Στο digital marketing βασικός κανόνας είναι να είσαι ένα βήμα μπροστά πάντα. Σκεφτείτε όλες τις φορές που έχετε εγγραφεί για πράγματα στη ζωή σας. Μήπως κάνατε λήψη του Evernote; Του Dropbox; Του Spotify; Κάθε μια από αυτές τις εγγραφές είναι πιθανόν αποτέλεσμα μιας αποτελεσματικής πρόσκλησης σε δράση (CTA). Και είναι πραγματικά σημαντικό να καθοδηγήσετε τους επισκέπτες σας στο «ταξίδι αγοράς» τους χρησιμοποιώντας στρατηγικές CTA. Σκεφτείτε το: αν δεν σας είχε προσελκύσει το κείμενο ή ο σχεδιασμός του CTA ή αν δεν είχατε καθοδηγηθεί τόσο ομαλά κατά τη διαδικασία εγγραφής σας, πιθανότατα θα χρησιμοποιούσατε πολύ λιγότερες εφαρμογές και ιστοσελίδες από ότι τώρα.

Απλά και αποτελεσματικά παραδείγματα πρόσκλησης σε δράση

1. Evernote
Κουμπί CTA: Εγγραφή
«Θυμήσου τα πάντα.» Οι επισκέπτες μπορούν να καταλάβουν αμέσως αυτό το μήνυμα τη στιγμή που… προσγειώνονται σε αυτή τη σελίδα. Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας της Evernote καθιστά εξαιρετικά απλό για τους χρήστες να δουν γρήγορα τα οφέλη από τη χρήση της εφαρμογής και πώς να εγγραφούν πραγματικά ώστε να τη χρησιμοποιήσουν. Επιπλέον, το πράσινο χρώμα των κύριων και δευτερευόντων κουμπιών CTA είναι το ίδιο πράσινο με την επικεφαλίδα και το λογότυπο Evernote, τα οποία εμφανίζονται όλα στη σελίδα.

2. Dropbox
Κουμπί CTA: Εγγραφείτε δωρεάν
Το Dropbox πάντα συνδύαζε τον απλό σχεδιασμό με πολύ αρνητικό χώρο. Ακόμα και τα γραφικά στην αρχική τους σελίδα είναι απλά και λιτά. Χάρη σε αυτό το απλό σχεδιασμό και τον αρνητικό χώρο, το μπλε κουμπί πρόσκλησης σε δράση «Εγγραφείτε δωρεάν» ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο στη σελίδα. Δεδομένου ότι το CTA και το λογότυπο Dropbox έχουν το ίδιο χρώμα, είναι εύκολο για τον επισκέπτη να ερμηνεύσει αυτό το CTA ως «Εγγραφείτε στο Dropbox». Αυτή είναι μια αποτελεσματική πρόσκληση σε δράση.

3. OfficeVibe
Κουμπί CTA: Εγγραφή
Ακολουθεί μια πρόσκληση για δράση από το OfficeVibe, η οποία κέρδισε το ενδιαφέρον μου. Καθώς έκανα scroll down στη σελίδα ενός άρθρου στο blog τους, ένα banner εμφανίστηκε από το κάτω μέρος της σελίδας με μια πρόσκληση για δράση για να γραφτώ στο blog. Το καλύτερο; Το κείμενο στη διαφάνεια μου είπε ότι θα λάμβανα συμβουλές για το πώς να γίνω καλύτερος διαχειριστής – και το άρθρο στο οποίο εμφανίστηκε αναφερόταν στο πώς να γίνει κανείς ένας καλύτερος μάνατζερ. Με άλλα λόγια, η προσφορά αυτή ήταν κάτι που με ενδιέφερε ήδη, αφού το blog post ήταν σχεδιασμένο για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

4. Netflix
Κουμπί CTA: Δωρεάν συμμετοχή για ένα μήνα
Ένας μεγάλος φόβος που έχουν οι χρήστες πριν δεσμευτούν να γραφτούν κάπου; Ότι η ακύρωση της συνδρομής τους θα είναι ένα βάσανο, αν καταλήξουν τελικά ότι αυτό δεν τους αρέσει. Το Netflix διώχνει αυτόν τον φόβο με τη φράση «Ακυρώστε οποιαδήποτε στιγμή» ακριβώς πάνω από το CTA «Δωρεάν Συμμετοχή για έναν Μήνα». Φαντάζομαι ότι η διαβεβαίωση από μόνη της έχει αυξήσει τις εγγραφές. Επίσης, θα παρατηρήσετε ξανά ότι το κόκκινο χρώμα των πρωτογενών και των δευτερευόντων CTA αντιστοιχεί στο χρώμα του λογότυπου του Netflix.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;