Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές πτυχές που γνωρίζει καλά μια εταιρεία SEO, αλλά προκαλούν δισταγμό στους περισσότερους ως προς τη χρήση του:

#1 Μια εταιρεία SEO δεν έχει τη «μαγική» φόρμουλα

Αν νομίζετε ότι το SEO είναι το «μαγικό φίλτρο» για άμεση επιτυχία και κέρδος στο διαδίκτυο, ή το «μαγικό κουμπί» που το πατάς και εκτοξεύεις τη δραστηριότητα και τις πωλήσεις σου, θα απογοητευτείτε και θα νευριάσετε. Το SEO είναι πολύτιμο για την κερδοφορία της επιχείρησής σας, αλλά θα χρειαστεί χρόνος για να δείτε το κέρδος της επένδυσης. Όσοι είναι νέοι στο SEO θα διαθέσουν πολύ χρόνο και χρήμα σε αυτό και συχνά θα απογοητευτούν από την έλλειψη αποτελεσμάτων. Αυτό κάνει πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων απρόθυμους να ξεκινήσουν μια εκστρατεία SEO και να την διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η σωστή απόφαση είναι ο κάθε επιχειρηματίας να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει καλά και να αναθέσει το SEO της σελίδας του σε μια εταιρεία Digital marketing.

#2 Απαιτεί πολύ χρόνο

Όσοι είναι νέοι στο SEO πιστεύουν ότι αυτό το είδος στρατηγικής digital marketing είναι μια μακρόχρονη, περίπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει πολλά κομμάτια. Παρόλο που υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας, δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με όλους ταυτόχρονα. Παρομοίως με το σημείο #1 παραπάνω, οι νέοι που ξεκινούν με το SEO είναι επίσης συχνά απρόθυμοι να ξεκινήσουν μια δαπανηρή και χρονοβόρα στρατηγική, όταν φαίνεται τόσο περίπλοκη εργασία και η προσπάθεια να γίνεται μάταια. Απλά, χρειάζεται και πρέπει να είστε υπομονετικοί.

#3 Το SEO είναι πολύ «τεχνικό»

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων νέοι στο SEO έχουν την ιδέα ότι το SEO είναι μια περίπλοκη τεχνική διαδικασία που πραγματοποιείται από έναν προγραμματιστή ή από έναν «έξυπνο υπολογιστή». Νιώθουν ανίκανοι να εφαρμόσουν SEO, να προσπαθήσουν να το μάθουν ή να το αναθέσουν σε ένα στρατηγικό συνεργάτη. Το βασικό SEO είναι εύκολο να μαθευτεί και χρειάζεται μόνο λίγες ώρες εκμάθησης. Όταν η εταιρεία σας είναι νέα και ξεκινάτε στο SEO, είναι καλύτερο να επικεντρωθείτε μόνο στην εφαρμογή μερικών, απλών, θεμελιωδών στοιχείων και τακτικών SEO. Τα Digital agency που ειδικεύονται στο SEO, αντιμετωπίζουν διαφορετικά και κοστολογούν διαφορετικά την υπηρεσία σε μια ιστοσελίδα που ποτέ δεν έχει ασχοληθεί κανείς, από μια ιστοσελίδα που έχουν γίνει τουλάχιστον τα βασικά.

#4 Τιμωρίες και κυρώσεις

Εάν ασχολείστε οι ίδιοι με το SEO, θα έχετε ακούσει αναπόφευκτα τις κυρώσεις SEO της Google. Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλές πιθανές κυρώσεις για τους απρόσεκτους. Και αν κάνετε SEO μόνοι σας, μπορεί να διαβάσετε για μια ανόητη μέθοδο για να πετύχετε μια φοβερή κατάταξη και να μάθετε ένα μήνα αργότερα ότι αυτό είναι ένα από τα πράγματα που η Google μισεί απολύτως. Αυτό μπορεί να επιφέρει τον «καταποντισμό» της σελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, αντί για μια καλύτερη κατάταξη. Και εδώ η απάντηση είναι η ίδια. Απευθυνθείτε σε μια εταιρεία SEO που ξέρει και μπορεί να φέρνει αποτελέσματα με εγγύηση και χωρίς κινδύνους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Αυτά τα είδες;