Η διαχείριση πελατών που δεν ανταποκρίνονται στην υπηρεσία SEO είναι ένα δύσκολο στοίχημα που πρέπει οπωσδήποτε να κερδηθεί.

Έχετε στείλει το τρίτο σας e-mail εντός μερικών εβδομάδων σε έναν πελάτη, αλλά αυτός δεν έχει απαντήσει. Δεν μπορείτε να προχωρήσετε με το έργο σας μέχρι να σας στείλουν ορισμένες σημαντικές πληροφορίες – και ενώ περιμένετε, είστε μέσα στο άγχος. Ακούγεται οικείο για εσάς; Χρησιμοποιήστε αυτές τις ιδέες για να ανοίξετε ξανά τα κανάλια επικοινωνίας με έναν πελάτη που έχει σταματήσει να σας απαντάει.

1. Προσφέρετε πολλές πληροφορίες.

Μερικές φορές, ένας πελάτης που δεν ανταποκρίνεται είναι απλώς ένας πελάτης που βρίσκεται σε σύγχυση.
Εάν ένας πελάτης δεν έχει καταλάβει τι κάνει το γραφείο σας ή πώς μπορεί να το κάνει, μπορεί να δυσκολευτεί να πάρει κάποιες αποφάσεις ή να σας βοηθήσει με έναν ουσιαστικό τρόπο.
Το αντίδοτο;
Να είστε όσο πιο διαφανείς μπορείτε σχετικά με το πώς λειτουργεί το γραφείο σας και με το ποιες στρατηγικές χρησιμοποιείτε για τον πελάτη. Μην υποβαθμίζετε τους πελάτες. Εξηγείστε τα πράγματα χωρίς τη χρήση δύσκολης φρασεολογίας, την οποία μπορεί να μην γνωρίζουν.
Εκτός αυτού, ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με οποιαδήποτε πτυχή της δουλειάς σας δεν καταλαβαίνουν. Αυτό θα τους βοηθήσει να αισθανθούν ότι εμπλέκονται περισσότερο στο δικό τους SEO, το οποίο πιθανότατα θα οδηγήσει σε περισσότερη επικοινωνία από μεριάς τους.

2. Τονίστε τα σωστά σημεία.

Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην παροχή επαρκών πληροφοριών και την παροχή πάρα πολλών πληροφοριών.
Προσέξτε να μην συγχύσετε τους πελάτες σας ή να περιπλέξετε τις ερωτήσεις σας χωρίς λόγο.
Κρατήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις συνομιλίες σας μέσω τηλεφώνου σύντομες και ενημερώστε τον πελάτη για το τι πρέπει να γνωρίζει από την αρχή. Μην αναγκάσετε τους πελάτες σας να ψάξουν προσεκτικά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να βρουν τα σημαντικά σημεία.

3. Να είστε υπομονετικοί (εντός ορίων)

Ένας ήσυχος πελάτης μπορεί να μην έχει ξεχάσει πραγματικά το τελευταίο σας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ίσως χρειάζεται μόνο λίγο χρόνο για να σκεφτεί πριν πάρει μια απόφαση.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν εργάζεστε σε ένα μεγάλο, πολύπλοκο έργο ή εάν χρειάζεστε έγκριση από περισσότερα από ένα άτομα στην εταιρεία.


Είναι δόκιμο και απολύτως λογικό να επικοινωνήσετε μαζί του σε καταστάσεις όπως αυτήν. Εάν δεν έχετε ακούσει νέα από έναν πελάτη σε περίπου μια εβδομάδα, δοκιμάστε να στείλετε ένα ευγενικό email για να ελέγξετε σε τι φάση βρίσκονται όσο αφορά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Ρωτήστε εάν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες που θα βοηθούσαν στο να προχωρήσει η διαδικασία.
Εν τω μεταξύ, προσπαθήστε να οργανώσετε τους πελάτες σας ώστε μια αργή εβδομάδα με έναν πελάτη να μην δημιουργήσει πρόβλημα στη συνολική παραγωγικότητα της εταιρείας σας.

4. Κάντε συγκεκριμένες ερωτήσεις

Κάντε τη λήψη αποφάσεων των πελατών όσο πιο απλή διαδικασία γίνεται. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα χρήσιμη στρατηγική για πελάτες που δεν είναι γνώστες του SEO.
Δοκιμάστε να κάνετε μόνο μία σημαντική ερώτηση που θα σας επιτρέψει να προχωρήσετε με ένα έργο, αντί να στείλετε μια ολόκληρη λίστα που μπορεί να μην απαντηθεί μέχρι την επόμενη εβδομάδα.
Ή, εάν υπάρχουν αρκετές πιθανές διαδρομές που θα μπορούσατε να πάρετε, απλοποιήστε τα κύρια σημεία και προβάλετέ τα σε στυλ πολλαπλών επιλογών για τον πελάτη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;