Ανεξάρτητα από το εάν είστε ιδιοκτήτες μία μεγάλης εταιρείας ή μίας μικρής τοπικής επιχείρησης σίγουρα ξέρετε πόσο ωφέλιμα είναι τα blog. Δεν αποτελούν μόνο μία υπέροχη στρατηγική marketing περιεχομένου αλλά είναι επίσης και ένας υπέροχος τρόπος να ενημερώσετε το στοχευόμενο κοινό σας σχετικά με την επιχείρησή σας.

Ωστόσο, ένα από το σημαντικότερα μειονεκτήματα για την μικρή τοπική σας επιχείρηση είναι ότι ένα blog είναι χρονοβόρο.

Εδώ θα βρείτε τέσσερις εναλλακτικές που είναι πολύ πιο απλές για να ξεκινήσετε:

1. Περιεχόμενο με εικόνες

Σε ποιον δεν αρέσει μία ωραία εικόνα; Είτε μιλάμε για μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε για blog, το περιεχόμενο που έχει ενσωματωμένες εικόνες είναι πολύ πιο ελκυστικό από αυτό που έχει μόνο κείμενο. Συγκεκριμένα:

  • Κάποιος είναι 40 φορές πιο πιθανό να μοιραστεί εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Έρευνες δείχνουν ότι οι χρήστες προσέχουν περισσότερο τις φωτογραφίες από το κείμενο
  • Περιεχόμενο με φωτογραφίες έχει 94% περισσότερα views

2. Συνεντεύξεις/Περιεχόμενο που παράγεται από τον χρήστη

Τα blog είναι υπέροχα – μέχρι να συνειδητοποιήσετε πόσο χρόνο και ενέργεια χρειάζονται. Για τους περισσότερους επιχειρηματίες και κυρίως για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η συντήρηση ενός blog δεν αποτελεί προτεραιότητα. Αλλά τι μπορείτε να κάνετε όταν χρειάζεστε περιεχόμενο; Ζητήστε βοήθεια από τους πελάτες σας.

Γενικά, όταν μιλάμε για περιεχόμενο που παράγεται από τους χρήστες ουσιαστικά εννοούμε ότι οι πελάτες μοιράζονται τις εμπειρίες τους όσον αφορά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Όταν αξιοποιήσετε το περιεχόμενο αυτό παράλληλα θα δώσετε και στους πελάτες σας μία πλατφόρμα στην οποία θα μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους.

3. Περιεχόμενο Video

Εάν συνδυάσετε την ομορφιά της εικόνας και την πληροφοριακή φύση ενός blog τι θα πάρετε; Ένα video.

Πολλοί ισχυρίζονται ότι τα video είναι το μέλλον του marketing περιεχομένου και οι video διαφημίσεις υπερτερούν έναντι των παραδοσιακών διαφημίσεων, αφού ήδη κυριαρχούν το διαδίκτυο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο για παράδειγμα, ένας στους τρεις Άγγλους βλέπει τουλάχιστον ένα video την ημέρα. Οι πλατφόρμες όπως το Youtube είναι μία πολύ καλή αρχή, ιδιαίτερα για μικρές τοπικές επιχειρήσεις που θέλουν να προσελκύσουν νέο κοινό. Απλά σιγουρευτείτε ότι το καινούργιο σας video είναι επίσης συμβατό και με κινητά.

4. Ερωτήσεις & Απαντήσεις/Συνεντεύξεις

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, είναι μια αγαπημένη τεχνική στο Social Media Marketing  και είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για έναν πολύ πρακτικό τρόπο που βοηθάει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν την εικόνα τους και απαιτεί πολύ λίγο χρόνο.

Καθώς οι συμμετέχοντες στις συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων είναι κυρίως επιχειρηματίες, οι ιδιοκτήτες μπορούν να μάθουν πολλά ο ένας από τον άλλο όσον αφορά το τι δουλεύει και το τι δεν δουλεύει στον κλάδο τους, ενώ παράλληλα μπορούν να προωθήσουν τις εταιρείες τους σε χιλιάδες εν δυνάμει πελάτες.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;