Χρησιμοποιήστε έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η εκτέλεση ενός προγράμματος Email marketing με χρήση του Gmail ή του Outlook είναι ένας εύκολος τρόπος να τοποθετηθεί η κύρια διεύθυνσή σας στη μαύρη λίστα. Επιπλέον, δε θα έχετε πρόσβαση στο ποσοστό ανοίγματος ή το ποσοστό κλικ και ούτε έναν εύκολο τρόπο για να αυτοματοποιήσετε τις εγγραφές σε συγκεκριμένες λίστες ή τμήματα.

  • Να είστε συνεπείς.

Ο καθορισμός προσδοκιών για τους συνδρομητές σας και η παρακολούθηση αυτών των προσδοκιών είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πρακτική για τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά αυτό ισχύει επίσης και για τα εμπορικά ηλεκτρονικά μηνύματα και τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Θα πρέπει να είστε συνεπείς σχετικά με την ημέρα που στέλνετε τις εβδομαδιαίες προσφορές, τις υπενθυμίσεις των ραντεβού ή την παρακολούθηση των υπηρεσιών. Η συνέπεια σας βοηθά να δημιουργήσετε μια συνήθεια μεταξύ των συνδρομητών σας.

Η συνέπεια ισχύει και για το branding. Είναι καλό να πραγματοποιείτε δοκιμές Α/Β στις γραμμές θέματος και στους τύπους περιεχομένου με την πάροδο του χρόνου, αλλά μην τρέξετε μόνοι σας ως εταιρεία να διαμορφώσετε κάθε μήνυμα που στέλνετε από το μηδέν.

Αφήστε την προηγμένη διαμόρφωση των μηνυμάτων στις μεγάλες εταιρείες με ειδικές ομάδες που ασχολούνται μόνο με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή ακόμα καλύτερα αναθέστε όλο το πρόγραμμα των newsletter σας σε μια εταιρεία digital marketing.

Ένας άλλος λόγος να είστε συνεπείς είναι ότι ο σχεδιασμός μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πραγματικά, πραγματικά δύσκολος. Οι σύνθετοι πάροχοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Microsoft Outlook χρησιμοποιούν τις δικές τους γλώσσες σήμανσης για την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι παλαιότεροι πάροχοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν μπορούν να ερμηνεύσουν πολλές σύγχρονες δηλώσεις HTML ή CSS.

  • Επιλέξτε ένα θέμα με προτεραιότητα στα κινητά.

Βεβαιωθείτε ότι η διάταξή σας αποδίδει καλά στα κινητά τηλέφωνα, καθώς από αυτά ανοίγονται περισσότερα από τα 2/3 των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Γι αυτό άλλωστε η τάση στο mobile marketing είναι σταθερά ανοδική. Διατάξεις δύο ή τριών στηλών που επιβάλλουν το καρφίτσωμα και τη μεγέθυνση σε κινητές συσκευές δεν είναι αποδεκτή και, σε αυτό το σημείο, οι περισσότεροι συνδρομητές έχουν συνηθίσει να μετακινούνται λίγο για να δουν το περιεχόμενο.

Όσο το θέμα σας αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το εμπορικό σήμα σας, το περιεχόμενο της διάταξής σας είναι πολύ σημαντικότερο από το σχεδιασμό του. Κοιτάξτε τις απλές διαμορφώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επέλεξαν ορισμένες από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες στις αντίστοιχες βιομηχανίες τους, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Kayak και Fast Company.

  • Επιλέξτε μια διάταξη που να έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί σε κινητά τηλέφωνα και μείνετε σε αυτή.

Συμπεριλάβετε ένα κουμπί εγγραφής στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή μια φόρμα εγγραφής στην ιστοσελίδα σας.
Μια καλή πρακτική που βοηθάει και το social media marketing, είναι η συμπερίληψη εικονιδίων social media στην επικεφαλίδα και/ή στο υποσέλιδο της ιστοσελίδας σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;