Το bounce rate είναι για μία ιστοσελίδα ότι είναι ο κρυπτονίτης για τον Σούπερμαν. Αν και τις περισσότερες φορές λειτουργεί προειδοποιητικά και χωρίς άμεσο κίνδυνο, τα bounces αποτελούν μια ενοχλητική πραγματικότητα για τους περισσότερους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων.

Αν τα bounce rates είναι απογοητευτικά, αποτελούν επίσης ένδειξη ότι κάτι μπορεί (και πρέπει) να φτιαχτεί στην σελίδα σας.

Είτε πρόκειται για μικρές αλλαγές στην πλοήγηση, τον σχεδιασμό της διάταξης, είτε τις προσπάθειες στόχευσης, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε γρήγορα τα bounce rates.

Παρακάτω θα βρείτε 5 απλούς τρόπους για να μειώσετε άμεσα και αποτελεσματικά το bounce rate στη σελίδα σας.

1. Επικεντρωθείτε στο να Προσελκύετε το Κατάλληλο Κοινό

Η βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών είναι ένα αποφασιστικό κομμάτι στο να κατευθύνετε τους χρήστες στην σελίδα σας. Αλλά σιγουρευτείτε ότι δεν ελκύετε τους ΛΑΘΟΥΣ χρήστες. Πρέπει να είστε ενήμεροι για το ποιοι πρέπει να είναι οι χρήστες σας και να τους δίνετε περιεχόμενο που μιλάει στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.
Εάν παρατηρήσετε ότι τα bounce rates είναι υψηλά, ιδιαίτερα στην αρχική σας σελίδα ή στις μετέπειτα σελίδες προορισμού, ρίξτε μία ματιά στις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε και κάντε κάποιες συγκεκριμένες μετατροπές.

2. Ξανασκεφτείτε την Πλοήγησή σας

Τα bounces συμβαίνουν όταν ένας επισκέπτης έρχεται στην σελίδα σας και φεύγει χωρίς να κάνει κλικ σε άλλη εσωτερική σελίδα. Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή κατανάλωσαν το περιεχόμενο για το οποίο ήρθαν και αποφάσισαν να φύγουν ή επειδή δεν βρήκαν αυτό που έψαχναν στην ιστοσελίδα σας. Λοιπόν, πως μπορείτε να κάνετε τους επισκέπτες να ασχοληθούν;

Αρχίστε δημιουργώντας την αρχική σελίδα και την πλοήγησή σας έχοντας στο μυαλό σας τους επισκέπτες. Αξιοποιείστε στο έπακρο το χώρο σας. Χρησιμοποιείστε εικόνες που θα σας βοηθήσουν να επικοινωνήσετε τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας.

3. Δείξτε στοχευμένο περιεχόμενο σε επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά.

Πάντα πρέπει να καλωσορίζετε τους καινούργιους επισκέπτες. Μπορείτε να τους κάνετε να ασχοληθούν με την ιστοσελίδα σας χρησιμοποιώντας εργαλεία στόχευσης κοινού, τα οποία σας επιτρέπουν να δείχνετε ένα διαφορετικό μήνυμα σε διαφορετικά είδη διαφορετικών χρηστών.

4. Χρησιμοποιήστε συστάσεις περιεχομένου για να αυξήσετε την ενασχόληση

Ενθαρρύνετε μία πιο βαθιά ενασχόληση μέσω της χρήσης εργαλείων για Συστάσεις Περιεχομένου τα οποία χρησιμοποιούν την διαδικτυακή δραστηριότητα ενός χρήστη μαζί με δημοφιλές περιεχόμενο για να υπογραμμίσουν το σχετικό περιεχόμενο και να ενθαρρύνουν το επόμενο κλικ.
Έχουμε δει στην πραγματικότητα ότι οι εξατομικευμένες συστάσεις περιεχομένου (σε σχέση με τις μη εξατομικευμένες συστάσεις) επιφέρουν 50% υψηλότερα ποσοστά κλικ εντός της σελίδας.

5. Να είστε φιλικοί προς τις κινητές συσκευές

Περισσότεροι από το 50% των ανθρώπων που κάνουν χρήση του διαδικτύου πλέον καταναλώνουν περιεχόμενο από τις κινητές τους συσκευές.
Εάν δεν έχετε βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σας για τα κινητά μέσα, είναι σαν να ικετεύετε να έχετε υψηλά ποσοστά αναπήδησης. Όταν φτιάχνετε ή όταν αναβαθμίζετε την ιστοσελίδα σας πρέπει πάντα να έχετε στο μυαλό σας τις κινητές συσκευές.
Υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο διαθέσιμες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και εάν η δική σας είναι δύσκολη στην πλοήγηση με ένα iPhone ή Android, οι επισκέπτες σας (κυρίως οι καινούργιοι) θα φύγουν, οπότε το bounce rate σας θα εκτοξευθεί.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.