Στην εταιρεία μας, πολλοί πελάτες μας ρωτούν ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να βελτιώσουν τις κατατάξεις μίας εφαρμογής στο app store ώστε να αυξηθούν τα downloads.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το επιτύχετε: μία πολύ ισχυρή στρατηγική marketing και το να βελτιστοποιήσετε την εφαρμογή σας για αναζήτηση (π.χ., App Store SEO).

Δείτε 4 γρήγορα και απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τις κατατάξεις της εφαρμογής σας

1. Βρείτε τις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε

Κάντε μία έρευνα για λέξεις κλειδιά. Ξοδέψτε λίγο από τον χρόνο σας για να σκεφτείτε λέξεις κλειδιά που να κατηγοριοποιούν και θα περιγράφουν σωστά την εφαρμογή σας.

Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε ουσιαστικά σε ενικό βαθμό π.χ. σχολείο και όχι σχολεία. Αν μπορείτε, χρησιμοποιήστε όλους τους διαθέσιμους χαρακτήρες που από ότι είδαμε την τελευταία φορά είναι μέχρι 100. Χρησιμοποιήστε τους όλους. Μεταφράστε τις λέξεις κλειδιά σε κάθε γλώσσα. Μην επαναλαμβάνετε το όνομα της εφαρμογής στις λέξεις κλειδιά.

2. Εκμεταλλευτείτε τις κριτικές

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την εφαρμογή σας στο App Store. Χρειάζεται λίγη κωδικοποίηση, αλλά είναι ένας υπέροχος τρόπος που επιτρέπει στους ευχαριστημένους πελάτες να σας δείξουν την αγάπη τους για όλη την σκληρή δουλειά που έχετε κάνει.

3. Βελτιώστε τις κατατάξεις σας μετατρέποντας περισσότερα downloads

Όσα περισσότερα downloads είστε σε θέση να μετατρέψετε, τόσο πιο ψηλά στις κατατάξεις θα εμφανίζεστε για τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει.

4. Κρατήστε την περιγραφή σύντομη και γλυκιά

  • Κρατήστε την περιγραφή απλή και σύντομη
  • Συμπεριλάβετε αναφορές από τον τύπο ή κριτικές που να μιλάνε για την εφαρμογή σας
  • Χρησιμοποιήστε bullet points τα οποία να περιγράφουν τα βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής και τον γενικό της σκοπό

Τέλος, πείστε τους εν δυνάμει πελάτες σας ότι αξίζει να κατεβάσουν την εφαρμογή σας!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;