Το ‘χουμε ξαναπεί. Όλη η προσπάθεια στο διαδίκτυο και η φαιά ουσία σας πρέπει να καταναλώνεται στο πως η σελίδα σας θα γίνει πιο παραγωγική, πως δηλαδή θα αποφέρει περισσότερες μετατροπές.

Με αυτό θα ασχοληθούμε στο παρακάτω άρθρο, με 4 απλές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν την βελτίωση της αποτελεσματικότητας.

1. Χρησιμοποιήστε περισσότερο οπτικό περιεχόμενο

Το οπτικό περιεχόμενο όπως τα βίντεο και οι φωτογραφίες, είναι ο βασιλιάς στις μέρες μας και αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς όφελός σας. Τα μεγάλα «κατεβατά» κείμενα μπορούν να κουράσουν τους αναγνώστες σας και να τους απομακρύνουν πριν να έχουν την ευκαιρία να ακολουθήσουν το Call to action (πρόσκληση για δράση) που θα τους προτείνετε. Αυτό μεταφράζεται άμεσα σε μείωση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και σε χαμηλότερα ποσοστά μετατροπής επισκεπτών σε πωλήσεις. Αυτό φυσικά δεν το θέλετε, αφού από την αρχή έχετε αντιληφθεί ότι η αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας σε συνδυασμό με υψηλό ποσοστό μετατροπών σε πελάτες είναι το βασικό ζητούμενο της επιτυχημένης ύπαρξης σας στο διαδίκτυο.

Χρησιμοποιήστε οπτικό περιεχόμενο όπως όμορφες εικόνες για να προσφέρετε μια ιστορία στον αναγνώστη σας. Αυτό τους κρατάει αφοσιωμένους και τους προκαλεί ενδιαφέρον για το τι πρόκειται να πείτε. Θυμηθείτε να διαχωρίσετε τις εικόνες και να τις εισάγετε στην αρχή. Αν ο αναγνώστης πρέπει να κατέβει μέχρι το τέλος μιας ανάρτησης για να δει οποιεσδήποτε εικόνες, έχετε ήδη χάσει.

Δεν χρειάζεται να είστε ένας ειδικός του Photoshop για να αρχίσετε να δημιουργείτε εξαιρετικό οπτικό περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε, εκτός κι αν συνεργαστείτε με ένα digital agency που θα αναλάβει όλο το πακέτο, οπότε εσείς δεν ασχοληθείτε καθόλου.

2. Χρησιμοποιήστε εργαλεία έρευνας

Πώς μπορείτε να γνωρίζετε τι αρέσει ή δεν αρέσει στους αναγνώστες σας σχετικά με το blog σας, αν δεν ζητάτε ενεργά τις προτάσεις τους;

Καθώς αρχίζετε να καταλαβαίνετε καλύτερα το κοινό σας, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε τι τους οδηγεί στην αγορά και στη συνέχεια, μπορείτε να αλλάξετε αποτελεσματικά την προσέγγισή σας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το κοινό σας χρησιμοποιώντας εργαλεία έρευνας, όπως το Alexa ή το Survey Monkey ή για πιο εμπεριστατωμένα αποτελέσματα, μπορείτε να ζητήσετε μια λεπτομερή έρευνα αγοράς από ένα γραφείο digital marketing που μπορεί να σας βοηθήσει να βγάλετε πάρα πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα.

Θυμηθείτε, πως παρόλο που τα εργαλεία έρευνας μπορούν να είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να μάθετε περισσότερα για το κοινό σας, μπορούν επίσης να γίνουν γρήγορα μια ταλαιπωρία για τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Πάντα να δίνετε στους αναγνώστες σας μια επιλογή όταν πρόκειται για έρευνες. Το να τους αναγκάσετε να συμπληρώσουν μια έρευνα είναι ένας γρήγορος τρόπος να διασφαλίσετε ότι δεν θα επιστρέψουν ποτέ στο blog σας.

3. Δημιουργήστε μια συνεπή συντακτική προσέγγιση

Ένα blog πρέπει να λέει πάντα μια ιστορία.

Πρέπει να αποφασίσετε ποια θα είναι αυτή η ιστορία πριν αρχίσετε να την γράφετε. Ένα blog χωρίς συνεκτικό θέμα ή εστίαση μπορεί να δείχνει αποπροσανατολισμό στους επισκέπτες του ιστότοπου. Στους ανθρώπους αρέσει η συνέπεια, και θέλουν να ξέρουν τι να περιμένουν όταν επισκέπτονται έναν ιστότοπο – και αυτό αναφέρεται ως στρατηγική περιεχομένου στο digital marketing.

Με τη δημιουργία μιας συνεπής συντακτικής προσέγγιση, ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας για να διαβάσουν περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες. Πάρτε το χρόνο σας για να δημιουργήσετε συνέπεια και σταθερότητα στο περιεχόμενο του blog.

Οι αναγνώστες σας θα αναγνωρίσουν το χρόνο και την προσπάθεια που έχετε κάνει για να δημιουργήσετε στοχαστικό και μοναδικό περιεχόμενο και θα συνεχίσουν να διαβάζουν μέχρι να δουν τις προσκλήσεις σας για δράση.

4. Δημιουργία σαφών Call to action

Τα blogs σχετίζονται με την παροχή χρήσιμων πληροφοριών, πράγμα που σημαίνει ότι είναι εύκολο για τους ανθρώπους να επικεντρωθούν αποκλειστικά στην παροχή του περιεχομένου, χάνοντας την ευκαιρία να προσφέρουν μια αποτελεσματική πρόσκληση για δράση. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο εάν οι τυχαίοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες που πληρώνουν.

Τα Call to action (οι προσκλήσεις για δράση) σε blogs μπορεί να συνίστανται σε αίτημα στον επισκέπτη να εγγραφεί σε ένα ενημερωτικό δελτίο newsletter, να διαβάσει ολόκληρη την ανάρτηση του blog (διαβάστε όλο το άρθρο εδώ) ή ένα ευρύ φάσμα άλλων δραστηριοτήτων. Αν δεν κάνετε αυτές τις κλήσεις για δράση σαφείς, οι επισκέπτες της τοποθεσίας θα φτάσουν σε μια σελίδα και δεν θα συνειδητοποιήσουν τι μπορούν να κάνουν στον ιστότοπο ή γιατί πρέπει να το κάνουν.

Αυτά είναι όλα τα πράγματα που θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας. Τέλος, να προσπαθείτε πάντα να τοποθετείτε τα Call to action σε σημεία όπου ο αναγνώστης σίγουρα θα τα δει, αλλά χωρίς να διακόπτουν τη συνολική εμπειρία του χρήστη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;