Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές υπάρχουν όμως εργαλεία στο digital marketing, υπάρχουν ιδέες που μπορούν να προσελκύσουν πελάτες.

1. Ο Απόλυτος Οδηγός
Αν βρίσκεστε σε μια βιομηχανία που είναι ήδη καλά εδραιωμένη, μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε ένα πρωτότυπο περιεχόμενο. Μερικές φορές άλλοι άνθρωποι έχουν καλύψει ένα θέμα με τόση λεπτομέρεια που να είναι σχεδόν αδύνατο να του προσθέσετε επιπλέον αξία. Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να δημιουργήσετε έναν Απόλυτο Οδηγό.  Ένας Απόλυτος Οδηγός είναι μια ολοκληρωμένη συλλογή από τα καλύτερα άρθρα σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα. Η κύρια διαφορά μεταξύ αυτού και ενός μίνι ebook; Δεν ανακυκλώνετε αναρτήσεις από το δικό σας blog. Συνδέετε απευθείας σε άλλους ιστότοπους. Είναι σημαντικό να μην αντιγράψετε και να επικολλήσετε απλά το περιεχόμενο κάποιου άλλου στον οδηγό σας, αλλά να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο που να οδηγεί στο αρχικό άρθρο.

2. Ο Οδηγός Πόρων
Αν έχετε ήδη αναπτύξει μια στρατηγική που να αφορά σε δημοσίευση blog, σκεφτείτε να προσφέρετε έναν Οδηγό Πόρων για να προσελκύσετε πελάτες. Ένας οδηγός πόρων είναι μια συλλογή από πράγματα που βοηθούν τους ανθρώπους να πετύχουν αποτελέσματα. Ο Οδηγός Πόρων θα μπορούσε να είναι τόσο απλός όσο ένας κατάλογος πέντε βιβλίων ή εφαρμογών που προτείνετε. Δεδομένου ότι είναι ευκολότερο να αγοράσετε ένα εργαλείο για να έχετε αποτελέσματα παρά να εφαρμόσετε μια στρατηγική, οι αναγνώστες σας θα το λατρέψουν. Ποιους πόρους θα μπορούσατε να προτείνετε σε έναν πιθανό πελάτη που θα τον βοηθούσαν να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα;

3. Η Λίστα Ελέγχου
Οι εκπαιδευτικές αναρτήσεις blog περιμένουν απλά να μετατραπούν σε λίστες ελέγχου – και το να δημιουργηθούν είναι πιο εύκολο από ποτέ. Απλά πάρτε τις δημοσιεύσεις του blog σας και απλοποιήστε τες με σειρές από κουκκίδες. Στη συνέχεια, αφαιρέστε τυχόν σημεία που δεν περιέχουν συμβουλές. Διαχωρίστε τη λίστα σε διάφορα αριθμημένα βήματα για να καταστήσετε το αποτέλεσμα πιο εφικτό. Θα κερδίσετε επιπλέον πόντους αν προσφέρετε τη Λίστα Ελέγχου σε εκτυπώσιμη μορφή, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σημειώνουν κάθε στοιχείο της λίστας καθώς το ολοκληρώνουν. Αυτή η αίσθηση της επίτευξης είναι μια φοβερή αίσθηση που οι άνθρωποι θα αποδίδουν στην επιχείρησή σας. Και αυτό με τη σειρά του θα οδηγήσει στην μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες.

4. Η Μελέτη Περίπτωσης
Οι μελέτες περιπτώσεων εξαρτώνται από πολύ συγκεκριμένους τύπους περιεχομένου, αλλά οι επιτυχίες που αποκαλύπτουν μπορούν να οδηγήσουν έναν πελάτη στο να αναλάβει δράση.
Εάν έχετε μια δημοσίευση blog ή ένα κλιπ συνέντευξης που προβάλλει έναν πραγματικό πελάτη με τον οποίο έχετε συνεργαστεί, συμπεριλάβετε αυτό το περιεχόμενο σε μια γραπτή μελέτη περίπτωσης που να εστιάζει στην ανάγκη, για την οποία ήρθε ο πελάτης και στις μετρήσεις της επιτυχίας τους. Στη συνέχεια, «κλειδώστε» αυτή την μελέτη περίπτωσης πίσω από μια φόρμα που οι επισκέπτες θα μπορούν να συμπληρώσουν με το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για να έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστείτε άδεια και έγκριση από τον πελάτη για τον οποίο θέλετε να δημιουργήσετε μια μελέτη περίπτωσης. Μόλις λάβετε αυτήν την έγκριση, ωστόσο, αυτή θα λειτουργήσει ως τέλειος μαγνήτης πελατών για τοποθέτηση σε περιεχόμενο που θα μιλάει στους αναγνώστες σας για μια επιτυχία ενός πελάτη υπό την καθοδήγησή σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;