Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο εύκολους και φθηνούς τρόπους να προωθήσετε το brand σας, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείτε να καταφέρετε πολλά μόνο μέσω της προσωπικής σας σελίδας.

Αυτό που χρειάζεστε είναι να χτίσετε σχέσεις με όσους έχουν επιρροή στα μέσα κοινωνική δικτύωσης – μπορείτε να επεκτείνετε το εύρος σας και να ενισχύσετε την ορατότητα σας δημιουργώντας σχέσεις με τους κατάλληλους ανθρώπους. Είστε συνδεδεμένοι με bloggers που γράφουν σχετικά με τον κλάδο σας; Με ανθρώπους που έχουν γράψει βιβλία για το θέμα με το οποίο ασχολείστε; Έχετε σχέσεις με συντάκτες περιοδικών ή επενδυτές που ενδιαφέρονται για το είδος του προϊόντος σας;

Εδώ θα δείτε πως μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή αυτών των ανθρώπων και να αξιοποιήσετε το δίκτυο σας στο έπακρο, χτίζοντας σχέσεις με αυτούς που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

1. Συνδεθείτε μαζί τους στο Facebook

Αρχικά, ψάξτε στο Facebook για ανθρώπους που έχουν επιρροή στον κλάδο σας χρησιμοποιώντας λέξεις ή φράσεις κλειδιά. Όταν βρείτε αυτό που ψάχνετε προσπαθήστε να χτίσετε μία διαδικτυακή σχέση μαζί τους: Κάντε «Like» στην σελίδα προφίλ τους, κάντε like σε σελίδες που έχουν κάνει και αυτοί και μοιραστείτε αυτά που ανεβάζουν.

Κοινοποιήστε στην σελίδα τους το πόσο σας αρέσει η υπηρεσία ή το προϊόν τους και, άν και αυτοί με την σειρά τους κάνουν like στην σελίδα σας, στείλτε τους ένα γρήγορο μήνυμα στο οποίο θα τους παρουσιάζετε την εταιρεία σας μαζί με έναν θερμό χαιρετισμό.

Να θυμάστε ότι δεν πρέπει να φαίνεται ότι προωθείτε υπερβολικά τον εαυτό σας. Προσπαθείτε να χτίσετε μία σχέση, όχι να τους κατακλύσετε με πληροφορίες. Με το να εκτεθείτε στο κοινό τους, ελπίζετε να σας ακολουθήσουν οι ίδιοι και οι followers τους.

2. Συνδεθείτε μαζί τους στο LinkedIn

Δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά την σημασία του LinkedIn. Όπως ακριβώς κάνετε και στο Facebook, ψάξτε τους χρήστες που θέλετε να γνωρίσετε χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά. Στείλτε τους ένα αίτημα σύνδεσης και εξηγείστε τους πώς γνωρίζετε αυτούς ή το προϊόν τους. Ακολουθήστε την σελίδα τους και μοιραστείτε το περιεχόμενο που ανεβάζουν.

Μόλις δεχθούν το αίτημά σας, στείλτε τους ένα μήνυμα όπου θα τους εξηγείτε ποιοι ακριβώς είστε και τι ζητάτε. Να είστε σύντομοι καθώς οι εταιρείες που έχουν επιρροή λαμβάνουν τόνους μηνυμάτων κάθε ημέρα.

3. Δικτυωθείτε στο Twitter

Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι η πιο διασκεδαστική πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Προσφέρει τόσους πολλούς τρόπους να αλληλεπιδράς και να συζητάς που αποτελεί ένα υπέροχο περιβάλλον για να δημιουργήσετε καινούργιες σχέσεις.

Αρχικά, ακολουθήστε όσους έχετε βρει ότι έχουν επιρροή στο Twitter – όλους τους λογαριασμούς τους, τόσο τους προσωπικούς όσο και τους εταιρικούς. Αν αρχίσουν να σας ακολουθούν και αυτοί, στείλτε τους ένα ευχαριστήριο tweet.

Μετά, χρησιμοποιήστε τις λίστες στο Twitter σας και φτιάξτε μία μόνο για αυτούς που έχουν επιρροή, ώστε να είναι εύκολο να δείτε τα tweet τους. Ξεκινήστε να τους μιλάτε, κάντε like ή απαντήστε στα tweet τους – αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσετε μία σχέση μαζί τους.

4. Συνδεθείτε στο Instagram

Όταν βρείτε τους λογαριασμούς που έχουν τους περισσότερους followers και έχουν σχέση με το αντικείμενό σας, τραβήξτε τους την προσοχή ακολουθώντας τους.

Να θυμάστε ότι το Instagram βασίζεται στην αμοιβαιότητα. Αν κάνουν σχόλια, κάντε επίσης. Εάν κάνουν like σε αυτό που ανεβάσατε, κάντε και εσείς στο δικό τους.

Αν και μπορεί να σας φαίνεται ότι όλα αυτά απαιτούν πολύ χρόνο και προσπάθεια, το marketing των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας. Εάν νιώσετε ότι πνίγεστε αρχίστε με ένα ή δύο δίκτυα και δείτε πως δουλεύει. Όταν πάρετε την προσοχή που σας αξίζει, οι σχέσεις που θα έχετε δημιουργήσει θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ στο μέλλον.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;