Με την τεχνολογία να αλλάζει διαρκώς τον τρόπο με τον οποίο επιτελείται το marketing και η online διαφήμιση, εστιάζουμε σε 4 βασικές αρχές marketing που δεν συμπαρασύρονται από την τάση, δεν αλλάζουν και είναι εφαρμόσιμες σε οποιοδήποτε μέσον στο οποίο μετατοπίζεται η προσοχή του digital marketing.

Αυτά τα 4 χαρακτηριστικά είναι:

• Περιεχόμενο
• Συμφραζόμενα
• Συνέπεια
• Σύνδεση

Αυτές οι τέσσερις θεμελιώδεις αρχές προορίζονται για μακροπρόθεσμη εμπορική επιτυχία. Τα αποτελέσματα δεν θα είναι άμεσα, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την κοινή, σύγχρονη έννοια του marketing.

Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο μπορεί να οριστεί ως οτιδήποτε παράγει και τοποθετεί μια επιχείρηση ή ένας influencer. Χωρίς περιεχόμενο, η μάρκα σας δεν θα υπάρχει. Μπορείτε να φανταστείτε μια ιστοσελίδα χωρίς να περιέχει κείμενα; Ένα eshop χωρίς περιγραφές προϊόντων; Το πρωτότυπο περιεχόμενο στο διαδίκτυο είναι σημαντικό.

Οι επιτυχημένες μάρκες περιλαμβάνουν μηνύματα σχετικά με αυτό που πιστεύουν ότι θα προσελκύσει τον ιδανικό πελάτη: αυτόν που υποστηρίζει και πιστεύει το ίδιο πράγμα.

Όταν γράφετε περιεχόμενο, αναρωτηθείτε «τι πιστεύετε εσείς (ή η εταιρεία σας); » και στη συνέχεια συμπεριλάβετε την απάντηση στο περιεχόμενό σας.

Πολλά εμπορικά σήματα δεν δημοσιεύουν περιεχόμενο που απεικονίζει πλήρως αυτό που πιστεύουν. Ως αποτέλεσμα της ασφαλούς αυτής προσέγγισης, καταλήγουν να προσελκύουν το λάθος είδος πελάτη που είναι λιγότερο πιθανό να γεννήσει μετατροπές.

Για να προσελκύσετε το ιδανικό κοινό σας, ανεβάστε αυτό που πιστεύετε, είτε είναι δημοφιλές είτε όχι.

Συμφραζόμενα

Ας χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα του ανταλλάγματος της επαγγελματικής κάρτας κάποιου. Σε μια εκδήλωση επιχειρηματικών δικτύων, είναι σκόπιμο και μάλιστα αναμένεται να συζητηθούν οι επιχειρηματικές ευκαιρίες και να ανταλλαχθούν επαγγελματικές κάρτες. Από την άλλη πλευρά, κανείς δεν θα τολμούσε να εισέλθει σε μια κηδεία και να περπατήσει πάνω-κάτω στον διάδρομο μοιράζοντας τις επαγγελματικές κάρτες του μιλώντας για την επιχείρησή του με εκείνους που παρακολουθούν την κηδεία. Αυτό θα ήταν αγενές και ακατάλληλο.

Ομοίως, κάθε πλατφόρμα social media είναι ένα διαφορετικό δωμάτιο, με διαφορετική αίσθηση και διαφορετικές προσδοκίες και περιβάλλον.

Η μαζική δημοσίευση στα κοινωνικά δίκτυα δεν λειτουργεί. Κάθε δίκτυο έχει δικό του σχήμα, δημογραφικό και σκοπό. Αυτό που δημοσιεύετε στο Facebook, για παράδειγμα, δεν είναι κατάλληλο για δημοσίευση στο LinkedIn.

Αυτό που δημοσιεύετε στο Instagram δεν θα λειτουργήσει καλά στο Twitter.

Τα εμπορικά σήματα πρέπει να δημοσιεύονται με μη αυτόματο τρόπο στα κατάλληλα κοινωνικά δίκτυα και να πλαισιώνουν το περιεχόμενό τους ώστε να ταιριάζουν με την πλατφόρμα.

Συνέπεια

Η συνεπής ανάρτηση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για να υπενθυμίσετε στο κοινό ότι το εμπορικό σήμα σας είναι εκεί έξω. Πολλοί ιδιοκτήτες start-up και όσοι διαθέτουν προσωπική μάρκα συνήθως δημοσιεύουν μερικές φορές την εβδομάδα. Μια τόσο ασυνεπής δημοσίευση όχι μόνο απομακρύνει το κοινό, αλλά η μάρκα θα ξεχαστεί από το μυαλό των ανθρώπων. Προτείνεται στις επιχειρήσεις να δημοσιεύουν 1-2 φορές την ημέρα.

Η συνεπής δημοσίευση είναι σημαντική, αλλά και η συνέπεια στην ανταλλαγή μηνυμάτων είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αντικατοπτρίζει την εταιρεία. Οι εμπορικές επωνυμίες που θέλουν μια συγκεκριμένη εικόνα πρέπει να δημοσιεύσουν περιεχόμενο που να είναι συνεπές με αυτήν την εικόνα.

Σύνδεση

Η σύνδεση είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν τα κοινωνικά μέσα. Χωρίς καμία βαθιά σχέση με τον πελάτη, οι υπόλοιπες προσπάθειες κοινωνικής δικτύωσης μιας εταιρείας θα είναι άχρηστες.

Η γνώση της μάρκας σας, του κοινού και η εξεύρεση των κατάλληλων επιρροών είναι σημαντικές για τις προσπάθειες marketing κάθε εταιρείας. Η άνοδος του Διαδικτύου δημιούργησε απλώς νέες ευκαιρίες και μεθόδους για την εύρεση αποτελεσματικών influencers και για τη δημιουργία κοινωνικών σχέσεων μαζί τους.

Εδώ είναι που το καλό περιεχόμενο και το SEO μπαίνουν στο παιχνίδι. Η γνώση του ακροατηρίου σας και η συγγραφή περιεχομένου που είναι αληθές και συνεπές με το εμπορικό σήμα σας θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να βρεθεί πιο εύκολα στο διαδίκτυο.

Όσο περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας, τόσο περισσότερη εξουσία θα πάρει το εμπορικό σήμα σας και τόσο περισσότερους επηρεαστές θα βρείτε για να προωθήσετε το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα σας.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;