Ένας ειδικός στα social media θα σας πει με πολλούς τρόπους πως το 50% της επιτυχίας είναι να βρεις το πως να ασκείς επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα. Σε αυτό το άρθρο θα μετρήσετε από το 1 ως το 4, συμβουλές πάνω σε αυτό.

#1 Μη φοβάστε να ψάξετε πέραν των παραδοσιακών media

Εξετάστε προσεκτικά την καμπάνια social media σας. Ποιων ανθρώπων η επιδοκιμασία θα σημαίνει περισσότερα για το κοινό σας; Μην εγκλωβίζεστε σε συμβατικές σκέψεις και μην νομίζετε ότι η κατάλληλη απάντηση είναι πάντα “ενός δημοσιογράφου”. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προωθήσετε μία στυλάτη καινούργια λάμπα, ίσως ένας blogger να σας βοηθήσει. Ίσως μάλιστα, περισσότερο από έναν δημοσιογράφο ακόμα και πολύ γνωστών περιοδικών διακόσμησης.

#2 Για να γίνεις ειδικός στα social media να είσαι ανοιχτόμυαλος όσον αφορά το πώς ορίζετε την επιρροή

Ένας άνθρωπος με 30K followers στο twitter μπορεί να είναι πιο πολύτιμος από έναν παραδοσιακό δημοσιογράφο. Έστω κι αν ακόμα κάνει μόνο tweets και δεν γράφει ποτέ περισσότερους από 280 χαρακτήρες την φορά. Σκεφτείτε αυτό. Εάν έχει κοινό 30K και κάθε ένας από τους followers έχει μερικές εκατοντάδες δικούς του followers τότε το εν δυνάμει εύρος του μηνύματός του είναι πολύ σημαντικό – συχνά πιο σημαντικό από αυτό ενός δημοσιογράφου.

ειδικός στα social media#3 Ξεχάστε τους εργασιακούς τίτλους και το κύρος των media, εστιάστε στο πρόσωπο

Ένας ειδικός στα social media γνωρίζει καλά πως τα άτομα που ασκούν επιρροή βγαίνουν σε “πολλές μορφές” και “μεγέθη”. Κάποιοι είναι δημοσιογράφοι, κάποιοι έχουν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάποιοι είναι bloggers κ.ο.κ. Όταν δουλεύετε με δημοσιογράφους, ένας Εκδότης μπορεί να είναι το ίδιο σημαντικός με έναν Αρχισυντάκτη. Κανείς δεν ξέρει πως μπορεί να έχουν αλλάξει αυτές οι θέσεις σε 5 χρόνια. Το ίδιο συμβαίνει και με αυτούς που έχουν διαδικτυακή επιρροή. Μην δίνετε λοιπόν πολύ σημασία στους τίτλους. Δώστε έμφαση στα άτομα και στο πόσο καλά μπορούν να διαφημίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό είναι πιο σημαντικό από τον ακριβή αριθμό των followers που έχουν ή τον τίτλο τους.

4# Ως ειδικός στα social media, μάθε πως η επιρροή έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη

Ψάξτε για ανθρώπους που έχουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους followers/fan τους. Η καλύτερη επιρροή έρχεται όταν ένα τρίτο πρόσωπο αντιδράσει ως εξής. Επιδοκιμάσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είτε είχε πρόθεση να το κάνει είτε όχι. Όταν ψάχνετε λοιπόν για ανθρώπους που έχουν επιρροή, κοιτάξτε προσεκτικά το πώς αντιδρούν οι followers στις ιστορίες του, στα tweets, κτλ. Όπως έχετε καταλάβει, το social media marketing φαίνεται απλό, όμως δεν είναι.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση. Διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.