Σήμερα θα εξετάσουμε 3 βασικές στρατηγικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδας για το 2019.
Τις παλιές καλές μέρες (περίπου το 2009), η Google υποτίθεται ότι χρησιμοποιούσε περίπου 200 παράγοντες κατάταξης για να καθορίσει τα SERP.
Πολλά έχουν αλλάξει τα τελευταία 10 χρόνια.
Υπάρχει όμως ένα πράγμα που δεν έχει αλλάξει.
Δεν χρειάζεται να παλεύετε για κάθε παράγοντα κατάταξης.
Ορισμένες μεταβλητές έχουν πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από άλλες.
Εάν επικεντρωθείτε απλώς στα βασικά, μπορείτε και πάλι να πετύχετε εκπληκτικά αποτελέσματα το 2019. Ας δούμε τις πιο σημαντικές στρατηγικές.

1. Προτεραιότητα στις κινητές συσκευές

Η Google ξεκίνησε επίσημα το πρώτο ευρετήριο για κινητές συσκευές τον Μάρτιο. Οι έξυπνοι έμποροι έκαναν μια πρώτη προσέγγιση προς τις κινητές συσκευές πολύ πριν από την επίσημη κυκλοφορία.
Εδώ δίνονται μερικά βασικά στοιχεία για να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς κινητές συσκευές:
Προσαρμόστε την ιστοσελίδα σας σε οποιαδήποτε συσκευή, είτε επιτραπέζια, κινητή ή tablet.
Πάντα να έχετε προσαρμοσμένες εικόνες όταν χρησιμοποιείτε μια ανταποκρινόμενη διαμόρφωση, ειδικά για χρήστες κινητών τηλεφώνων.
Χρησιμοποιήστε σύντομους meta-τίτλους. Διαβάζονται ευκολότερα σε κινητές συσκευές.
Αποφύγετε τα αναδυόμενα παράθυρα που καλύπτουν το περιεχόμενό σας και εμποδίζουν τους επισκέπτες να το δουν.
Το λιγότερο περιεχόμενο μπορεί να είναι καλύτερο για κινητά. Σε έναν κόσμο με προτεραιότητα στις κινητές συσκευές, το εκτενές περιεχόμενο δεν ισοδυναμεί κατ’ ανάγκη με περισσότερη επισκεψιμότητα και καλύτερη κατάταξη.
Μην χρησιμοποιείτε το κινητό ως δικαιολογία για cloaking. Οι χρήστες και οι αράχνες πρέπει να βλέπουν το ίδιο περιεχόμενο.

2. Τεχνικό SEO

Κάποιοι βρίσκουν τρομακτική την ιδέα της εκτέλεσης του τεχνικού SEO.
Χάρη στα πολλά διαθέσιμα εργαλεία SEO, ο έλεγχος SEO δεν αποτελεί πλέον αποθαρρυντικό έργο.
Το κλειδί, ωστόσο, είναι να γνωρίζουμε πώς να ερμηνεύσουμε τα παρεχόμενα δεδομένα και τι να κάνουμε με αυτά.
Αρχικά, πρέπει να ελέγξετε τα εξής:
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας χαρακτηρίζεται ως φιλικός προς κινητές συσκευές.
Ελέγξτε για κωδικούς σφαλμάτων κατάστασης και διορθώστε τους.
Ελέγξτε το robot.txt για σφάλματα. Βελτιστοποιήστε εάν χρειάζεται.
Ελέγξτε την ευρετηρίαση της ιστοσελίδας σας μέσω της Κονσόλας αναζήτησης Google. Εξετάστε και διορθώστε τυχόν προβλήματα που ανακαλύπτετε.
Διορθώστε τις διπλές ετικέτες τίτλου και τις διπλές meta-περιγραφές.
Ελέγξτε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Μελετήστε τα στατιστικά στοιχεία κυκλοφορίας στο Google Analytics. Εξετάστε το ενδεχόμενο να βελτιώσετε ή να αφαιρέσετε το περιεχόμενο με χαμηλή απόδοση.
Διορθώστε τους προβληματικούς συνδέσμους. Αυτοί είναι ένας κακός εχθρός της εμπειρίας των χρηστών – και ενδεχομένως της κατάταξης.
Υποβάλετε τον χάρτη ιστοσελίδας XML στην Google μέσω της Κονσόλας αναζήτησης Google.

3. Content Marketing

Προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 θα παράγονται καθημερινά 44 δεδομένα zettabytes.
Για να το θέσουμε σε προοπτική, αυτή η ποσότητα αντιστοιχεί σε 8.48 τρισεκατομμύρια τραγούδια ή 1.440 χρόνια προβολής HD βίντεο κάθε μέρα.
Η πρόκληση για προβολή θα γίνει πολύ πιο δύσκολη καθώς ο χρόνος περνάει.
Για να πετύχετε:
Δημιουργήστε έναν hub περιεχομένου με τη μορφή ενός κέντρου πηγών.
Συμπληρώστε το hub περιεχομένου με έναν συνδυασμό χρήσιμου, ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου.
Γράψτε «λόγια» που σχετίζονται με το hub περιεχομένου και το interlink σας.
Γράψτε ειδησεογραφικά άρθρα σχετικά με τις πηγές και το interlink σας.
Διαδώστε – προωθήστε τα ειδησεογραφικά άρθρα σας στα κοινωνικά κανάλια.
Χρησιμοποιήστε δημοφιλή θέματα που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας – προωθήστε τα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χρησιμοποιήστε την κάμερα του smartphone σας. Οι εικόνες και τα βίντεο συνήθως μετατρέπουν καλύτερα από το απλό κείμενο.
Ενημερώστε το παλιό και το χαμηλής επισκεψιμότητας περιεχόμενο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;