Ποια είναι τα λάθη στο Instagram που σας κοστίζουν.

Έχετε αναρωτηθεί τι κάνετε λάθος στο Instagram;

Μπορεί να σκέφτεστε: “Αφού το social media marketing που κάνω στο Facebook ή το Twitter είναι επιτυχημένο γιατί πρέπει να αλλάξω την συνταγή για το Instagram;” Η αλήθεια όμως είναι ότι το Instagram είναι μία αρκετά διαφορετική πλατφόρμα, η οποία χρειάζεται ξεχωριστές τακτικές.

Εδώ θα δούμε κάποια λάθη στο marketing που πρέπει να αποφύγετε.

Ποια είναι τα λάθη στο Instagram που σας κοστίζουν

Επαναλαμβανόμενο Περιεχόμενο

Εάν χρησιμοποιείτε συχνά το Twitter, τότε ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να κάνετε post τα ίδια tweets πολλές φορές την ίδια ημέρα ώστε να είστε σίγουροι ότι θα τα δουν όλοι οι twitter followers σας. Αυτή η στρατηγική όμως δεν λειτουργεί στο Instagram. Εδώ η έμφαση είναι στην μοναδικότητα και την διαφορετικότητα.

Να μην ξέρετε τον τελικό στόχο σας

Είτε ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε ένα ισχυρό brand, είτε είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και τις πωλήσεις, ως επιχείρηση πρέπει να έχετε έναν στόχο στο Instagram. Όταν τον καθορίσετε, μπορείτε έπειτα να βρείτε την σωστή στρατηγική που θα σας οδηγήσει στην επιτυχία.

Ασυνέπεια

Στο Instagram, οι φωτογραφίες και οι εικόνες που ανεβάζετε καθορίζουν το brand σας. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να είστε συνεπείς με τις εικόνες που μοιράζεστε. Για την επιχείρησή σας, διαλέξτε ένα θέμα το οποίο να ταιριάζει με το brand σας, και το οποίο θα χρησιμοποιείτε σαν βασικό κομμάτι της στρατηγικής σας marketing.

Πολλά hashtag

Τα hashtag εκπληρώνουν έναν πολύ συγκεκριμένο σκοπό. Βοηθάνε τους χρήστες να βρουν καινούργιο και ενδιαφέρον περιεχόμενο για ένα συγκεκριμένο θέμα. Αυτό λοιπόν δεν σημαίνει ότι πρέπει να γεμίζετε αυτά που ανεβάζετε με hashtag καθώς το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χαλάσετε την εμπειρία των χρηστών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.