Η απόκτηση ποιοτικών backlinks είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την προώθηση SEO ιστοσελίδων. Η λογική των μηχανών αναζήτησης για τα backlinks είναι απλή. «Αν μια ποιοτική ιστοσελίδα μιλάει για κάποια άλλη, τότε και η άλλη είναι πιθανό να είναι ποιοτική.» Έτσι, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων «ψάχνονται» προκειμένου να αποκτήσουν όσο περισσότερα backlinks μπορούν κι αν είναι και δωρεάν ακόμα καλύτερα. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για 4 τακτικές που υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη δωρεάν απόκτηση. Αν ωστόσο δεν τα καταφέρετε, μπορείτε να αναθέσετε τη διαδικασία σε ένα digital agency που ειδικεύεται στο SEO και θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο από όλες τις απόψεις.

1. Η τακτική «Έφτιαξα αυτό το οποίο πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσετε»

Ας πούμε ότι υπάρχει κάποιο υπάρχον περιεχόμενο που βρίσκετε στον ιστό, εντοπίζετε τον δημιουργό ή τον εκδότη αυτού του περιεχομένου και δημιουργείτε μια σύνδεση, συνήθως μέσω Social media, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω άμεσου σχολιασμού αυτού του περιεχομένου. Έχετε έναν πρόσθετο πόρο κάποιου είδους που είναι πιθανό να συμπεριλάβετε, είτε σε αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο είτε σε ένα μελλοντικό στοιχείο.

Αυτό λειτουργεί πολύ καλά με τους bloggers και με τους δημοσιογράφους. Λειτουργεί καλά με ανθρώπους που ασχολούνται με δεδομένα και μελέτες. Λειτουργεί καλά με ανθρώπους που περιλαμβάνουν γραφικά ή εργαλεία στο περιεχόμενό τους. Με λίγα λόγια, τείνει να λειτουργεί καλά αν μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τα περιεχόμενά σας για ένα από αυτά τα είδη, όπως δεδομένα ή γραφικά. Επιπλέον, τα αποδεικτικά στοιχεία δουλεύουν πολύ καλά. Εάν έχετε κάποιον που προσπαθεί να υποστηρίξει ένα επιχείρημα με το περιεχόμενό του και έχετε αποδείξεις που μπορούν να βοηθήσουν στη υποστήριξη αυτού του επιχειρήματος, πολύ συχνά ακόμα και ένα σχόλιο μπορεί να σας συμπεριλάβει στην κύρια δημοσίευση, επειδή αυτό το άτομο θέλει να προβάλλει αυτό που έχετε. Τείνει να μην λειτουργεί πολύ καλά με το εμπορικό περιεχόμενο. Αυτό είναι ένα μειονέκτημα της τακτικής αυτής.

2. Η τακτική «Έχετε μια λίστα με X, εγώ έχω ή είμαι X.»

Έτσι, αντί να λέμε «θα ήθελα να μου δώσετε ένα backlink», αυτό είναι ένα πολύ έμμεσο ή σχετικά έμμεσο εργαλείο για το ίδιο πράγμα. Βρείτε τους πόρους που απαριθμούνται ως X, και συνήθως θα υπάρχει είτε ένας συγγραφέας είτε κάποια διαδικασία υποβολής. Δεν χρειάζεται να παρακαλάτε για backlinks. Μπορείτε, αντιθέτως, να πείτε μόνοι σας ότι «ταιριάζω στα κριτήριά που έχετε θέσει προκειμένου να παραχωρήσετε ένα backlink».

Θα μπορούσε να πάει κάπως έτσι, «Χαίρετε, υπάρχουν ιστοσελίδες κοινότητας στον εκπαιδευτικό κόσμο που να είναι προσβάσιμες;» Και η απάντηση: «Λοιπόν, μαντέψτε; Εγώ είμαι μια τέτοια ιστοσελίδα. Επομένως, όλα αυτά τα μέρη που απαριθμούν τέτοιους πόρους, θα ταιριάζουν εδώ.”

3. Η τακτική «Επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω με αυτό».

Αυτό μπορεί να είναι πολύ ευρύ, αλλά, βασικά, αν μπορείτε να εντοπίσετε πηγές και να αρχίσετε να παρακολουθείτε οπουδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο αυτές δημοσιεύουν, είτε μέσω κοινωνικών δικτύων, είτε μέσω περιεχομένου ή εκπομπής ή με άλλους τρόπους, εάν βρείτε αυτές τις δημοσιεύσεις, η μια ανάγκη του συγγραφέα ή ένα ενδιαφέρον, ή εάν δείτε ότι βρίσκονται στη διαδικασία ολοκλήρωσης κάποιου πράγματος και τους προσφέρετε τη βοήθειά σας, σχεδόν πάντα θα σας ανταμείψουν με έναν σύνδεσμο. Αυτή λοιπόν είναι μια τακτική με την οποία παρακολουθείτε απλώς αυτούς από τους οποίους θέλετε να αποκτήσετε συνδέσμους, περιμένοντας τους να εκφράσουν κάποια ανάγκη, εκπληρώνετε την ανάγκη αυτή και στη συνέχεια εκμεταλλεύεστε το όφελος μέσω ενός συνδέσμου.

4. «Με χαρά θα έδινα μια συγκατάθεση.»

Αυτή είναι μια τροποποιημένη έκδοση του «Έφτιαξα αυτό το οποίο πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσεις». Αλλά αντί να πείτε, «Εδώ είναι κάτι που πιθανότατα θέλετε και ίσως να συμπεριλάβετε», θα πείτε, «Παρατήρησα ότι έχετε ένα προϊόν, ένα κομμάτι περιεχομένου, ένα εργαλείο, ένα νέο κομμάτι hardware, κάποιο φυσικό προϊόν, ή οτιδήποτε άλλο, το οποίο μου αρέσει και το χρησιμοποιώ και τυγχάνει να ταιριάζω με το κοινό που προσπαθείτε να φτάσετε και ως εκ τούτου είμαι στην ευχάριστη θέση να συνεισφέρω με μια συγκατάθεση ή μια μαρτυρία». Σχεδόν πάντα, κάθε φορά που υπάρχει μια μαρτυρία, θα λάβετε έναν σύνδεσμο στην πηγή σας, επειδή θα θέλει να αναφέρει, «Λοιπόν, ο τάδε από το X λέει Y και Z,» και ορίστε ο σύνδεσμος στη σελίδα σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;