Η αξία του Google My Business ολοένα και ανεβαίνει στο χρηματιστήριο του digital marketing.

1. Το περιεχόμενο των κριτικών μετράει.

Τώρα που η Google αποσυνδέει το Google+ και προσθέτει λειτουργίες που επικεντρώνονται σε τοπικό επίπεδο στο Google My Business, οι αξιολογήσεις για το GMB καθίστανται πολύ σημαντικός παράγοντας για το SEO.

Στην πραγματικότητα, οι κριτικές που περιέχουν λέξεις-κλειδιά είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παράγοντας SEO για τον προσδιορισμό του πού εμφανίζεται μια τοπική επιχείρηση στο “τοπικό πακέτο”.

Το “τοπικό πακέτο” είναι το κουτί στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτω από τον χάρτη, κοντά στις τοπικές επιχειρήσεις που ταιριάζουν με τον αναζητούμενο όρο και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι καταναλωτές αφού πραγματοποιήσουν μια αναζήτηση.

Η προαναφερθείσα έρευνα δείχνει ότι η επιχείρησή σας είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί σε αυτό το τοπικό πακέτο εάν έχει κριτικές που αναφέρουν:

Λέξεις-κλειδιά που προσπαθείτε να ταξινομήσετε

Η πόλη / γειτονιά στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας

Οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να ταξινομήσετε τις λέξεις-κλειδιά, αλλά υπάρχει και μια άλλη ευκαιρία για να προσθέσετε περιεχόμενο SEO στη σελίδα GMB. Το Google Q και το A είναι μια λειτουργία της GMB που εμφανίζει ερωτήσεις με πολλές απαντήσεις, στις οποίες οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές μπορούν να δώσουν απαντήσεις.

Όπως και οι κριτικές, αυτές οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις θα εμφανιστούν και στα αποτελέσματα αναζήτησης αν περιέχουν λέξεις-κλειδιά.
Η Google επιτρέπει στους κατόχους επιχειρήσεων να προ-συμπληρώσουν το Google Q και A με συνήθεις ερωτήσεις και απαντήσεις – ένα χαρακτηριστικό που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Μπορείτε να συμπληρώσετε αυτές τις προπληρωμένες ερωτήσεις και απαντήσεις με τις λέξεις-κλειδιά σε μια προσπάθεια να βελτιώσετε τις ταξινομήσεις SEO σας.

2.Η «δέσμευση» είναι ένας δρόμος 2way.

Έχετε ακούσει πιθανώς το πόσο σημαντική είναι η αφοσίωση στο χώρο των κοινωνικών μέσων, αλλά η αφοσίωση είναι εξίσου σημαντική και για το Google My Business.

Αντί να έχετε καταναλωτές που να κάνουν like μόνο στις αναρτήσεις σας στο Facebook ή να σχολιάζουν τις φωτογραφίες της επιχείρησής σας, ελπίζετε να τους δείτε να αφήνουν σχόλια για το GMB και να δημοσιεύουν ερωτήσεις σχετικά με το Q & A Google. Με τον ίδιο τρόπο, μπορείτε να «εμπλέξετε» τους καταναλωτές σας απαντώντας στις κριτικές τους και απαντώντας στις ερωτήσεις τους σχετικά με το Q & A Google.

Η Google My Business έχει μια σελίδα υποστήριξης με τίτλο “Πώς να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Google”. Στον οδηγό αυτό, η Google συνιστά στις επιχειρήσεις να “αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες ανταποκρινόμενοι στις κριτικές που κάνουν σχετικά με την επιχείρησή σας”. Αυτό υποδηλώνει ότι οι απαντήσεις ενδέχεται να επηρεάσουν τις SEO ταξινομήσεις.

Εάν δεν υπάρχει τίποτα άλλο, η απάντησή σας θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που ένας πελάτης αισθάνεται για την επιχείρησή σας και να τους αναγκάσει να αλλάξουν την αρνητική αναθεώρησή τους σε μια θετική.

Οι έρευνες δείχνουν ότι το 89% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αλλάξουν μια αρνητική αναθεώρηση με βάση τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση ανταποκρίνεται στα ερωτήματά τους και στις ανάγκες τους

3.Οι κριτικές κερδίζουν κλικ και τα κλικ οδηγούν σε υψηλότερη κατάταξη.

Όπως σημειώνεται, οι κριτικές έχουν σημασία για λόγους πέρα από το SEO. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι αξιολογήσεις και οι κριτικές αποτελούν τον νούμερο ένα παράγοντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές όταν επιλέγουν μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων και πάνω από το 50% των καταναλωτών δίνουν στις εταιρείες λιγότερη βαθμολογία από 4 αστέρια.

Όσο καλύτερα είναι τα σχόλια και οι αξιολογήσεις σας, τόσο πιο πιθανό είναι ότι οι καταναλωτές θα επιλέξουν την επιχείρησή σας από έναν ανταγωνιστή. Αυτό εξακολουθεί να σχετίζεται με το SEO, ωστόσο, επειδή η Google φαίνεται να ανταμείβει ιστότοπους με υψηλό ποσοστό οργανικής αναζήτησης.

Έχοντας καλές κριτικές, αυτό μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, η οποία με τη σειρά της ενισχύει την κατάταξη SEO σας, δημιουργώντας ένα θετικό βρόχο ανατροφοδότησης.

Με βάση τα παραπάνω ευρήματα, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι τα προφίλ Google My Business – και οι συνοδευτικές αναθεωρήσεις – αποτελούν κρίσιμα στοιχεία SEO για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Φροντίστε να κατοχυρώσετε και να διαχειριστείτε τα προφίλ σας στο Google My Business, να απαντήσετε σε κριτικές και ερωτήσεις και απαντήσεις πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά στο Google Q και A, για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας για το τοπικό SEO.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;