Αντίθετα με άλλες λειτουργίες, η λειτουργία αναζήτησης μία σελίδας συχνά παραβλέπεται σαν κάτι που θα ‘βελτιωθεί σύντομα’. Ναι, μπορεί να μην είναι προτεραιότητα όπως οι σελίδες προορισμού ή τα εξατομικευμένα email. Αλλά εάν κάνετε κάποια βήματα για να βελτιώσετε την αναζήτηση της σελίδας σας θα μπορέσετε να βελτιώσετε και τις μετατροπές και να αυξήσετε σημαντικά τις online πωλήσεις σας.

1. Εστιάστε στη μπάρα αναζήτησης

Η μπάρα αναζήτησης αποτελεί την αρχή του «ταξιδιού» και συχνά παραβλέπεται στο παιχνίδι των μετατροπών. Ένας τρόπος να την κάνετε να τραβήξει την προσοχή του κοινού σας είναι να την κάνετε σε διαφορετικό χρώμα από το χρωματικό θέμα της υπόλοιπης σελίδας. Επίσης, εάν εισάγετε ένα κείμενο μέσα στο κουτί όπως, ‘Εισάγετε λέξη κλειδί’ θα μπορέσετε να κάνετε σαφές για τους επισκέπτες το τι πρέπει να κάνουν. Προσθέστε και ένα κουμπί που να λέει ‘Αναζήτηση’ ή ‘Εύρεση΄, βάλτε κάποια όμορφα βέλη και θα έχετε κάνει μία υπέροχη αρχή. Όλα όπως καταλαβαίνετε έχουν να κάνουν με την προσεγμένη σχεδίαση ιστοσελίδας. Αν αυτή είναι εντάξει, όλα τα υπόλοιπα θα είναι εντάξει.

2. Φιλτράρετε τη σελίδα αποτελεσμάτων

Η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι εκεί που ένας χρήστης αποφασίζει εάν θα μείνει ή θα φύγει. Και με μία καλή μηχανή αναζήτησης στην σελίδα σας μπορείτε (και πρέπει) να την εξατομικεύσετε πολύ, ανάλογα με το τι ψάχνει το στοχευόμενο κοινό σας. Για παράδειγμα, σε ένα μαγαζί με γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ μπορεί κανείς να εισάγει εκφράσεις όπως ‘μπλε’ και να βρει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων τα οποία μετά μπορεί να διαχωρίσει περαιτέρω βάσει μεγέθους, είδους, τιμή κτλ.

3. Χειριστείτε σημασιολογικές αναζητήσεις Long Tail

Οι σημασιολογικές αναζητήσεις long tail προσπαθούν να κάνουν την μηχανή αναζήτησης να καταλάβει τον σκοπό πίσω από την αναζήτηση του χρήστη. Για παράδειγμα, κάποιος που ψάχνει για ‘γυναικείο μακρυμάνικο μπλουζάκι μέγεθος Μ’ είναι πολύ πιο πιθανό να μετατραπεί από κάποιον που απλά ψάχνει ‘γυναικείο μπλουζάκι’.

4. Χρησιμοποιήστε Έξυπνη αυτόματη συμπλήρωση

Η αυτόματη συμπλήρωση είναι ακόμα ένα εκπληκτικό εργαλείο που γλιτώνει χρόνο από αυτούς που κάνουν τα ψώνια τους και γίνεται ολοένα και πιο έξυπνη. Οι ιστοσελίδες που έχουν ενσωματώσει έξυπνη αυτόματη συμπλήρωση στην ιστοσελίδα τους έχουν αυξήσει τον συνολικό δείκτη μετατροπών τους και τώρα απολαμβάνουν αξία ανά επισκέπτη που φτάνει μέχρι και τέσσερις φορές περισσότερο σε σχέση με την περίοδο που δεν χρησιμοποιούσαν αυτή την λειτουργία. Επιπλέον, οι πελάτες που οδηγούνται σε μία σελίδα με αυτόματη συμπλήρωση είναι έξι φορές πιο πιθανό να μετατραπούν.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;