστε ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα

Η κατασκευή ή ο επανασχεδιασμός ιστοσελίδας είναι συχνά μια μακρά διαδικασία και μπορεί εύκολα να υποτιμηθεί χρόνος που θα χρειαστεί να ολοκληρωθεί λόγω υπερβολικής αισιοδοξίας. Για να μπορέσετε να προσδιορίσετε το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί να ξοδέψουν τα άτομα για τη δημιουργία περιεχομένου, θα πρέπει να εργαστείτε προς τα πίσω, από την προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης.

Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια καλύτερη εικόνα του πεδίου εφαρμογής του έργου που καλείστε να φέρετε εις πέρας, ενώ μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά να προγραμματίσετε και τα χρονοδιαγράμματα των ατόμων που θα εργαστούν σε αυτό. Παρακολουθήστε όλες τις σχετικές εργασίες φτιάχνοντας ένα ημερολόγιο, στο οποίο θα φροντίσετε να σημειώνετε την ημερομηνία έναρξης και λήξης κάθε εργασίας.

Μην ξεχνάτε να μοιράζεστε συχνά το πώς προχωράει το έργο σας με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, θα γνωρίζουν πού δίνεται έμφαση και τι ενδέχεται να προκύψει και θα είναι σε θέση οι ίδιοι να βάλουν προτεραιότητες στα καθήκοντά τους.

Αν όλα τα παραπάνω σας φαίνονται περίπλοκα απευθυνθείτε σε ένα μια εταιρεία που παρέχει digital consultancy για να σας οδηγήσει στην επιτυχία!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;