4 ηλεκτρονικές φόρμες που θα θελήσετε να αντιγράψετε αμέσως.

Τα τελευταία χρόνια, νιώθω λίγο ενοχλημένος όταν έρχεται η ώρα να συμπληρώσω ηλεκτρονικές φόρμες. Συνήθως, είναι σε θέση να συμπληρώσουν αυτόματα τις πληροφορίες μου. Και άρα θα χρειαστούν λιγότερο από ένα λεπτό για να μου δώσουν αυτό που χρειάζομαι. Οι φόρμες παλαιότερα απαιτούσαν τόσα πολλά στοιχεία, που έπρεπε να επιθυμούσατε κάτι πραγματικά πολύ για να αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο για τη συμπλήρωσή τους. Εδώ, έχουμε συγκεντρώσει μερικές από τις πιο εντυπωσιακές ηλεκτρονικές φόρμες, ώστε να μπορέσετε να μάθετε μέσω παραδειγμάτων. Και ελπίζουμε να εφαρμόσετε ορισμένες από αυτές τις μεθόδους στις δικές σας φόρμες ιστού για να τις βελτιώσετε.

1. Kickstarter

Η φόρμα εγγραφής του Kickstarter είναι καθαρή, με ένα βασικό λευκό φόντο, ώστε να μπορείτε να εστιάζετε στα πεδία της φόρμας που έχουν σημασία. Επίσης, δεν ζητά πάρα πολλές πληροφορίες, το οποίο είναι καθοριστικό για να κερδίσετε την προσοχή ενός πολυάσχολου ακροατηρίου.

2. House of Fraser

Η φόρμα του House of Fraser είναι δελεαστικά απλή. Με ένα αναπτυσσόμενο μενού για να επιλέξετε τις μεθόδους παράδοσης και στήλες όπως “συλλογή ή παράδοση” και “πληρωμή και χρέωση”, ώστε να μπορείτε να βλέπετε σε ποιο σημείο της διαδικασίας βρίσκεστε. Το καλύτερο από όλα είναι ότι η φόρμα ενσωματώνει την επιλογή για ζωντανή συνομιλία. Εάν ένας αγοραστής έχει ανησυχίες ή αμφιβολίες, είναι χρήσιμο να υπάρχει η δυνατότητα λήψης διευκρινίσεων. Στην ίδια τη φόρμα χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθείτε από τη σελίδα.

4 ηλεκτρονικές φόρμες που θα θελήσετε να αντιγράψετε αμέσως

3. Staples

Μια επιλογή πληρωμής και εξόδου για καλεσμένους (guests) είναι συχνά επιτακτική ανάγκη για να εξασφαλίσετε ότι οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει μια on-line αγορά ενός προϊόντος. Με ή χωρίς λογαριασμό. Εάν κάποιος βιάζεται, μπορεί να απογοητευτεί από μια μακριά φόρμα “Δημιουργία λογαριασμού” και να εγκαταλείψει τις προσπάθειές του. Το Staples κατανοεί την αναγκαιότητα του guest checkout και βρίσκει έναν τρόπο να το συμπεριλάβει. Χωρίς να χάσει πάρα πολλούς νέους κατόχους λογαριασμών λόγω αυτής της επιλογής – κάτω από το πεδίο “Νέος Πελάτης” τους, περιγράφουν τα οφέλη για τη δημιουργία ενός λογαριασμού έναντι του guest checkout. Η δημιουργία μιας ευκολότερης νέας εγγραφής πελατών αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο μετατροπής περισσότερων χρηστών σε κατόχους λογαριασμού.

4. Leadformly

Είμαι πρόθυμος να στοιχηματίσω ότι όταν δείτε μόνο μία ερώτηση, είστε πιο πρόθυμοι να την απαντήσετε από το εάν εμφανιζόταν μια φόρμα σε μορφή μακριάς λίστας. Διατηρώντας ένα κουτί πεδίου κάθε φορά και δημιουργώντας ένα εικονίδιο προόδου στο κάτω μέρος, το Leadformly πιθανώς μετριάζει τον αριθμό των χρηστών που εγκαταλείπουν τη σελίδα πριν από την ολοκλήρωση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.