Μη φοβάστε να ψάξετε πέραν των παραδοσιακών media

Εξετάστε προσεκτικά την καμπάνια σας. Ποιων ανθρώπων η επιδοκιμασία θα σημαίνει περισσότερα για το κοινό σας; Μην εγκλωβίζεστε σε συμβατικές σκέψεις και μην νομίζετε ότι η κατάλληλη απάντηση είναι πάντα “ενός δημοσιογράφου”. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προωθήσετε μία στυλάτη καινούργια λάμπα, ίσως ένας blogger να σας βοηθήσει περισσότερο από έναν δημοσιογράφο ακόμα και πολύ γνωστών περιοδικών διακόσμησης.

Να είστε ανοιχτόμυαλοι όσον αφορά το πώς ορίζετε την επιρροή

Ένας άνθρωπος με 30K followers στο twitter μπορεί να είναι πιο πολύτιμος από έναν παραδοσιακό δημοσιογράφο, ακόμα και εάν κάνει μόνο tweets και δεν γράφει ποτέ περισσότερους από 120 χαρακτήρες την φορά. Σκεφτείτε αυτό. Εάν έχει κοινό 30K και κάθε ένας από τους followers έχει μερικές εκατοντάδες δικούς του followers τότε το εν δυνάμει εύρος του μηνύματός του είναι πολύ σημαντικό – συχνά πιο σημαντικό από αυτό ενός δημοσιογράφου.

Ξεχάστε τους εργασιακούς τίτλους και το κύρος των media, εστιάστε στο πρόσωπο

Τα άτομα που ασκούν επιρροή βγαίνουν σε πολλές μορφές και μεγέθη. Κάποιοι είναι δημοσιογράφοι, κάποιοι έχουν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάποιοι είναι bloggers κ.ο.κ. Όταν δουλεύετε με δημοσιογράφους, ένας Εκδότης μπορεί να είναι το ίδιο σημαντικός με έναν Αρχισυντάκτη. Κανείς δεν ξέρει πως μπορεί να έχουν αλλάξει αυτές οι θέσεις σε 5 χρόνια. Το ίδιο συμβαίνει και με αυτούς που έχουν διαδικτυακή επιρροή. Μην δίνετε λοιπόν πολύ σημασία στους τίτλους, δώστε έμφαση στα άτομα και στο πόσο καλά μπορούν να διαφημίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό είναι πιο σημαντικό από τον ακριβή αριθμό των followers που έχουν ή τον τίτλο τους.

Η επιρροή έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη

Ψάξτε για ανθρώπους που έχουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους followers/fan τους. Η καλύτερη επιρροή έρχεται όταν ένα τρίτο πρόσωπο επιδοκιμάσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είτε είχε πρόθεση να το κάνει είτε όχι. Όταν ψάχνετε λοιπόν για ανθρώπους που έχουν επιρροή, κοιτάξτε προσεκτικά το πώς αντιδρούν οι followers στις ιστορίες του, στα tweets, κτλ.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;