Ένας από τους μεγαλύτερους μπελάδες για πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι το γεγονός ότι πρέπει να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες εταιρείες που έχουν τον απαραίτητο προϋπολογισμό για να μείνουν στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και τη δυνατότητα να χρηματοδοτούν ένα ποιοτικό πρόγραμμα SEO.

Πώς μπορείτε λοιπόν να μετατρέψετε τους χρήστες σε πελάτες και να είστε παράλληλα όσο πιο αποτελεσματικοί γίνεται;

Στη συνέχεια θα βρείτε κάποιες επιλογές που μπορούν να εφαρμοστούν με απόλυτα ελεγχόμενο κόστος.

Google Display Network: display select keywords

Το Display select keywords είναι ένα είδος στόχευσης που χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο της Google και τα προγνωστικά μοντέλα μετατροπών για να δείξει την διαφήμισή σας βάσει της πρόθεσης αγοράς ενός πελάτη, την επιλογή που έχετε κάνει σε λέξεις κλειδιά και το πότε οι πελάτες σας είναι πιθανό να μετατραπούν.

Αυτό το είδος στόχευσης ενέχει πολύ μικρό ρίσκο. Η καλύτερη στρατηγική για να τεστάρετε και να ξεκινήσετε στο display select keywords είναι να χρησιμοποιήσετε τις 15-20 κορυφαίες λέξεις κλειδιά σας.

Αυτή η λίστα μπορεί να βασίζεται στα δεδομένα που έχετε λάβει για τις λέξεις κλειδιά σας από το SEO ή από οποιεσδήποτε παρελθοντικές αποδοτικές διαφημιστικές καμπάνιες digital marketing. Εάν δεν έχετε στην κατοχή σας αυτά τα δεδομένα απλά διαλέξτε τους πιο σχετικούς όρους.

Facebook: lookalike audiences

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να φανείτε στο κατάλληλο κοινό από το να χρησιμοποιήσετε μία κοινωνική πλατφόρμα που έχει χιλιάδες διαφορετικά δεδομένα όσον αφορά την συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία, και πολλές ακόμα πληροφορίες για τους χρήστες; Το Social Media Marketing παρέχει όλες τις δυνατότητες.

Η τεχνολογία lookalike targeting του Facebook είναι απίστευτα αποδοτική και χρησιμοποιώντας τα δεδομένα και τον αλγόριθμό της, σας βοηθάει να εμφανιστείτε μπροστά σε κοινό που είναι παρόμοιο με την πελατειακή σας βάση.

Facebook: competitor targeting

Τώρα ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσετε τον ανταγωνισμό σας στοχεύοντας χρήστες του Facebook που κάνουν ‘like’ στους ανταγωνιστές σας.

Είναι πολύ καλός τρόπος να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας σε χρήστες που ήδη χρησιμοποιούν όσα προσφέρετε, απλά τα βρίσκουν από κάποια άλλη εταιρεία. Ίσως δίνοντας τους κάποια καλύτερη προσφορά να μπορέσετε να μετατρέψετε αυτό το κοινό σε πελάτες σας.

Ακόμα όμως και εάν δεν γίνει αυτή η μετατροπή, αλλά ενδιαφέρονται αρκετά ώστε να μπουν στην σελίδα σας και να μάθουν κάποιες λεπτομέρειες για την επιχείρησή σας, μπορείτε στο μέλλον να τους πείσετε γιατί το προϊόν/ υπηρεσία/ προσφορά σας είναι καλύτερα από αυτά του ανταγωνισμού.

Καλή τύχη!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;