Το έχουμε ξαναπεί και θα το λέμε συνέχεια: Το digital marketing έχει κάποια κοινά στοιχεία με το marketing, όμως επί του πρακτέου, οι διαφορές τους είναι περισσότερες από τις ομοιότητες. Έτσι, για να έχουμε επιτυχία είναι σίγουρο ότι πρέπει να ξεχάσουμε πρακτικές και συνήθειες από το συμβατικό marketing, ακόμα κι όταν αυτές είχαν επιτυχία όταν τις εφαρμόσατε.

Προκειμένου να μην παγιδευτείτε στο τι πρέπει να κάνετε και να μην κάνετε στο digital marketing, ξεκινήστε από τα παρακάτω βασικά πράγματα τα οποία πρέπει να αποφεύγετε εάν θέλετε η καμπάνια σας να είναι αποτελεσματική.

ΜΗΝ:

1. Εμπιστεύεστε το ένστικτο σας

Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να εμπιστευτείτε το ένστικτό σας όταν σχεδιάζετε την καμπάνια σας, όπως για παράδειγμα να κάνετε υποθέσεις για το κοινό σας, χωρίς όμως να βασίζεστε σε έρευνες. Ναι, υπάρχει περίπτωση να έχετε δίκιο, αλλά εάν δεν έχετε και τα πράγματα δεν πάνε καλά, θα έχετε πετάξει από το παράθυρο τα χρήματα σας. Το να καταλάβετε ότι έχετε άδικο είναι ακόμα πιο δύσκολο εάν η αρχική σας διαίσθηση δεν είναι εντελώς λάθος, αλλά επιφέρει μέτρια αποτελέσματα. Αντί να τζογάρετε με την επιτυχία της καμπάνιας σας, απευθυνθείτε σε ειδικούς του internet marketing και αφήστε τις αντικειμενικές αλήθειες και όχι το ένστικτό σας να σας καθοδηγήσουν.

2. Βασίζεστε σε ένα και μόνο κανάλι

Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που παθαίνουν εμμονή με αυτό που γνωρίζουν. Κάποια στιγμή δοκίμασαν μία στρατηγική—όπως μία διαφήμιση στο Facebook—και εφόσον δούλεψε καλά δεν σκέφτονται να επεκταθούν σε άλλα κανάλια. Αυτό όμως εμπεριέχει κινδύνους. Αρχικά, με το να βασίζεστε μόνο σε ένα κανάλι μπορεί να διακυβεύετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας εάν για κάποιο λόγο αυτό το κανάλι σταματήσει να δουλεύει τόσο καλά. Δεύτερον, τα περισσότερα διαδικτυακά κανάλια αλληλοβοηθούνται οπότε το σύνολο των προσπαθειών σας είναι πάντα μεγαλύτερο από τα ατομικά μέρη. Για παράδειγμα, ένα ποιοτικό πρόγραμμα SEO, το content marketing και τo απαραίτητο Social Media Marketing, ενισχύουν το ένα το άλλο, οπότε εάν εστιάσετε μόνο σε μία από αυτές τις στρατηγικές θα χάσετε πάρα πολλά εν δυνάμει οφέλη.

3. Μένετε ανενημέρωτοι

Η βιομηχανία του online marketing αλλάζει τόσο γρήγορα που πρακτικές του παρελθόντος μπορεί στην πραγματικότητα να κάνουν κακό στην καμπάνια σας σήμερα. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα και πρακτικές για παράδειγμα που ενώ χρησιμοποιούνταν από πολλούς στο παρελθόν, σήμερα εάν τα χρησιμοποιείτε θα κάνουν την ιστοσελίδα σας να τιμωρηθεί από την Google.

4. Αφήνετε τα πράγματα ίδια

Ακόμα και εάν το περιβάλλον των καλύτερων υπηρεσιών digital marketing δεν άλλαζε συνέχεια και βρισκόμασταν σε ένα σταθερό περιβάλλον, το να αλλάζατε την καμπάνια σας τακτικά πάλι θα σας ωφελούσε. Δεν υπάρχει κάποια «τέλεια» καμπάνια, οπότε όσα περισσότερα μαθαίνετε στην πορεία, τόσο πιο πολλές μετατροπές μπορείτε να κάνετε για να φτάσετε στους στόχους σας. Εάν αφήσετε την καμπάνια σας πολύ καιρό χωρίς καμία αλλαγή θα χάσετε την δυνατότητα να αυξήσετε την απόδοση στην επένδυση σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;