Από τότε που το Social media marketing έγινε μια από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες digital marketing, οι ανάγκες άλλαξαν ριζικά και πολλές νέες δημιουργήθηκαν.

Αυτές τις ανάγκες έρχονται να καλύψουν κάποιες πολύ μελετημένες εφαρμογές που «διάβασαν» προσεκτικά τις ανάγκες των διαχειριστών social media και δημιούργησαν αυτό ακριβώς που ήθελαν.

Buffer

Αυτό είναι ένα αρκετά κοινό εργαλείο μεταξύ των επαγγελματιών του Social media marketing αυτό το διάστημα, και για καλό λόγο.  Είναι ένας δυνατός χρονοπρογραμματιστής που μπορεί να κάνει τη δημοσίευση σε διάφορα (και πολλαπλά) δίκτυα εξαιρετικά εύκολη. Με ένα κλικ, μπορείς να δημοσιεύεις ταυτόχρονα σε μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες account στα Social media εξασφαλίζοντας χρόνο!

Βασικά, είναι μια ενιαία τοποθεσία όπου μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χρονοδιάγραμμα για όλες τις αναρτήσεις σας στο Twitter, το Facebook, το LinkedIn, το G+ κλπ., επιτρέποντάς σας να προγραμματίσετε πολύ νωρίτερα και να επιλέξετε την ημέρα και το χρόνο που ταιριάζει με την ηλεκτρονική συμπεριφορά του κοινού σας.

Canva

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικά οπτικό μέσο, οπότε είναι πολύ πιθανότερο να προκαλέσετε ενδιαφέρον για τις αναρτήσεις σας αν έχετε κάποιες εντυπωσιακές εικόνες.

Φυσικά, ο καθένας δεν έχει τις δεξιότητες σχεδιασμού ή ακόμα και την αίσθηση της αισθητικής που είναι απαραίτητη για να βάλετε μαζί δύο χρώματα με τρόπο που δεν θα κουράσει τα μάτια και δε θα προκαλέσει ναυτία.

Το Canva απλοποιεί τη διαδικασία σχεδιασμού έτσι ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε απλές (ή πολύπλοκες) εικόνες με μια σειρά στοιχείων. Είναι γρήγορο, είναι απλό και φαίνεται πολύ πιο επαγγελματικό από αυτό που προσπαθήσατε να δημιουργήσετε με το Microsoft Paint την προηγούμενη μέρα.

Hubspot

Τα εργαλεία Hubspot απευθύνονται σε όλα, από το blogging και την προώθηση SEO μέχρι τα κοινωνικά μέσα και τη διαχείριση.

Έχει εφαρμογές που σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε μηνύματα στα δίκτυά σας, ενώ σας δείχνει πώς αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους.

Το μεγαλύτερο όφελος είναι ο τρόπος με τον οποίο ενσωματώνει όλες αυτές τις λειτουργίες με ένα CRM, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις μετατροπές και την απόδοση επένδυσης που δημιουργούν οι προσπάθειές σας.

Μπορεί ακόμη και να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες και να σας δείξει πώς ένας χρήστης έχει αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπο και την εταιρεία σας.

IFTTT

Το IFTTT σημαίνει IF This, Then That. Είναι βασικά ένας τρόπος για να ορίσετε μερικές μεταβλητές μέσα στην καμπάνια digital marketing και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο για να αυτοματοποιήσετε τις συμφραζόμενες ενέργειες. (Ooo, «Συμφραζόμενες Ενέργειες.» Αυτό δεν δείχνει καθόλου κάποιον που προσπαθεί να ακουστεί πιο έξυπνος από ότι πραγματικά είναι χρησιμοποιώντας ένα φανταχτερό τρόπο για να πει ότι μπορείς να συνδέσεις δύο εφαρμογές που χρησιμοποιείς τακτικά, ώστε να συνεργάζονται αυτόματα μαζί!)

Ο ιστότοπος λέει ότι λειτουργεί πολύ καλά με 293 υπηρεσίες, οπότε υπάρχει μεγάλη ανάμιξη και αντιστοίχιση που μπορεί να συνεχιστεί. Αλλά η οπτική διάταξη και η διασύνδεση το καθιστούν λίγο πιο εύκολο στη χρήση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;