Το μυστικό της επιτυχίας στο email marketing είναι οι παραλήπτες των newsletter σας να σας μένουν «πιστοί». Με άλλα λόγια, να μένουν «δεσμευμένοι» με το brand σας και τις επικοινωνίες σας. Τι γίνεται όμως όταν είτε εξαιτίας κάποιων λανθασμένων χειρισμών σας, είτε απλά γιατί αδρανήσατε στις επικοινωνίες σας, το κοινό σας όλο και μειώνεται; Απλά προσπαθείτε να επαναπροσεγγίσετε το κοινό με καμπάνιες email marketing που έχουν στόχο την «επαναδέσμευση» του.

Παρακάτω θα βρείτε 4 απλά βήματα για τις καμπάνιες επαναδέσμευσης:

Ορίστε τι σημαίνει μη δεσμευμένη επαφή για εσάς

Ποια επαφή θα ορίσετε ως μη δεσμευμένη; Θα ορίζεται μετά από 11 αποστολές, όπως η προεπιλογή του HubSpot; λιγότερες; περισσότερες; Ρίξτε μια ματιά στις μετρήσεις του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου των τελευταίων 30, 60, 90 και 120 ημερών. Παρατηρήσατε οποιεσδήποτε απότομες μειώσεις στην εμπλοκή των επαφών σας σε μια δεδομένη χρονική περίοδο; Όπως και να την ορίσετε, δημιουργήστε μια ειδική λίστα μη δεσμευμένων επαφών στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για να στέλνετε το newsletter σας και χρησιμοποιείτε το για να μετρήσετε την επιτυχία της email marketing καμπάνιας σας.

Ορίστε τις παραμέτρους για τις προσπάθειες επαναδέσμευσής σας

Θα στείλετε μόνο ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή θα στείλετε μια σειρά μηνυμάτων για να προσπαθήσετε να επαναφέρετε τις παλιές σας επαφές; Εξετάστε το ενδεχόμενο να στείλετε ένα αρχικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο θα ωθήσει πραγματικά το ενδιαφέρον της μη δεσμευμένης λίστας σας συμπεριλαμβάνοντας μια συναρπαστική προσφορά περιεχομένου και έπειτα να ακολουθήσει ένα δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μια εβδομάδα αργότερα περίπου για εκείνες τις επαφές που άνοιξαν το μήνυμα αλλά δεν έκαναν κλικ στην προσφορά περιεχομένου. Για εκείνες τις επαφές που δεν άνοιξαν καν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μπορούσε να ακολουθήσει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απλά θα τους ενθαρρύνει να ενημερώσουν τις προτιμήσεις της συνδρομής τους, ώστε να είστε σίγουροι ότι τους παρέχετε το περιεχόμενο που έχει τη μεγαλύτερη αξία για αυτούς.

Προγραμματίστε προσεκτικά πώς θα μοιάζει το αρχικό σας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναδέσμευσης.

Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, δεδομένου ότι πέφτει πολύ βάρος στο αρχικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναδέσμευσης. Θα πρέπει το ηλεκτρονικό σας μήνυμα να έχει προσωπικότητα, ώστε να ξεχωρίσει στα εισερχόμενα μιας επαφής και να της δώσει επιπλέον κίνητρα για να το ανοίξει. Το κλειδί εδώ είναι μια ελκυστική γραμμή θέματος, ένα όμορφο καλοσχεδιασμένο εικαστικό newsletter και φυσικά μια responsive σχεδίαση μηνύματος, προκειμένου το newsletter να μπορεί να διαβάζεται εύκολα από κάθε είδος συσκευής, κινητά, tablet κλπ. Σκεφτείτε επίσης τι θα συμπεριλάβετε στο ίδιο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ίσως να κοινοποιήσετε ένα σημαντικό στατιστικό στοιχείο του brand σας ή μια ιδέα που οι επαφές σας δεν πρέπει να χάσουν ή ένα κομμάτι περιεχομένου που είχε απήχηση στους άλλους στη λίστα περιεχομένων, στο οποίο μπορεί να θέλουν να έχουν πρόσβαση και οι μη συνδεδεμένες επαφές σας.

Προσθέστε τις επαναδεσμευμένες επαφές στις τακτικές επικοινωνίες σας

Σύμφωνα με το MailChimp, οι καλύτερες καμπάνιες newsletter για επαναδέσμευση θα κερδίσουν περίπου το 10% των μη δεσμευμένων επαφών. Απλά φροντίστε να εισάγετε τις επαναδεσμευμένες επαφές στις κατάλληλες ροές πληροφοριών ανάλογα με το στάδιο της ζωής τους, τη βιομηχανία ή άλλες κατάλληλες πληροφορίες και να δίνετε στις επαφές σας τακτικά σημεία επαφής για να τους κρατάτε το ενδιαφέρον ζωντανό ώστε να συμμετέχουν σε αυτά που έχετε να πείτε.

Η απώλεια ενός τέταρτου των επαφών για τις οποίες εργάζεστε τόσο σκληρά για να τις προσελκύσετε κάθε χρόνο μπορεί να φανεί αποθαρρυντική, αλλά οι τακτικές καμπάνιες εκ νέου δέσμευσης λίγες φορές κάθε χρόνο μπορούν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε ξανά μερικές από αυτές τις επαφές επιτρέποντάς σας να συνεχίσετε να κοινοποιείτε το περιεχόμενό σας με στόχο να οδηγήσετε τις επαφές σας στην τελική αγορά!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;