Η σχεδίαση ενός eBook μπορεί να είναι ένα σύνθετο αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο για να σας βοηθήσει να μείνετε συνδεδεμένοι με τους πελάτες σας και αυτός είναι ο λόγος που το συνηθίζουν οι εταιρείες digital marketing, αφού αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες στην εταιρεία σας.

Αυτό το πολύ χρήσιμο εργαλείο του online marketing παρέχει μεγαλύτερη αξία, ιδέες και εκπαίδευση στους χρήστες, από ένα blog και, καθώς το περιεχόμενό του έχει περισσότερη αξία, συχνά παρουσιάζεται ως μια έξτρα παροχή σε μια ιστοσελίδα.

Με άλλα λόγια, το πιθανότερο είναι ότι θα πρέπει δώσετε κάποια στοιχεία σε αυτόν που σας παρέχει αυτή την online υπηρεσία, θα πρέπει να ανταλλάξετε προσωπικές πληροφορίες μέσω μιας φόρμας για να έχετε πρόσβαση σε αυτό.

1. Η πρώτη εντύπωση είναι ζωτικής σημασίας

Ίσως έχετε ακούσει ότι χρειάζεται μόνο ένα κλάσμα δευτερολέπτου για να σχηματίσει κανείς μια γνώμη για ένα άτομο, το ίδιο ισχύει και για την πρώτη εντύπωση κάποιου όσο αφορά την κατασκευή ιστοσελίδας αλλά ακόμα και το eBook σας.

Ένα βαρετό, αδιάφορο εξώφυλλο θα μειώσει σημαντικά την πιθανότητα ο χρήστης που στοχεύετε, σας να θελήσει να το διαβάσει. Σκεφτείτε ότι οι πελάτες πιθανότατα θα δουν το σχέδιο του εξωφύλλου ως μια μικρογραφία σε μια σελίδα προορισμού σε ένα landing page, για αυτό διατηρήστε ένα ξεκάθαρο design, που να μην μπερδεύει τον χρήστη.
Βεβαιωθείτε ότι η επικεφαλίδα τραβάει την προσοχή τους για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους.

2. Το κάθε e-book πρέπει να είναι ξεχωριστό

Όπως έχουμε πει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι ο βασιλιάς.
Θεωρήστε ότι μερικοί πελάτες θα δουν μόνο ένα κομμάτι του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας και, από την άλλη μεριά, μερικοί θα πάνε στη σελίδα των πηγών σας και θα δουν όλα όσα έχετε δημοσιεύσει.

Σε αυτή την περίπτωση, εάν διαπιστώσουν ότι όλα τα eBooks σας (καθώς και τα φύλλα συμβουλών και οι οδηγοί, κ.λπ.) έχουν το ίδιο εξώφυλλο (απλά διαφορετικούς τίτλους), θα τους φανεί δύσκολο και χρονοβόρο να διαπιστώσουν τις διαφορές και έτσι είναι πολύ πιθανό να απομακρυνθούν από τη σελίδα.

Καθώς οτιδήποτε δημοσιεύει, η εταιρεία σας θα πρέπει να ακολουθεί τα πρότυπα της εταιρικής σας εικόνας (χρώματα, εικόνες, γραμματοσειρές κ.λπ.), εσείς θα πρέπει μόνο να «παντρέψετε» τα κομμάτια του περιεχομένου σας.

Με άλλα λόγια, όλα θα πρέπει να φαίνονται από την ίδια οικογένεια της εταιρικής σας εικόνας, αλλά θα πρέπει να τα παρουσιάσετε με τέτοιο τρόπο ώστε να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των χρηστών.

3. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια

Προκειμένου να προσελκύουν καλύτερα τους χρήστες, τα e-books θα πρέπει να περιέχουν online έρευνες, online μελέτες, στατιστικά στοιχεία, αποδεικτικά στοιχεία και δεδομένα δηλαδή- που να υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς σας.

Αντί απλώς να απαριθμήσετε αυτά τα στοιχεία και αριθμούς, συμπεριλάβετε γραφήματα, συγκριτικά διαγράμματα, διαγράμματα πίτες και άλλα γραφικά για να ενισχύσετε τον ισχυρισμό σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα οπτικά βοηθήματα μπορούν να βελτιώσουν τη μάθηση έως και κατά 400% καθώς επεξεργαζόμαστε εικόνες 60.000 φορές πιο γρήγορα από απλά κείμενα.

4. Δώστε σημασία στο τελικό αποτέλεσμα

Μια άλλη πτυχή που σχετίζεται με το σχεδιασμό είναι το πόσο εύκολα μπορεί να εκτυπωθεί και να προβληθεί το περιεχόμενο. Το άτομο που κατεβάζει το e-book σας ίσως δεν είναι ο μοναδικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων της εταιρίας. Μπορεί να υπάρχει ανάγκη εκτύπωσης πολλαπλών αντιγράφων για να ελεγχθεί από όλη την ομάδα. Το e-book σας πρέπει να μπορεί να εκτυπωθεί σε τυποποιημένο χαρτί 8,5″x 11″, οπότε διαμορφώστε το αντίστοιχα. Και με όλο και περισσότερους χρήστες να βλέπουν το διαδικτυακό περιεχόμενο μέσα από τα smartphones τους, με τη ραγδαία αύξηση του mobile marketing, βεβαιωθείτε ότι αυτό θα είναι επίσης φιλικό προς κινητά.

Σε γενικές γραμμές για τα e-books ισχύει ό,τι ισχύει για τη σχεδίαση & κατασκευή ιστοσελίδας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;