Σε αυτό το άρθρο συνεχίζουμε με τις πιο σημαντικές συμβουλές που θα αυξήσουν την ορατότητα και την προσβασιμότητα του διαδικτυακού σας «χάρτη». Μπορείτε να διαβάσετε το Α’ μέρος του άρθρου μας εδώ

Κάντε το εύκολο για τους χρήστες να μοιραστούν το «χάρτη» σας

Πρέπει να δίνετε την δυνατότητα στους χρήστες σας να μοιράζονται το «χάρτη» σας σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα με ένα απλό κλικ, καθώς και να παρέχετε αποσπάσματα κώδικα τα οποία να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενσωματώσει κάποιος εύκολα το χάρτη σε ιστοσελίδες, blogs ή emails.

Μην χρησιμοποιείτε ποτέ Flash, Java ή Silverlight 

Εάν σας ενδιαφέρει η ορατότητα και η προσβασιμότητα, η χρήση Flash, Java ή Silverlight είναι η χειρότερη επιλογή που θα μπορούσατε να κάνετε. Αυτές οι τεχνολογίες είναι browser plugins και δεν έχουν ούτε κατά διάνοια ολοκληρωμένη αποδοχή. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε μία τεχνολογία που βασίζεται σε browser plugin, θα κλείσετε με πολύ αποτελεσματικό τρόπο την πόρτα σε περισσότερο από το 30% των εν δυνάμει πελατών σας. Επιεπλέον, το Flash και το Silverlight δεν υποστηρίζονται στα κινητά ούτε από Android ούτε από iOS, κάτι το οποίο μας οδηγεί στην επόμενη και τελευταία συμβουλή μας.

Κάντε το χάρτη σας φιλικό προς τα κινητά μέσα

Με περισσότερο από το 60% της παγκόσμιας διαδικτυακής επισκεψιμότητας να προέρχεται από κινητές συσκευές, ο χάρτης σας πρέπει είτε να ακολουθήσει τον δρόμο των κινητών είτε να ακολουθήσει τον δρόμο για το σπίτι. Το να προσφέρετε υποστήριξη για τα κινητά δεν είναι καινοτομία είναι πλέον αναγκαιότητα. Και αυτό όμως από μόνο του δεν αρκεί. Πρέπει να είστε βέβαιοι ότι η εμπειρία για τον χρήστη είναι όσο το δυνατόν πιο πλούσια. Να θυμάστε ότι οι χρήστες δεν συμβιβάζονται πλέον με μία “ελαφριά” εκδοχή της εφαρμογής του χάρτη σας για κινητά. Θέλουν την πλήρη έκδοση και επίσης θέλουν να έχουν πρόσβαση σε αυτή 24 ώρες την ημέρα όπου και να είναι.

Αν δεν έχετε διαβάσει ήδη το Α’ μέρος του άρθρου μας, διαβάστε το εδώ

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;