Έχουμε ήδη μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι για το SEO μιας ιστοσελίδας να αποκτήσει ποιοτικά backlinks και να συγκεντρώσει διαδικτυακές αναφορές και θετικές κριτικές από τους πελάτες. Αυτοί είναι κάποιοι από τους παράγοντες που χρησιμοποιεί η Google για να κατατάξει τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αλλά γιατί τα αντιμετωπίζει έτσι η Google; Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ο «ψήφος εμπιστοσύνης» και οι «αποδείξεις κύρους» που κερδίζει ο ιστότοπός σας. Κάθε τέτοιο σημάδι αποδοχής και έγκρισης στο Διαδίκτυο συμβάλλει στην οικοδόμηση της διαδικτυακής παρουσίας σας.

Η πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google δεν είναι το τέλος της προσπάθειας σας και της εξέλιξης του brand σας. Είναι πιθανό να φτάσετε ανάμεσα στα κορυφαία αποτελέσματα και να βλέπετε όλη την ουσιαστική επισκεψιμότητα να πηγαίνει στους ανταγωνιστές σας εξαιτίας του ότι οι επωνυμίες τους είναι πιο γνωστές. Με άλλα λόγια, μην επαναπαυθείτε με τις επιτυχίες σας, αλλιώς η δόξα σας δεν θα διαρκέσει! Ιστοσελίδες με χαμηλό ποσοστό κλικ δεν παραμένουν στη σελίδα νούμερο ένα για πολύ. Μόλις αρχίσετε να «χτίζετε» την εικόνα σας στο διαδίκτυο, λάβετε υπόψη σας πως μετά δεν πρέπει να σταματήσετε ποτέ να τη συντηρείτε, γιατί όσο δύσκολα «χτίστηκε», τόσο εύκολα μπορεί να «γκρεμιστεί».

Ερευνήστε το κοινό-στόχος σας

Αυτοί οι άνθρωποι θα σας δώσουν τα ηνία της αγοράς και θα σας κάνουν αρχηγό κάποια στιγμή. Η σχέση σας μαζί τους αρχίζει με το να γνωριστείτε. Για να γίνει σωστά αυτό, πρέπει πρώτα να απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα: «Για ποιους είναι ο ιστότοπός σας; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Τι μπορείτε να κάνετε για να ικανοποιήσετε αυτές τις ανάγκες; Τελικά, τι θα τους δώσετε σε αντάλλαγμα προκειμένου να αυξήσετε την ικανοποίηση τους ώστε να ανταποδώσουν με υψηλές βαθμολογίες και υψηλό ποσοστό μετατροπών σε πωλήσεις;»

Πραγματοποιήστε έρευνα ανταγωνισμού

Μην κλειστείτε στον εαυτό σας. Πρέπει να γνωρίζετε τους αντιπάλους σας απέξω και ανακατωτά, ίσως καλύτερα και από τον εαυτό σας. Δεν μπορεί να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα χωρίς να κάνετε μια αναλυτική έρευνα ανταγωνισμούΑυτός είναι ο τρόπος για να τους ξεπεράσετε. 

Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να αναλύσετε:

Η Κατάταξη λέξεων-κλειδιών τους. Πιθανόν να χρησιμοποιούν κάποιες από τις λέξεις-κλειδιά σας. Πόσο καλά λειτουργούν για την κατάταξή τους; Αυτός ο παράγοντας θα καθορίσει αν θα πρέπει να ανταγωνιστείτε εναντίον τους αρχικά (προφανώς όχι αν όλοι κατατάσσονται καλύτερα από εσάς για ένα συγκεκριμένο σύνολο λέξεων-κλειδιών). Μόλις διαλέξετε τους αντιπάλους σας, παρακολουθήστε τον τρόπο κατά τον οποίο η κατάταξή τους συγκρίνεται με τη δική σας με τα ειδικά εργαλεία digital marketing που παρέχουμε για τις αναλυτικές έρευνες ανταγωνισμού.

Η επίδοσή των ιστοσελίδων τους. Πώς βελτιστοποίησαν τους ιστοτόπους τους; Σε πόσα και ποια σημεία αυτός ο ιστότοπος είναι καλύτερος από το δικό σας; Τι είδους εμπειρία χρηστών προσφέρουν; Που θεωρείτε ότι «πονάτε» σε σχέση με αυτό τον ανταγωνιστή; Ίσως μπορείτε να μάθετε πολλά για αυτούς από αναφορές που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

Η εικόνα τους στο Social media marketing. Tι κοινό έχουν σε σχέση με εσάς; Σε τι ποσοστό αλληλεπιδρά το κοινό τους σε σχέση με το δικό σας; Τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύουν στις σελίδες τους και πόσο συχνά; Πόσο συναρπαστικό είναι; Μπορείτε να δημιουργήσετε κάτι καλύτερο; Τι σας λείπει για να έχετε καλύτερη εικόνα στα social media; Αν σκέφτεστε σοβαρά να ανταγωνιστείτε μαζί τους, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία digital agency που διαθέτει όλα τα εργαλεία ώστε να μπορέσετε να συγκρίνετε τις επιδόσεις σας στα Social media σε σχέση με του ανταγωνισμού σας.

Ο σύνδεσμος του προφίλ τους. Συνεχίστε την έρευνα ανταγωνισμού μέχρι να εξακριβώσετε τις πηγές που διέθεσαν backlinks στους ανταγωνιστές σας. Θα πρέπει να μάθετε αναλυτικά όλες τις ιστοσελίδες που τους χορήγησαν σύνδεσμο. Αυτό θα σας δώσει πολλές πιθανές πηγές για να κερδίσετε backlinks για τον εαυτό σας. Πως μπορείτε να έχετε τέτοιες πληροφορίες; Θα πρέπει να συνεργαστείτε με μια εταιρεία digital marketing που σίγουρα διαθέτει όλα τα εργαλεία «κατασκοπείας».

Δημιουργήστε τη μοναδική ταυτότητα της επωνυμίας σας

Κάθε επωνυμία πρέπει να είναι μοναδική, καθώς πάντα, πέρα από τα υπόλοιπα, πρέπει να αποφεύγονται προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε ένα πιο ουσιαστικό πλαίσιο, οι χρήστες δεν θα ενδιαφερθούν για ένα εμπορικό σήμα που μοιάζει (ή χειρότερα, είναι ίδιο) με κάτι που ήδη γνωρίζουν. Κάντε το ξεχωριστό. Δημιουργήστε έναν μοναδικό συνδυασμό για ένα μοναδικό όνομα, έναν αξιοσημείωτο σχεδιασμό και μια ευχάριστη αλλά δυναμική επαγγελματική online παρουσία που θα σας συνδέει αποτελεσματικά με τους καταναλωτές. Μοιραστείτε μια ιστορία σχετικά με το πώς γεννήθηκε η επωνυμία σας και την πρόκληση που ενέπνευσε τη δημιουργία της – θα κάνει το κοινό σας να αισθανθεί σαν να συμμετέχει στο ταξίδι σας. Δείξτε τους ότι υπάρχει ένας ζωντανός άνθρωπος (ή άνθρωποι) ακριβώς πίσω από την ιστοσελίδα. Επίσης, δημιουργήστε ένα φοβερό λογότυπο.

Μεγαλώστε τη φήμη σας

Αυτό είναι το στάδιο όπου βγαίνετε στην «άγρια φύση» και πραγματοποιείτε τα καθήκοντα που έχετε υποβάλει στον εαυτό σας. Όταν επισκέπτες έρχονται στον διαδικτυακό σας τόπο, βοηθήστε τους να φύγουν με μια αίσθηση εκπλήρωσης – αυτή είναι η βάση για την επιτυχία μιας ιστοσελίδας.

Χρησιμοποιήστε τα social media για να αλληλεπιδράσετε με χρήστες που θα εντοπίσετε σε διάφορα μέρη. Δημοσιεύστε τακτικά και ανατρέξτε στα εργαλεία digital marketing  που υπάρχουν για τη μέτρηση της δραστηριότητας και την πρόοδό σας. Τα blogs μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον ίδιο σκοπό με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν και τα δικά σας blogs θα απαιτήσουν SEO ακριβώς όπως και στον κύριο ιστότοπό σας.

Το σημαντικότερο είναι να ελέγχετε την ψηφιακή σας φήμη και να προσέχετε τα πράγματα
που θα μπορούσαν να τη θέσουν σε κίνδυνο. Όχι μόνο τα προσωπικά σας σφάλματα. Κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά στις διαδικτυακές αναφορές της επωνυμίας σας, ειδικά στις αρνητικές. Υπάρχουν ειδικά εργαλεία που εντοπίζουν οποιαδήποτε αρνητική αναφορά ανέβει ontime. Δεν θα υπάρξει μέλλον αν δεν κάνετε τα πάντα για να βγείτε από αυτή την κατάσταση χωρίς απώλειες & πληγές. Θα πρέπει να είστε ευγενικοί, γενναιόδωροι και χρήσιμοι σε οποιονδήποτε δυσαρεστημένο πελάτη. Πάνω σ’ αυτό, η υπηρεσία διαχείρισης διαδικτυακής φήμης θα σας βοηθήσει πολύ.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;