Έχετε μόλις ολοκληρώσει την κατασκευή ιστοσελίδας για την εταιρεία σας, ή έτσι νομίζατε. Έχετε όλες τις σελίδες όπως ακριβώς τις θέλετε, με σωστή διάταξη, κείμενο και γραφικά. Όλοι οι σύνδεσμοι και το μενού πλοήγησης λειτουργούν, και τα χρώματα είναι τόσο ευχάριστα στο μάτι που ποτέ δεν θα θέλετε να κοιτάξετε αλλού.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε επιλέξει το WordPress ως σύστημα διαχείρισης περιεχομένου σας (CMS). Αυτό είναι μια καλή επιλογή, ειδικά αν είστε σχετικά νέοι στο web design. Μπορείτε, κατά κανόνα, να φτιάξετε μια δυναμική ιστοσελίδα WordPress ή blog που να είναι οργανωμένη και λειτουργική σε ελάχιστο χρόνο.

Έτσι, είστε έτοιμοι να ξεκινήσει το site, όταν συνειδητοποιείτε ότι τελικά δεν έχει σημασία πόσο καλό φαίνεται, αλλά το πόσο «βελτιστοποιημένο» είναι. Ακριβώς πάνω σε αυτή την «αγωνία» θα σας βοηθήσουν πολύ κάποια εργαλεία που θα σας παρουσιάσουμε σε αυτό εδώ το άρθρο. Δοκιμάστε τα άφοβα, τα ‘χουν δοκιμάσει με επιτυχία δεκάδες χιλιάδες χρήστες και πραγματικά βοηθήθηκαν πολύ.

1. Yoast SEO

Αυτό το plugin είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και πιο κατεβασμένο μεταξύ των χρηστών WordPress. Παρέχει μια από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις SEO όσον αφορά αυτά που πρέπει να γίνονται εντός της ιστοσελίδας. Αυτή είναι και η βασικότερη σύγχιση μεταξύ των χρηστών όσον αφορά το SEO. Νομίζουν ότι «κάνουν SEO» χρησιμοποιώντας π.χ. το Yoast, όμως καλύπτουν μόνο το 20% ενός προγράμματος SEO, αφού το 80% πραγματοποιείτε με μια σειρά πολλών ενεργειών εκτός ιστοσελίδας. Εν πάση περιπτώση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Yoast ως εργαλείο για να βελτιστοποιήσετε την WordPress ιστοσελίδα σας, χωρίς να κάνετε καμία κωδικοποίηση.

Δεν χρειάζεται καν να γνωρίζετε πολλά σχετικά με το SEO, διότι θα σας καθοδηγήσει μέσα από πολλά σημαντικά στοιχεία, όπως τους τίτλους SEO, τις μετα-περιγραφές και την αποτελεσματική χρήση των λέξεων-κλειδιών.

Επίσης, σας επιτρέπει να γράψετε αρχεία, κατηγορίες και ετικέτες τίτλου. Το Yoast διαθέτει Open Graph μετα-δεδομένα, site maps , μηχανές αναζήτησης ping και Κάρτες Twitter κατά την ενημέρωση της ιστοσελίδας σας.

Οι χρήστες μπορούν να συλλέξουν δεδομένα από ένα εργαλείο ανάλυσης σελίδας, να λάβουν λειτουργικότητα XML sitemap, και να περιλάβουν κάποια τεχνική WordPress βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης.

2. Google XML Sitemaps

Το πρώτο βήμα για να διεκδικήσει μια ιστοσελίδα κάποια θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι να μπει στο ευρετήριο της Google. Ένας από τους στόχους μιας στρατηγικής SEO είναι να βεβαιωθείτε ότι η μηχανή αναζήτησης μπορεί πλήρως να καταχωρήσει την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε να ξέρει ακριβώς με τι σχετίζεται. Πρέπει να είναι σε θέση να βρει τις σωστές σελίδες για να μπορέσει να τα κατατάξει. Μπορείτε να βοηθήσετε με την προσθήκη ενός Google XML sitemap στην ιστοσελίδα σας.

Με το plugin Google XML sitemap, ένα sitemap θα δημιουργηθεί αυτόματα μόλις ένα νέο κομμάτι περιεχομένου παραχθεί, κρατώντας συνεχώς την ανανεωμένη ιστοσελίδα σας εύκολα προσβάσιμη στις μηχανές αναζήτησης.

3. Rel NoFollow Checkbox

Όταν μιλάμε για συνδέσμους, μερικοί σύνδεσμοι είναι καλοί για SEO, ενώ άλλοι δεν είναι. Δεν θέλετε σίγουρα να έχετε τους πιο «σημαντικούς συνδέσμους» σας σε μια λιγότερο σημαντική ιστοσελίδα. Για να αποτραπεί μια τέτοια εξέλιξη, υπάρχει μια τακτική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε που ονομάζεται «nofollow».
Το Rel NoFollow Checkbox plugin προσθέτει ένα πλαίσιο ελέγχου για το WordPress post editor, όπου μπορείτε να εισάγετε τους εξωτερικούς συνδέσμους που επιλέγετε προς «nofollow».

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;