Η κάθε διαφημιστική ενέργεια που γίνεται στο Facebook, στο πλαίσιο της στρατηγικής digital marketing μιας εταιρείας πρέπει να βασίζεται σε συγκεκριμένα βήματα για να έχει επιτυχία.

Πώς θα δημιουργήσετε δημοσιεύσεις Facebook που θα οδηγήσουν σε μετατροπές;

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε την διαφημιστική καμπάνια Facebook της επιχείρησής σας:

Βήμα 1: Δημιουργήστε μια σελίδα Facebook επιχείρησης

Να δημοσιεύετε πάντα για λογαριασμό της εταιρείας σας μέσω της σελίδα και όχι από το προσωπικό προφίλ και να συμπεριλάβετε μια εύκολα αναγνωρίσιμη εικόνα προφίλ και φωτογραφία εξωφύλλου. Γεμίστε την επιχειρηματική σας σελίδα με όσο το δυνατόν πιο χρήσιμες πληροφορίες, χρησιμοποιώντας στοχευμένες λέξεις-κλειδιά στην ενότητα «Πληροφορίες». Για να φτάσετε στο τελικό σας στόχο και η διαφήμιση Facebook που θα δημιουργήσετε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στο πρώτο αυτό βήμα.

Βήμα 2: Γράψτε την Τέλεια Δημοσίευση

Ο στόχος σας πρέπει να είναι να δημοσιεύετε τρεις φορές την εβδομάδα για αρχή. Ιδανικά, είναι καλό να δημοσιεύσετε κάτι μία φορά την ημέρα, κάθε μέρα. Ωστόσο, δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε το οτιδήποτε στη σελίδα Facebook της επιχείρησής σας. Ο απώτερος στόχος κάθε επιχείρησης στο Facebook είναι να δημιουργήσει εμπλοκή, είτε ζητώντας από τους ανθρώπους να πατήσουν «μου αρέσει» στη σελίδα Facebook της εταιρείας, είτε να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας για να πραγματοποιήσουν μια on line αγορά. Καλό θα είναι να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας, κάτι που θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για να γράψετε ποιοτικό περιεχόμενο και να αποφύγετε τις απλές δημοσιεύσεις μόνο και μόνο για να πείτε ότι δημοσιεύσατε κάτι.

Βήμα 3: Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία μάρκετινγκ Facebook

Μπορείτε να αυξήσετε την επιτυχία των δημοσιεύσεων ή των διαφημίσεων της επιχείρησής σας στο Facebook, κάνοντας δύο επιπλέον (προαιρετικά) βήματα. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της εμπλοκής. Σε αυτά περιλαμβάνονται η επισήμανση σημαντικών δημοσιεύσεων, ο αυτόματος προγραμματισμός μηνυμάτων, τα κουμπιά CTA, οι διαφημίσεις Facebook, τα αναλυτικά στοιχεία και πολλά άλλα.

Βήμα 4: Παρακολουθήστε και πραγματοποιήστε προσαρμογές

Χρησιμοποιήστε σταθερά τα στατιστικά στοιχεία του Facebook για να παρακολουθείτε τα υψηλά και χαμηλά επίπεδα μιας καμπάνιας. Δεν πάνε πάντα όλα ακριβώς όπως τα έχετε προγραμματίσει στα social media, άρα χρειάζεται να ξέρετε τι πρέπει να αλλάξετε και πότε πρέπει να το αλλάξετε. Ακόμα και μικρές προσαρμογές θα μπορούσαν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα αποτελέσματά σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;