Γνωρίζουμε ότι το πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα είναι το διαβατήριο για να κερδίσουμε τα αμέτρητα οφέλη του SEO. Είναι βέβαιο ωστόσο, ότι είναι πολύ εύκολο να χάσουμε την έμπνευση μας για κάτι φρέσκο, ιδιαίτερα αν έχουμε στο ενεργητικό μας πάρα πολλές πρόσφατες εκστρατείες content marketing.

Παρακάτω σας προσφέρουμε τρεις νέους τρόπους για να προσθέσετε φρεσκάδα στις προσπάθειες δημιουργίας του περιεχομένου σας.

1. Εξειδικευμένες ομάδες

Είναι βασικό να  μπορέσετε να εντοπίσετε στην κοινότητά σας μικρές ομάδες που έχουν ανάγκη να «βγει η φωνή τους παραέξω».  Όταν λέω κοινότητά σας, δεν χρειάζεται να είναι άνθρωποι στους οποίους έχετε ήδη απήχηση. Μπορεί να είναι άνθρωποι μέσα στην κοινότητα της δημιουργίας περιεχομένου και του τοπικού ενδιαφέροντος γύρω από το θέμα σας. Βοηθήστε αυτούς τους ανθρώπους να ενισχύσουν τις φωνές τους ή τις αιτίες τους ή τα σχέδιά τους.

Το υπέροχο κομμάτι του digital marketing είναι ότι το περιεχόμενο είναι ένα είδος που ενισχύεται πολύ ισχυρά, με επαναληψιμότητα και που μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε αναφορές, backlinks και επισκεψιμότητα σε αυτή τη μικρή κοινότητα. Αν η κοινότητα αυτή είναι μικρή και δυνατή και αισθάνεται ότι οι φωνές της δεν ακούγονται αλλού, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα είδος κοινής υποστήριξης μέσα σε αυτήν την ομάδα. Μόνο προσοχή. Θα πρέπει να είστε αυθεντικοί, να επιλέξετε αιτίες που ενδιαφέρουν εσάς ή την εταιρεία σας επίσης. Μην διαλέγετε έτσι τυχαία.

2. Προϊόντα και υπηρεσίες

Δοκιμάστε να αναζητήσετε προϊόντα και υπηρεσίες που το κοινό σας χρησιμοποιεί ή χρειάζεται, αλλά αυτά να μην έρχονται σε άμεση αντίθεση με την επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, δημιουργήστε έναν πόρο που παραθέτει ή βαθμολογεί, ή που βαθμολογεί και συνιστά τις κορυφαίες επιλογές. Ως αποτέλεσμα της καταχώρησης και έχοντας αυτό το είδος της διαδικασίας γύρω από αυτό, το περιεχόμενό σας θα έχει απήχηση σε ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του κοινού. Είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιούν οι περισσότερες εταιρείες digital agency λόγω των άμεσων αποτελεσμάτων που φέρνει.

3. Δημιουργοί περιεχομένου

Προσπαθήστε να βρείτε δημιουργούς περιεχομένου που έχουν μεγάλη επιτυχία. Μπορείτε να αναζητήσετε για να συνεργαστείτε ανθρώπους που έχουν γράψει πλήθος άρθρων, για να δημιουργήσουν περιεχόμενο για το εμπορικό σήμα σας. Από ορισμένες μεριές, αυτό μοιάζει με εξαπάτηση. Είναι σχεδόν σαν να αγοράζετε backlinks, στην πραγματικότητα όμως, αγοράζετε το χρόνο και την ενέργεια του ατόμου που δημιουργεί το πρωτότυπο περιεχόμενο ιστοσελίδας το οποίο έχει υψηλή πιθανότητα ή υψηλή τάση επιτυχίας εξαιτίας του παρελθόντος, του ιστορικού και του κοινού που έχουν ήδη δημιουργήσει αυτοί οι δημιουργοί περιεχομένου.

Επιπλέον πληροφορία. Οι δημοσιογράφοι και οι συνεισφέροντες των μέσων ενημέρωσης, ακόμη και οι συνεισφέροντες στα διαδικτυακά μέσα, όπως σε ένα BuzzFeed ή κάτι σχετικό, είναι φοβεροί στόχοι. Γιατί; Λοιπόν, επειδή συνήθως είναι κακώς πληρωμένοι και είναι απελπισμένοι να χτίσουν ένα χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών εργασιών. Μερικοί από αυτούς τους ανθρώπους είναι εξωφρενικά ταλαντούχοι και έχουν ήδη δίκτυα ανθρώπων στους οποίους άρεσε η δουλειά τους στο παρελθόν και που τους βοήθησαν να τους ενισχύσουν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;